Gå til innhold

Hvorfor vil du ha en livspartner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er det realistisk det du ønsker?

Anonymkode: 77aa2...6c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ønsker stabilitet og trygghet. Jeg orker ikke å bli såret igjen.

Nei, det er ikke realistisk.

Anonymkode: b4aee...ce9

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha kjærlighet, fellesskap og familie. Var liksom ikke noe jeg vurderte veldig, for var som et savn etter dette inni meg.

Nå har jeg det, og bordet fanger liksom. En god del eldre og med store barn har jeg tenkt mer på hva alternativer er, men jeg elsker min mann, så ingen grunn til å ikke beholde min livspartner. Men nå ville jeg ikke hatt en ny dersom jeg ble alene. Tror min biologiske dragning mot å trenge å være to er utløpt. 

Anonymkode: 6084b...4c0

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg ønsker å finne ekte kjærlighet som varer livet ut. En jeg kan dele livet med. En som jeg kan være utrolig glad i og ønske alt vel og vite at dette er gjensidig. En jeg virkelig kan føles forent med - at vi alltid står sammen på godt og vondt. En som jeg med tiden kan stifte en liten familie med.

Jeg søker etter noen med lignende verdier og syn på ting som søker det samme som meg. Er nok ikke mange som er i denne kategorien. Men jeg har bare lyst på en. Jeg må bare finne henne🤞😌

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi jeg ønsker meg en mann jeg kan føle meg trygg hos, en jeg kan være meg selv med, en jeg kan "skjemme bort" og som gjør det samme for meg. 

Realistisk?  Neppe 🙂

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
Nikoletta skrev (1 time siden):

Fordi jeg ønsker meg en mann jeg kan føle meg trygg hos, en jeg kan være meg selv med, en jeg kan "skjemme bort" og som gjør det samme for meg. 

Realistisk?  Neppe 🙂

Samme ❤️

Tror selvfølgelig jeg har funnet det nå i voksen alder (40+). Men i alle mine år som singel har jeg savnet en å dele små og store øyeblikk sammen med, spesielt på reiser, seine høstkvelder, helgemorgener der jeg helst vil ha sex og kos, når jeg ser en oppskrift jeg vil prøve, høytider. Listen er lang. Jeg er nå sammen med en mann der jeg gleder meg til alt sammen med. Alderen og livet har satt sine spor hos meg, og jeg er virkelig ikke vakker og attraktiv lenger. Men jeg håper jo han liker andre kvaliteter ved meg enn kun utseendet og at han blir hos meg. 

Anonymkode: 66fb4...10b

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ønsker meg en mann å dele livet mitt med. At vi kan være gode for hverandre med mye felles glede, humor, latter og kjærlighet i bøttevis 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg ikke

Anonymkode: 5d9d1...388

AnonymBruker
Skrevet
Nikoletta skrev (2 timer siden):

Realistisk?  Neppe 🙂

Jo det er realistisk - nettopp fordi det finnes flere som ønsker det samme som deg.

Anonymkode: 18d8d...5b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker en mann som føles som "hjemme". En du vet er der når du kommer hjem. En å stole på og som gir trygghet, stabilitet. En rolig og avbalansert kar, men gjerne med litt temperament også, som kan stå på sitt. At vi ønsker hverandre og ingen andre, og at vi har respekt for hverandre.

Anonymkode: 18d8d...5b4

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For å stifte familie og få barn. Strengt tatt ingenting annet man trenger en livspartner til. 

Anonymkode: 38ce4...e31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

M38 her. For å ha en å dele små og store eventyr med. Lange og korte reiser. En som aksepterer meg for meg, og som jeg kan føle at jeg også kan støtte. 

Men jeg er frivillig barnløs og ønsker kun å møte noen med samme standpunkt. Så sånn sett virker det tilnærmet umulig. 

Anonymkode: 20259...b76

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg vil ha en å dele hverdagen med, sorger, gleder, koser og klemmer. 
Har funnet drømmemannen.🥰 

Anonymkode: 1dbe2...b04

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg vil føle meg viktig og bety noe for noen og visa versa. 

På jobb betyr jeg ikke så mye, lett å erstatte. 

Av venner og bekjente betyr jeg heller ikke så mye, folk flest er opptatt av sine egne liv. 

Så vil jeg ha en kjæreste som jeg kan dele livet mitt med på godt og vondt. Som liker og aksepterer meg for den jeg er og visa versa.

Anonymkode: 176b4...fa1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg vil føle meg viktig og bety noe for noen og visa versa. 

På jobb betyr jeg ikke så mye, lett å erstatte. 

Av venner og bekjente betyr jeg heller ikke så mye, folk flest er opptatt av sine egne liv. 

Så vil jeg ha en kjæreste som jeg kan dele livet mitt med på godt og vondt. Som liker og aksepterer meg for den jeg er og visa versa.

Anonymkode: 176b4...fa1

Det gjør godt for selvfølelsen 👆

Gjest test1e
Skrevet

Til og med krangling blir bedre når man er to ;)

AnonymBruker
Skrevet

Av praktiske grunner. Alle utgifter blir jo delt i to. Man hjelpes der det trengs. Jeg trenger å bo et sted så hvorfor ikke med en han. Kunne vært dame men er ikke lesbisk. Kun praktiske ting.  
For meg er kjærlighet helt uvesentlig.
Mannen og jeg har ingen fysisk  kontakt.  Hatt samme mann i over 20 år.

Vi bor sammen og deler alt og felles konto hvor jeg kan bruke så mye penger jeg vil uten sure miner

Anonymkode: 5548b...50c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har levd det meste av livet som ufrivillig singel. Det klaffet liksom ikke med noen, og det var en stor sorg. 

Nå er jeg godt voksen og har hatt samboer i over fem år. Vi er kjærester og bestevenner. Ingen krangling, og vi har støttet hverandre både gjennom alvorlig sykdom og flere dødsfall. 

Vet rett og slett ikke hvordan jeg skulle klart meg uten ham når det stormet som verst for noen år siden. Livet er bedre nå som han er en del av det.

Jeg håper vi er et team om 30 år også. 

Anonymkode: 42ba0...efa

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

M38 her. For å ha en å dele små og store eventyr med. Lange og korte reiser. En som aksepterer meg for meg, og som jeg kan føle at jeg også kan støtte. 

Men jeg er frivillig barnløs og ønsker kun å møte noen med samme standpunkt. Så sånn sett virker det tilnærmet umulig. 

Anonymkode: 20259...b76

De finnes. Er selv frivillig barnløs og har aldri angret. 
Ikke gi opp men gi beskjed med en gang. Er du på dating app, ha det med tidlig i bioen 
K59

Anonymkode: 5548b...50c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en å dele de fine øyeblikkene med, en å dele hverdagen min med, en å dele livets tøffe tak med. Jeg vil ha en å le sammen med, en å ha interne vitser med. En å reise med og oppleve nye eventyr med. 

Anonymkode: 0c23b...568

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...