Gå til innhold

Liste over sex-partnere

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor har sexen feil fokus bare fordi man holder regnskap? Dette høres veldig boomer ut. 

Sex har ingenting med noe som helst annet enn sex å gjøre. Så om man kan ha god sex med en fremmed? Så absolutt. Men det krever at man har et sunt forhold til sex, og behandler sex som det det er; en fysisk nytelsesaktivitet. Dessverre er det veldig mange som både lider av usikkerhet på seg selv m.m. og dermed er nødt til å få konstant selvbekreftelse i form av følelser, bekreftelse fra motpart, eksklusivitet og masse annet tull som ikke har noe med sexen å gjøre. Disse folka er nok de som går glipp av ordentlig sex. 

Anonymkode: 14ac8...554

Du begynte bra og så skar det ut i første sving og du er så langt ut på jordet at selv Tore på Sporet sliter med å finne deg.

Sex -kan- bare være en ren fysisk nytelsesaktivitet. Det er nok det for noen. Men for de fleste er nok sex gjerne noe mer, det er noe som er viktig i de fleste forhold. Når sexen forsvinner fra et forhold, går de fleste forhold til grunne. Mange beskriver det som at man går fra å være kjærester til å bare være venner.

Jeg vil også tro at de fleste, selv de som ikke er i faste forhold og bare har tilfeldig sex, ikke anser sex som bare en rent fysisk mekanisk nytelsesaktivitet. Det mentale er også svært viktig, om det så enn er "jakten", bekreftelsen, begjær eller den gode følselsen i kroppen etter sex.

Hvorfor ansees sex med en annen partner i de alle fleste tilfeller som et uhelbredelig svik? Utroskap er som regel ensbetydende med brudd. Hvis det bare var de minuttene med nytelse, så virker det som en kraftig overreaksjon. Det er gjerne også en milepæl i et gryende forhold første gang man ligger. Og det er gjerne en ting man ikke deler med så mange andre.

Klart, ingen regel uten unntak. Det er nok noen som har et nokså platonisk eller fysisk/mekanisk forhold til sex. Helt sikkert. Mange har et litt splittet forhold ... f.eks ved at man ønsker sex i et fast forhold men også har tilfeldig sex, ONS eller et festivalknull. På spørsmålet om folk helst vil ha sex med en fast partner eller sex med en tilfeldig fremmed ville nok de aller fleste valgt den faste partneren.

For de fleste, sex er gjerne noe mer enn bare en fysisk nytelse der og da.
Det virker som du har noe uoppgjort og siste del av innlegget slår ut høyt på Incelometeret / forsmådd-manometeret.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Excel egner seg godt for denne type lister også. 

Anonymkode: 07098...2fd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Excel egner seg godt for denne type lister også. 

Anonymkode: 07098...2fd

Både Excel og Exer egner seg her.

Anonymkode: dabea...3fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2026 den 8.21):

Jeg er gammel, og veldig overrasket over mange unges løssluppenhet. 

Men i hvert fall; Av en rettsak som er på gang for tiden, hørte jeg at en av ofrene hadde en liste over hvem hun har sex med. Og gir sine partnere karakter 😮 (Mens andre velger å ta bilder av sex-partnerne sine, en form for liste det også).

Mine sønner i 20-årene sier at, joda jenter holder regnskap, helt vanlig det... 

Da tenker jeg at sex'en har helt feil fokus. Har dere virkelig en sex-liste? Og hvorfor? (Kan man virkelig ha GOD sex med en fremmed, som man ikke engang har tid til å flørte med, før man ligger sammen?)

Anonymkode: 3beea...712

Jeg har en "sexliste", men den er bare for mitt eget regnskap, med de jeg har hatt sex med, og da bare tellende om det har vært penetrerende sex ,der vi begge har fått orgasme (ihvertfall tilsynelatende, da noen påstår kvinner faker dette...har selv aldri opplevd så sinnsykt med fittesaft etter faking..men-men) . Så altså gjelder ikke dette om det KUN er suging fra hennes side eller slikking fra min side, sånt kommer i tillegg. Selv er jeg på 48 jenter nå.

Er 50 år selv...men vil tro at dette ikke er veldig imponerende i dagens samfunn, der alt og alle ligger med absolutt alt og alle.

M 50

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne i 30-årene og har en liste på tlf med navn på menn jeg har hatt sex med. Men denne listen er kun navn, ikke noe karakter eller andre detaljer. 

Begynte å skrive ned litt for «moro skyld» for en del år siden, og har bare fortsatt å sette på navn ved nye partnere. Greit å ha oversikt over antallet over årene.

Anonymkode: 71248...543

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2026 den 8.21):

Jeg er gammel, og veldig overrasket over mange unges løssluppenhet. 

Men i hvert fall; Av en rettsak som er på gang for tiden, hørte jeg at en av ofrene hadde en liste over hvem hun har sex med. Og gir sine partnere karakter 😮 (Mens andre velger å ta bilder av sex-partnerne sine, en form for liste det også).

Mine sønner i 20-årene sier at, joda jenter holder regnskap, helt vanlig det... 

Da tenker jeg at sex'en har helt feil fokus. Har dere virkelig en sex-liste? Og hvorfor? (Kan man virkelig ha GOD sex med en fremmed, som man ikke engang har tid til å flørte med, før man ligger sammen?)

Anonymkode: 3beea...712

Jeg har hatt sex under 20  jenter/damer, noen litt fast og noen litt tilfeldig.  Jeg husker alle.  Stor spredning på alder og de som jeg var med flere ganger så ble sex bedre. men har ikke noe notert bare min husk og lit hvordan det var med alle.

AnonymBruker
Skrevet

Hallo? Er det INGEN som får med seg at det mest sannsynlig er snakk om et offer for voldtekt her? Går det an å få litt riktig fokus?!

Anonymkode: b6ae1...da2

AnonymBruker
Skrevet

Klart man kan skille sex og følelser! Topp å sitte på kg og skryte av egen moral,jeg tror halvparten lyver. 

Skadd snakkes det om... Mange som har en løs fase men som finner roen senere i livet. 

Hadde en periode der sex var sex men nå har jeg vært sammen med en i 20 år og andre partnere er uaktuelt selv om jeg skulle bli enke. For idag er det "livet ut og only one" for meg. Det er ikke slik at man ikke forandrer seg. 

Liste har jeg ikke men jeg heller ikke peiling på navn og antall,det betyr ingenting nå. 

Anonymkode: 1f93b...015

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er en kvinne i 30-årene og har en liste på tlf med navn på menn jeg har hatt sex med. Men denne listen er kun navn, ikke noe karakter eller andre detaljer. 

Begynte å skrive ned litt for «moro skyld» for en del år siden, og har bare fortsatt å sette på navn ved nye partnere. Greit å ha oversikt over antallet over årene.

Anonymkode: 71248...543

Hender det du ringer noen hvis det kniper?

Anonymkode: 3d2ac...5c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...