Gå til innhold

Hvor lenge brukte ditt barn Tripp trapp stol?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde min til tidlig barneskole. Søster brukte den til hun var 12. Det er noen år siden da, vi er i 30-årene nå :) 

Anonymkode: d584b...f64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi venter et barn til og lurer på hva vi gjør med Tripp trapp stol. Eldstemann er 5,5 år, men relativt lav for alderen. Bare 105 cm lang. Han blir 6 år da han blir storebror. Bør vi satse på å ha en stol til hver? Eller vil han gå over på "voksenstol" snart? Vi har for øvrig baby sett fra før, så det blir behov helt fra start.

Anonymkode: a0a77...7a9

En stol til hver 👆🏻

Anonymkode: 6168c...b66

AnonymBruker
Skrevet

Til de kan sitte på en vanlig stol med rumpa i ryggen og hælene i bakken. 

Anonymkode: aeb1f...f25

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Til de kan sitte på en vanlig stol med rumpa i ryggen og hælene i bakken. 

Anonymkode: aeb1f...f25

Det kan jeg fortsatt ikke som voksen og 1.58 lang (kort)🤭😂

Anonymkode: a0a77...7a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her ble den brukt til barnet var 7,5 år. 130 cm lang.

Anonymkode: c0292...247

AnonymBruker
Skrevet

7 åringen bruker fremdeles sin. Av og til vil han sitte på voksenstol, men ser han foretrekker tripptrappen. 

Anonymkode: 022fb...3bc

AnonymBruker
Skrevet
Ugline skrev (4 timer siden):

Min på 9 bruker fortsatt sin. Sitter mye bedre på den. Særlig når han sitter ved kjøkkenbordet og gjør lekser. 

Bare tenk selv - alle vi kontorrotter har hev senk pult og regulerbar kontorstol når vi jobber. Fordi vi skal sitte med rett høyde på bordet og beina planta i gulvet. Det er ergonomisk rett sittestilling. Ikke med dinglende bein og skuldrene ved ørene mens man prøver å skrive pent. 

Nå er det forskjell på en hel arbeidsdag og 30 min for et måltid eller 1 times lekselesing da.

Anonymkode: 04648...ab7

AnonymBruker
Skrevet

Mine brukte sin til de var 11-12 år. Det samme gjorde jeg selv.

Anonymkode: e657c...a85

AnonymBruker
Skrevet

Mine på 6 1/2 og 4 bruker sine hver dag. Foreløpig sitter  hun på  6 1/2 (126 cm) for lavt på en voksenstol, så kommer nok til å beholde en stund til

Anonymkode: ef4a3...c5c

AnonymBruker
Skrevet

Frem til 5-6 år gamle så ja, jeg ville kanskje ikke kjøpt en ny stol i ditt tilfelle, TS. Bare om jeg fant en billig på finn, eller om jeg tenkte at eldste er så emosjonelt knyttet til stolen sin at hen blir sur at minste får den.

ingen av mine var spesielt glad i den stolen på slutten, den er jo hard å sitte på, og settedelen blir i tillegg ubehagelig kort etterhvert. Kort og hardt.

Anonymkode: 6ea0a...4e7

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en til, finnes mange på Finn, og kjøper dere ny så kan dere selge på Finn selv etter hvert. Alltid marked for tripptrapper ;)  Husker ikke hvor lenge våre brukte, men så lenge h*n selv vil ha den og sitter godt på den, så ville jeg beholdt og kjøpt en til.

Anonymkode: 6f77e...e17

AnonymBruker
Skrevet

Mine skolebarn vil ikke bruke tripptrapp. Jeg bruker derfor tripptrapp selv. Jeg syns den er god å sitte på. Justerte platen til voksenhøyde. 

Anonymkode: c3de6...fb6

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg brukte min stol til jeg var 13-14 tror jeg. Vi har tripp trapp stol til datteren vår nå og kommer til å kjøpe en ny til ny bebis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...