Sukkerogkanel Skrevet 24. februar #1 Skrevet 24. februar Hørtes ut som den der nødvarsel greia, men var bare én gang. Flere som hørte det? Står ikke noe på nettet. Var det evt noe annet?
Sol79 Skrevet 24. februar #2 Skrevet 24. februar Sukkerogkanel skrev (Akkurat nå): Hørtes ut som den der nødvarsel greia, men var bare én gang. Flere som hørte det? Står ikke noe på nettet. Var det evt noe annet? Jeg hørte det også, men finner ingenting på nettet.
Sukkerogkanel Skrevet 24. februar Forfatter #3 Skrevet 24. februar Sol79 skrev (1 minutt siden): Jeg hørte det også, men finner ingenting på nettet. For håpe det var en feil. Stoppa jo med en gang🙈
Beliis Skrevet 24. februar #4 Skrevet 24. februar Jeg hørte det ut bydel østensjø. Fant heller ikke noe på nett.
TBL12 Skrevet 24. februar #6 Skrevet 24. februar (endret) politiloggen.no Tyfonanlegget mange av dere har hørt er utløst ved en feil under testing i regi av sivilforsvaret. Det har ikke oppstått noen hendelser som medfører fare for befolkningen Endret 24. februar av TBL12
DesmondMiles Skrevet 24. februar #7 Skrevet 24. februar Argh! Og jeg som akkurat hadde fått rigget meg til i bunkeren min!!! 2 1
Sukkerogkanel Skrevet 24. februar Forfatter #8 Skrevet 24. februar TBL12 skrev (16 minutter siden): politiloggen.no Tyfonanlegget mange av dere har hørt er utløst ved en feil under testing i regi av sivilforsvaret. Det har ikke oppstått noen hendelser som medfører fare for befolkningen Ja så de har lagt ut info nå. Burde jo rekna med info kom. Men ble litt skremt først jeg da😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå