Gå til innhold

Var jeg liksom den slemme her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og på situationship hvor han er hot n cold og av og på, deretter fullstendig ghosting. Jeg har krevd svar av han.

Etter en sexhelg rett over jul sier han at nå skulle han jobbe i 10 dager og "trengte fred fra meg". Jeg ble forbannet på hvordan han sa dette, som at jeg er et forstyrrende element. Ville ikke la det ligge og krevde forklaring, da endte han opp med å vise meg ut og ropte etter meg at han ikke ønsket å se det fæle trynet mitt igjen. 

Og ja, kanskje ikke den smarteste ideen men da ringte jeg  faren og moren hans (de er skilt men ringte begge) og fortalte han hva deres sønn hadde sagt til meg. Nå er jeg igjen blokkert selv om faren sa på tlf at dette skulle han ta opp med han for dette var ikke greit. 

Fikk en sms av han idag tidlig "du e fan sjuk i haue". 

Og det er greit å kalle noen fæle? Overdrev jeg her?

Anonymkode: 0fdd7...ece

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså, dropp det. 

Anonymkode: 10213...5cf

• Liker 11
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for noen idioter dere er begge to, dere fortjener hverandre 🤦

Anonymkode: 7254b...a10

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Du har gått laaaangt over streken. 

At du ikke greide å respektere at han trengte en pause synes jeg er rart. 

• Liker 23
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Enig med han: du er faen meg sjuk i huet. 

han var kanskje en dust, men hans beskrivelse av deg er meget passende. Det du gjorde vitner ikke om at hodet ditt er korrekt påskrudd. 

Anonymkode: 9c77b...978

• Liker 32
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jøss altså.

Anonymkode: 23378...730

• Liker 7
Skrevet

Han har jo helt rett i at du er sjuk i hue. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ringer foreldrene 😅 Tror jeg hadde holdt meg langt unna deg jeg også. Det gir dårlige vibber for hva mer du kan finne på om du blir avvist. Greit han gjorde det ikke på en ok måte, men....

Anonymkode: 9101e...0c2

• Liker 21
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, om noen sønnen min har sex med ringer meg slik.. Har du ikke skamvett? 😬

Anonymkode: 09e9f...a7b

• Liker 15
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo et levende red flag. Ringe foreldrene?? Hadde blokka deg asap🙈🙈🙈

Anonymkode: 2f40f...624

• Liker 14
  • Nyttig 8
Skrevet

Dere høres ut som helt fakka sjuke folk begge to, sånn som dere oppfører dere

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
powerpuffen skrev (4 minutter siden):

Du har gått laaaangt over streken. 

At du ikke greide å respektere at han trengte en pause synes jeg er rart. 

Synes du det er rart at noen ikke respekterer å høre "nå trenger jeg fred fra deg" fra noen man holder på med? Jeg tenker at noen som godtar å bli snakket til slik er en skikkelig dørmatte med null selvrespekt. Jeg hadde blitt jævlig provosert av noe sånt uansett om det kom fra en venn, ett familiemedlem eller en jeg lå med. 

Når det er sagt er det utrolig spesielt av ts å kontakte foreldrene hans 😂 Ts, du skulle kuttet kontakt med denne typen for lengst. Det er plenty med pikk å få tak i for å si det sånn, og det høres ut som denne relasjonen gjør deg temmelig ustabil... 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonymbruker*** skrev (Akkurat nå):

Synes du det er rart at noen ikke respekterer å høre "nå trenger jeg fred fra deg" fra noen man holder på med? Jeg tenker at noen som godtar å bli snakket til slik er en skikkelig dørmatte med null selvrespekt. Jeg hadde blitt jævlig provosert av noe sånt uansett om det kom fra en venn, ett familiemedlem eller en jeg lå med. 

Når det er sagt er det utrolig spesielt av ts å kontakte foreldrene hans 😂 Ts, du skulle kuttet kontakt med denne typen for lengst. Det er plenty med pikk å få tak i for å si det sånn, og det høres ut som denne relasjonen gjør deg temmelig ustabil... 

Slik jeg tolker TS innlegg er det ikke snakk om å "holde på med" - men noen man ligger med. Man kan ikke da forvente daglig kontakt. Da er man i så fall kravstor. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Av og på situationship hvor han er hot n cold og av og på, deretter fullstendig ghosting. Jeg har krevd svar av han.

Etter en sexhelg rett over jul sier han at nå skulle han jobbe i 10 dager og "trengte fred fra meg". Jeg ble forbannet på hvordan han sa dette, som at jeg er et forstyrrende element. Ville ikke la det ligge og krevde forklaring, da endte han opp med å vise meg ut og ropte etter meg at han ikke ønsket å se det fæle trynet mitt igjen. 

Og ja, kanskje ikke den smarteste ideen men da ringte jeg  faren og moren hans (de er skilt men ringte begge) og fortalte han hva deres sønn hadde sagt til meg. Nå er jeg igjen blokkert selv om faren sa på tlf at dette skulle han ta opp med han for dette var ikke greit. 

Hvis du er gammel nok til å ha en sexhelg, så er du gammel nok til å håndtere det som en voksen, dvs. ikke sladra til foreldrene bare fordi du ble fornærmet. Du virker jo faktisk veldig ustabil.

Anonymkode: ac657...83b

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

He dodged a bullet…. 
Ringe foreldrene, er dere 12 år?????

Anonymkode: 721d4...f6e

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars dem som eventuelt måtte få deg som svigerdatter. Hvis du ringer foreldrene til en du bare har «sexhelger» med, så vil du vel ringe ned svigerforeldre for enhver uoverensstemmelse med deres sønn, også.

Anonymkode: 71e06...171

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene. Så utrolig pinlig fra sin side.

Anonymkode: dcf88...e9e

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Du ringte foreldrene hans?! Og lurer på om du er den slemme her? Dagens 😂

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette må være trolling😅

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dette var litt psycho ja.

Anonymkode: 3747c...46e

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...