AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Av og på situationship hvor han er hot n cold og av og på, deretter fullstendig ghosting. Jeg har krevd svar av han. Etter en sexhelg rett over jul sier han at nå skulle han jobbe i 10 dager og "trengte fred fra meg". Jeg ble forbannet på hvordan han sa dette, som at jeg er et forstyrrende element. Ville ikke la det ligge og krevde forklaring, da endte han opp med å vise meg ut og ropte etter meg at han ikke ønsket å se det fæle trynet mitt igjen. Og ja, kanskje ikke den smarteste ideen men da ringte jeg faren og moren hans (de er skilt men ringte begge) og fortalte han hva deres sønn hadde sagt til meg. Nå er jeg igjen blokkert selv om faren sa på tlf at dette skulle han ta opp med han for dette var ikke greit. Fikk en sms av han idag tidlig "du e fan sjuk i haue". Og det er greit å kalle noen fæle? Overdrev jeg her? Anonymkode: 0fdd7...ece
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Altså, dropp det. Anonymkode: 10213...5cf 11 8
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar Herregud for noen idioter dere er begge to, dere fortjener hverandre 🤦 Anonymkode: 7254b...a10 13 1 6
powerpuffen Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar Du har gått laaaangt over streken. At du ikke greide å respektere at han trengte en pause synes jeg er rart. 23 10
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Skrevet 23. februar Enig med han: du er faen meg sjuk i huet. han var kanskje en dust, men hans beskrivelse av deg er meget passende. Det du gjorde vitner ikke om at hodet ditt er korrekt påskrudd. Anonymkode: 9c77b...978 32 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Skrevet 23. februar Ringer foreldrene 😅 Tror jeg hadde holdt meg langt unna deg jeg også. Det gir dårlige vibber for hva mer du kan finne på om du blir avvist. Greit han gjorde det ikke på en ok måte, men.... Anonymkode: 9101e...0c2 21 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar #9 Skrevet 23. februar Herregud, om noen sønnen min har sex med ringer meg slik.. Har du ikke skamvett? 😬 Anonymkode: 09e9f...a7b 15 11
AnonymBruker Skrevet 23. februar #10 Skrevet 23. februar Du er jo et levende red flag. Ringe foreldrene?? Hadde blokka deg asap🙈🙈🙈 Anonymkode: 2f40f...624 14 8
Misanthropis Skrevet 23. februar #11 Skrevet 23. februar Dere høres ut som helt fakka sjuke folk begge to, sånn som dere oppfører dere 4 2
Anonymbruker*** Skrevet 23. februar #12 Skrevet 23. februar powerpuffen skrev (4 minutter siden): Du har gått laaaangt over streken. At du ikke greide å respektere at han trengte en pause synes jeg er rart. Synes du det er rart at noen ikke respekterer å høre "nå trenger jeg fred fra deg" fra noen man holder på med? Jeg tenker at noen som godtar å bli snakket til slik er en skikkelig dørmatte med null selvrespekt. Jeg hadde blitt jævlig provosert av noe sånt uansett om det kom fra en venn, ett familiemedlem eller en jeg lå med. Når det er sagt er det utrolig spesielt av ts å kontakte foreldrene hans 😂 Ts, du skulle kuttet kontakt med denne typen for lengst. Det er plenty med pikk å få tak i for å si det sånn, og det høres ut som denne relasjonen gjør deg temmelig ustabil... 8 1
powerpuffen Skrevet 23. februar #13 Skrevet 23. februar Anonymbruker*** skrev (Akkurat nå): Synes du det er rart at noen ikke respekterer å høre "nå trenger jeg fred fra deg" fra noen man holder på med? Jeg tenker at noen som godtar å bli snakket til slik er en skikkelig dørmatte med null selvrespekt. Jeg hadde blitt jævlig provosert av noe sånt uansett om det kom fra en venn, ett familiemedlem eller en jeg lå med. Når det er sagt er det utrolig spesielt av ts å kontakte foreldrene hans 😂 Ts, du skulle kuttet kontakt med denne typen for lengst. Det er plenty med pikk å få tak i for å si det sånn, og det høres ut som denne relasjonen gjør deg temmelig ustabil... Slik jeg tolker TS innlegg er det ikke snakk om å "holde på med" - men noen man ligger med. Man kan ikke da forvente daglig kontakt. Da er man i så fall kravstor. 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar #14 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Av og på situationship hvor han er hot n cold og av og på, deretter fullstendig ghosting. Jeg har krevd svar av han. Etter en sexhelg rett over jul sier han at nå skulle han jobbe i 10 dager og "trengte fred fra meg". Jeg ble forbannet på hvordan han sa dette, som at jeg er et forstyrrende element. Ville ikke la det ligge og krevde forklaring, da endte han opp med å vise meg ut og ropte etter meg at han ikke ønsket å se det fæle trynet mitt igjen. Og ja, kanskje ikke den smarteste ideen men da ringte jeg faren og moren hans (de er skilt men ringte begge) og fortalte han hva deres sønn hadde sagt til meg. Nå er jeg igjen blokkert selv om faren sa på tlf at dette skulle han ta opp med han for dette var ikke greit. Fikk en sms av han idag tidlig "du e fan sjuk i haue". Og det er greit å kalle noen fæle? Overdrev jeg her? Anonymkode: 0fdd7...ece Hvis du er gammel nok til å ha en sexhelg, så er du gammel nok til å håndtere det som en voksen, dvs. ikke sladra til foreldrene bare fordi du ble fornærmet. Du virker jo faktisk veldig ustabil. Anonymkode: ac657...83b 14 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #15 Skrevet 23. februar He dodged a bullet…. Ringe foreldrene, er dere 12 år????? Anonymkode: 721d4...f6e 13 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #16 Skrevet 23. februar Stakkars dem som eventuelt måtte få deg som svigerdatter. Hvis du ringer foreldrene til en du bare har «sexhelger» med, så vil du vel ringe ned svigerforeldre for enhver uoverensstemmelse med deres sønn, også. Anonymkode: 71e06...171 7 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #17 Skrevet 23. februar Kjære vene. Så utrolig pinlig fra sin side. Anonymkode: dcf88...e9e 5 4
Mezzosoprena Skrevet 23. februar #18 Skrevet 23. februar Du ringte foreldrene hans?! Og lurer på om du er den slemme her? Dagens 😂 8 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #20 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Av og på situationship hvor han er hot n cold og av og på, deretter fullstendig ghosting. Jeg har krevd svar av han. Etter en sexhelg rett over jul sier han at nå skulle han jobbe i 10 dager og "trengte fred fra meg". Jeg ble forbannet på hvordan han sa dette, som at jeg er et forstyrrende element. Ville ikke la det ligge og krevde forklaring, da endte han opp med å vise meg ut og ropte etter meg at han ikke ønsket å se det fæle trynet mitt igjen. Og ja, kanskje ikke den smarteste ideen men da ringte jeg faren og moren hans (de er skilt men ringte begge) og fortalte han hva deres sønn hadde sagt til meg. Nå er jeg igjen blokkert selv om faren sa på tlf at dette skulle han ta opp med han for dette var ikke greit. Fikk en sms av han idag tidlig "du e fan sjuk i haue". Og det er greit å kalle noen fæle? Overdrev jeg her? Anonymkode: 0fdd7...ece Dette var litt psycho ja. Anonymkode: 3747c...46e 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå