AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Synts det er en syk pris hos viaplay for å kunne se premier league, spesielt når en ikke har allverdens med penger. Finnes det noen andre måter å se premier league billigere på? På lovlig måte da. Vet det er noen ulovlig billige måter å se på, men det blir ikke aktuelt. Ser det er noe i USA som heter peacock, og noe i Ukraina. Er det noen som har testet disse? Funker det? Eller finnes det en måte å kunne få viaplay total for en billigere penge? Anonymkode: 45d7d...d6a
Ronaldo85 Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar IPTV er i gråsonen. Bruker det ikke selv, men skjønner godt at noen tyr til det med prisnivået vi har.
AnonymBruker Skrevet 24. februar #3 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Synts det er en syk pris hos viaplay for å kunne se premier league, spesielt når en ikke har allverdens med penger. Finnes det noen andre måter å se premier league billigere på? På lovlig måte da. Vet det er noen ulovlig billige måter å se på, men det blir ikke aktuelt. Ser det er noe i USA som heter peacock, og noe i Ukraina. Er det noen som har testet disse? Funker det? Eller finnes det en måte å kunne få viaplay total for en billigere penge? Anonymkode: 45d7d...d6a Det finnes vel i realiteten INGEN annen"lovlig" måte å se engelsk fotball på i og med at viaplay har enerettighetene til å vise dette i Norge. Å omgå det er vel ikke mulig. Å betale for viaplay-abbonement i et annet land,hvor viaplay er rimeligere(f.eks. Holland) er nok heller ikke et alternativ om du skal være 100% lovlydig. Peacock/Ukraina er ikke noe å satse på. Men......er det egentlig et lovbrudd å surfe på pc'en sin da......(og caste til TV)..eller bruke internett-appen som finnes på de fleste smart-tv'er for å surfe på sider som viser PL? Det er jo et faktum at fotballsendinger er det som det finnes flest sider rundtomkring som formidler,og det finnes veldig mange bra,gratis nettsteder å finne. Jeg forstår loven slik at så lenge man ikke betaler aktivt for en "pirat-tjeneste"for å motta opphavsbeskyttet innhold,men kun bruker åpne,tilgjengelige sider på nettet så er man ikke så voldsomt ulovlig at det gjør noe....,men siden du har bestemt deg for å være 100% lovlydig,så er svaret: NEI!,det finnes ingen billige lovlige måter å se PL på:! Anonymkode: 040e2...c5f
Ramsay Street Skrevet 24. februar #4 Skrevet 24. februar (endret) Heldigvis har Premier League blitt en korrupt plastikkliga med Manchester City og Newcastle i spissen som er med på å ødelegge engelsk fotball. Så det er ikke verdt å se lenger åkkesom. Hadde det vært så dyrt å se PL på 90-tallet derimot... Endret 24. februar av Ramsay Street
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars Ja ,du kan se premier league direkte på din smart-tv,uten å installere noenting som helst....bare utnytte de mulighetene som tv'en gir deg.Det er faktisk reelt,og ikke tøys...mange kjenner til og bruker muligheten allerede.Jeg vil tro at det også er lovlig.....jeg kan ikke tro at å sitte å trykke på sin egen tv i hjemmets lune ro kan være forbundet med noe lovbrudd,til tross for at innholdet du ser på er bundet av rettigheter. Jeg vil ikke utdype hvordan det gjøres,da posten sannsyligvis vil bli fjernet av admin.......men muligheten er der for den som ønsker det.😊 Anonymkode: 040e2...c5f
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jeg kan ikke tro at å sitte å trykke på sin egen tv i hjemmets lune ro kan være forbundet med noe lovbrudd,til tross for at innholdet du ser på er bundet av rettigheter. Anonymkode: 040e2...c5f Selvfølgelig kan det det. Så har ikke jeg de helt store moralske motforestillinger mot at folk bruker IPTV-tjenester eller tar andre snarveier til å se slikt innhold, men at det ikke kan være ulovlig fordi man bare trykker på fjernkontroller hjemme er usedvanlig fjollete selv til KG å være. Anonymkode: d7fba...99f 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars Ronaldo85 skrev (På 23.2.2026 den 12.03): IPTV er i gråsonen. Bruker det ikke selv, men skjønner godt at noen tyr til det med prisnivået vi har. Nja. Å se på/abonnere er kanskje I en gråsone, men de driver definitivt ulovlig. Anonymkode: 16e3f...4f2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Selvfølgelig kan det det. Så har ikke jeg de helt store moralske motforestillinger mot at folk bruker IPTV-tjenester eller tar andre snarveier til å se slikt innhold, men at det ikke kan være ulovlig fordi man bare trykker på fjernkontroller hjemme er usedvanlig fjollete selv til KG å være. Anonymkode: d7fba...99f Så lenge som man ikke på noen måte økonomisk støtter "piratene"med en krone,eller på noen måte gjør slik at de får en enklere eksistens,kan man vel ikke gjøre noe feil......eneste må jo være at man ikke møter opp på stadion i GB,og betaler sin skjerv til klubbenen.Her bruker man kun "smart"funksjonen som alle tv'er leveres med i dag.Om man skal begynne å fintenke på hvilke av innholdstjenestene som er rettighetsbundet,og ikke bør brukes blir tv-hverdagen ganske vrien. Anonymkode: 040e2...c5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå