Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har den, den er litt tung og stiv og jeg angrer på at jeg kjøpte den for jeg bruker den ikke fordi den er tung og stiv 😝 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bayswater og elsker den, men har kjøpt på fester for å kunne bruke lang reim og crossover, da synes jeg den er perfekt👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ikke meg du siterer, men jeg ser ikke det helt store poenget i å bruke mye penger unødig, uansett hva det er. Jeg har god råd, og kunne nok ha kjøpt meg ei dyr veske, men vil heller bruke det på nødvendige ting i hverdagen.

Klarer meg helt fint med ei vanlig veske. Det viktigste er at den fungerer til sitt formål. 

Anonymkode: 0dfee...ba7

Så du unner deg aldri «noe ekstra» av noe du setter pris på? Greit nok at ikke alle er interessert i mote/klær/sko/vesker, men jeg vil jo tro at alle har et eller annet de liker å gjøre eller samle på? Litt ekstra god mat i helgen? En god flaske vin på lørdagkvelden? En ferietur på et litt ekstra fint hotell? Nye høyttalere i stua? Gode sitteplasser på konserten? Ny Mac? 

Ja, det viktigste er at en veske fungerer, men hva er egentlig problemet med at noen også liker at den er fin å se på? Og hvorfor er det verre at noen kjøper en dyr veske enn om noen bruker den samme summen på en annen hobby? Det blir jo som å si «hvorfor skal du spise på Maaemo, det viktigste er jo at man blir mett og det blir man av en skive kneip med gulost hjemme».

Anonymkode: 823f4...527

• Liker 2
  • Nyttig 3
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
Strikkedilla skrev (På 25.2.2026 den 20.56):

Jeg har bayswater og elsker den, men har kjøpt på fester for å kunne bruke lang reim og crossover, da synes jeg den er perfekt👍

Samme her. Er så fornøyd med den og har ikke angret ett sekund på at jeg kjøpte den.

Anonymkode: 73081...d3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...