AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Liker du å slikke og kjæle med partners kjønnsorgan? Hva synes du om at det er hår der da? Anonymkode: 5908c...247
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Lurer på hvor mange helt like tråder det er her om dette… gjesp Anonymkode: b54e5...e11 2
Maskinfører Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar Ikke så lurt det man kan få HPV virus av sånt og kreft i halsen
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar Jeg er selvfølgelig vaksinert mot hpv, og vil ha en partner som er som de selv vil. Nåværende varierer og det samme gjør jeg. Vi nyter hverandre oralt åkke som 😍 Anonymkode: 4a62f...27c 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker du å slikke og kjæle med partners kjønnsorgan? Hva synes du om at det er hår der da? Anonymkode: 5908c...247 liker ikke hår Anonymkode: ef22c...ea7
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er selvfølgelig vaksinert mot hpv, og vil ha en partner som er som de selv vil. Nåværende varierer og det samme gjør jeg. Vi nyter hverandre oralt åkke som 😍 Anonymkode: 4a62f...27c Jeg er snart 50 og har aldri hørt snakk om denne vaksinen hos legen eller blitt spurt om jeg har den. Er det vanlig altså? Trodde det var tenåringer som fikk tilbudet. Anonymkode: b54e5...e11 1
Bamseklemmer Skrevet 23. februar #7 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er snart 50 og har aldri hørt snakk om denne vaksinen hos legen eller blitt spurt om jeg har den. Er det vanlig altså? Trodde det var tenåringer som fikk tilbudet. Anonymkode: b54e5...e11 Ja.. vi 50åringer fikk ikke denne vaksinen på skolen.. Men sjekk med helsenorge.no, der står det hvilke vaksiner du har tatt, eller spør fastlegen din. Det skal stå i legejournalen👏 Det finnes hpv vaksiner for kvinner og menn.. 3 doser og ca 900-1500kr/dose.. Jo kvinner født 1991 fikk dette gratis, men dette tilbudet ble det slutt på i 2019. Men gratis for 7. klassinger.. Litt avsporing da, men også en viktig opplysning når det gjelder HI.. (sitat slutt) Jo sannelig.. slikking er noe jeg elsker.. Kvinner smake ganske likt, helt fantastisk godt, og så dufter de så godt i tillegg.. Hår eller uten hår.. Jeg har lært å tilpasse meg ut i fra alle frisyrer, som enn dukker opp. Det er også spennende når trusa faller i gulvet..🥰og👍, hvis hun har full busk.. da kan jeg spørre om å børste henne, for da blir håret såå silkemykt mot kinnet mitt❣️
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Skrevet 23. februar Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Ja.. vi 50åringer fikk ikke denne vaksinen på skolen.. Men sjekk med helsenorge.no, der står det hvilke vaksiner du har tatt, eller spør fastlegen din. Det skal stå i legejournalen👏 Det finnes hpv vaksiner for kvinner og menn.. 3 doser og ca 900-1500kr/dose.. Jo kvinner født 1991 fikk dette gratis, men dette tilbudet ble det slutt på i 2019. Men gratis for 7. klassinger.. Litt avsporing da, men også en viktig opplysning når det gjelder HI.. (sitat slutt) Jo sannelig.. slikking er noe jeg elsker.. Kvinner smake ganske likt, helt fantastisk godt, og så dufter de så godt i tillegg.. Hår eller uten hår.. Jeg har lært å tilpasse meg ut i fra alle frisyrer, som enn dukker opp. Det er også spennende når trusa faller i gulvet..🥰og👍, hvis hun har full busk.. da kan jeg spørre om å børste henne, for da blir håret såå silkemykt mot kinnet mitt❣️ Jeg trenger ikke å sjekke, jeg vet at jeg ikke har den. Men hvis det er så selvfølge som noen her skal ha det til så er det rart at vi godt voksne knapt har hørt om den? Anonymkode: b54e5...e11 1
mann97 Skrevet 23. februar #9 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er selvfølgelig vaksinert mot hpv, og vil ha en partner som er som de selv vil. Nåværende varierer og det samme gjør jeg. Vi nyter hverandre oralt åkke som 😍 Anonymkode: 4a62f...27c Fantastisk 🥰 🥰 1
mann97 Skrevet 23. februar #10 Skrevet 23. februar Jeg slikker med og uten hår, jeg vet jo at det som der er like fantastisk uansett🥰♥️💦 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar #11 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er snart 50 og har aldri hørt snakk om denne vaksinen hos legen eller blitt spurt om jeg har den. Er det vanlig altså? Trodde det var tenåringer som fikk tilbudet. Anonymkode: b54e5...e11 De får en dårligere utgave, dessverre. Ja, den er anbefalt alle. Jeg har tatt den og mange rundt meg 😁 Anonymkode: 4a62f...27c
AnonymBruker Skrevet 23. februar #12 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg trenger ikke å sjekke, jeg vet at jeg ikke har den. Men hvis det er så selvfølge som noen her skal ha det til så er det rart at vi godt voksne knapt har hørt om den? Anonymkode: b54e5...e11 https://www.fhi.no/va/vaksinasjonshandboka/vaksiner-mot-de-enkelte-sykdommene/hpv-vaksinasjon/ Her kan du lese om hva vaksina beskytter mot. Den har siden 2018 blitt gitt til både gutter og jenter. Den kan kjøpes til i underkant av 1700kr per stk, og voksne skal ha tre doser ila et år. Da er man fullvaksinert for resten av livet. Anonymkode: 4a62f...27c
AnonymBruker Skrevet 23. februar #13 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er snart 50 og har aldri hørt snakk om denne vaksinen hos legen eller blitt spurt om jeg har den. Er det vanlig altså? Trodde det var tenåringer som fikk tilbudet. Anonymkode: b54e5...e11 De som først fikk tilbud da de var tenåringer er ganske voksne nå. Anonymkode: aaef8...258
AnonymBruker Skrevet 23. februar #14 Skrevet 23. februar mann97 skrev (53 minutter siden): Fantastisk 🥰 🥰 Litt Lyngdals dialekt er fint 🥰😍 Anonymkode: 66f27...f15
AnonymBruker Skrevet 23. februar #15 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er selvfølgelig vaksinert mot hpv, og vil ha en partner som er som de selv vil. Nåværende varierer og det samme gjør jeg. Vi nyter hverandre oralt åkke som 😍 Anonymkode: 4a62f...27c Litt Lyngdals dialekt er fint 🥰😍 Anonymkode: 66f27...f15
AnonymBruker Skrevet 23. februar #16 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): https://www.fhi.no/va/vaksinasjonshandboka/vaksiner-mot-de-enkelte-sykdommene/hpv-vaksinasjon/ Her kan du lese om hva vaksina beskytter mot. Den har siden 2018 blitt gitt til både gutter og jenter. Den kan kjøpes til i underkant av 1700kr per stk, og voksne skal ha tre doser ila et år. Da er man fullvaksinert for resten av livet. Anonymkode: 4a62f...27c Nei, de er ikke sikre på om den er livslang. Foreløpig viser det at den varer i minst 13 år Anonymkode: 25adc...955
AnonymBruker Skrevet 23. februar #17 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, de er ikke sikre på om den er livslang. Foreløpig viser det at den varer i minst 13 år Anonymkode: 25adc...955 Og for de som allerede har hatt hpv, som er sånn ca 70-80% av befolkningen så gir den litt lavere beskyttelse. Så viktig å fortsatt være forsiktig. Ikke være naiv å tro at man nå er beskyttet mot kreft og ikke trenger å sjekke seg Anonymkode: 25adc...955
AnonymBruker Skrevet 23. februar #18 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lurer på hvor mange helt like tråder det er her om dette… gjesp Anonymkode: b54e5...e11 Det slår ikke pikklengdetråden. Anonymkode: 83442...e23 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #19 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Litt Lyngdals dialekt er fint 🥰😍 Anonymkode: 66f27...f15 Sogning også. Anonymkode: 83442...e23
Bamseklemmer Skrevet 23. februar #20 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trenger ikke å sjekke, jeg vet at jeg ikke har den. Men hvis det er så selvfølge som noen her skal ha det til så er det rart at vi godt voksne knapt har hørt om den? Anonymkode: b54e5...e11 Jo.. men sjansene for kreft er minimale, derfor er det ingen grunn til å bekymre unødvendig.. Hpv er vel også blitt mere utbredt blandt yngre vil jeg tro.. Jeg oppdaget dette først i reportasje på tv, at kvinner i ung alder fikk livmorskreft🤔 Men jeg tenker på fremtiden, litt redsel for å ikke smitte andre.. for jeg har ikke gitt opp sexlivet enda👍 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå