Gå til innhold

Lakkering på denne årstid.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte bil i april i fjor. Da jeg fikk bilen oppdaget jeg en liten skade ved ene døra nede. Som de ikke hadde nevnt og var tatt noe gørr over. Jeg vant frem i klagen etter lang tid. Bilbutikk godtar ikke utbetaling av skaden men jeg må finne en lakkerer å få ordnet. Å de vil ha faktura. Litt stress på tid. Er det bedre å vente til mildere vær å ordne. Dette er jo stede mest mulig skit kommer når du kjører i snø og salt. 

Anonymkode: a0998...2bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva snakker du om - de vasker jo bilen grundig før de lakkerer…

Anonymkode: 5e9c4...675

AnonymBruker
Skrevet

0 problem  å lakkere på vinteren. De vasker jo bilen først. Pusser ned og gjør det inne, står da ofte inne i et spesial rom tørket. I hvertfall alle de stedene jeg har vært som driver med lakkering.

Her lakkerte de hele venstre side på bilen i januar

Anonymkode: 5be69...f0d

AnonymBruker
Skrevet

Ok takk . Tenkte kanskje det måtte herde en stund etterpå. Da jeg trenger bilen hver dag. Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hva snakker du om - de vasker jo bilen grundig før de lakkerer…

Skjønner jo det da. Er snakk om etterpå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok takk . Tenkte kanskje det måtte herde en stund etterpå. Da jeg trenger bilen hver dag. Takk for svar.

Bilen står nok over natten på billakkeringsstedet, men dette får du jo beskjed om hvis du ringer og spør… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bilen står nok over natten på billakkeringsstedet, men dette får du jo beskjed om hvis du ringer og spør… 

Takker . 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bilen står jo på  verkstedet. Og tar nok ofte mer en en dag. Så må nok ha leiebil. Vi har nå det i forsikringen vår.

Da vi måtte ta bil våres gikk det ca 10 dager men var stor skadde hele bakdøra og litt på fører dør

Anonymkode: 5be69...f0d

Skrevet

Lakkeringsverksted lakkerer hele året

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...