Gå til innhold

Erotisk meditasjon/mindfullness/hypnose

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har erfaring med dette?

Eventuelt noen anbefalinger til guidet sesjoner for par, eller som i det minste funker bra for par?

Anonymkode: 21fda...f32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på energi og handsfree orgasmer?🫠

AnonymBruker
Skrevet

Har ord og setninger som virker som katalysator når hun er i platåfasen, og på vei inn i orgasme(r).

Jeg har kartlagt hennes preferanser og assosiasjoner med mer, og senket noen anker i hennes seksuelle verden. 

Det har tatt tid, men hun har gått fra å ikke ha opplevd orgasme med noen til å komme kraftig under rette forhold.

Menneskesinnet har flere lag, og når en kjenner hverandre, og stoler på hverandre, da kan en få frem mye uforløst som gjør forholdet unikt. 

Hun er som nyforelsket hver gang det skjer. Vi har det godt.

Anonymkode: 6eb2a...951

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2026 den 7.39):

Har ord og setninger som virker som katalysator når hun er i platåfasen, og på vei inn i orgasme(r).

Kan du gi noen eksempler? Synes det er vanskelig å gå fra en erotisk fortelling til suggererende setninger som setter orgasmen i gang.

Anonymkode: 41ea7...f21

AnonymBruker
Skrevet

Du må kartlegge preferanser, assosiasjoner osv. Eksempler varierer fra individ til individ. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må kartlegge preferanser, assosiasjoner osv. Eksempler varierer fra individ til individ. 

Har egentlig gjort en god jobb der (eller?). Vi kjenner hverandre etter et langt samliv. Preferanser og assosiasjoner er hentet fra tidligere «hotte» opplevelser som jeg vet hun tenner på. Vi opplever framskritt, men det litt «ekstra» uteblir foreløpig. Kanskje innledning eller fordypning ikke er god nok?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har egentlig gjort en god jobb der (eller?). Vi kjenner hverandre etter et langt samliv. Preferanser og assosiasjoner er hentet fra tidligere «hotte» opplevelser som jeg vet hun tenner på. Vi opplever framskritt, men det litt «ekstra» uteblir foreløpig. Kanskje innledning eller fordypning ikke er god nok?

Det hjelper å treffe på når hun er på kanten, når det treffer godt. Kvinner gjør dette med menn, vet å få mannen over kanten. 

Med henne jeg lever med er det fysiske og nonverbale ting som gir hint om tid og sted. Hun bruker underlivet slik at jeg kjenner hun skyver på penis dypt innvendig. At hun puster mindre, for å forsterke den kommende orgasmen med mer. Da er det bare å vente til det rette øyeblikket, så er hun der hvor nøkkelen kan vris om og døren kan åpnes. 

AnonymBruker
Skrevet

Får å få det avklart;  er du inne i henne, eller gjør du dette som en berøringsfri orgasme, kun ved bruk av ord?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en session, det er sex. Så ja, jeg er enten inni henne eller masserer andre deler av kroppen for å bidra til hennes orgasme. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke en session, det er sex. Så ja, jeg er enten inni henne eller masserer andre deler av kroppen for å bidra til hennes orgasme. 

Takk svar! Metoden du bruker er spennende. Vi bruker litt av det samme for å utforske berøringsfri orgasme. Hun har ikke utfordringer for å oppnå klimaks ved ved vanlig piv, men denne formen gir jo en mer dyptgående opplevelse som ikke oppnås ved «hurtigsex». Senest i går fikk hun lang kroppsmassasje som endte med en voldsom utløsning for begge (piv). Da var det å lytte på signaler underveis, essensielt for å oppleve dette sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...