Gå til innhold

Hvor mye formue har du i likvide midler?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså bankinnskudd, aksjer, fond etc?

Anonymkode: 5fa70...ef6

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

0 kr.

Anonymkode: c4afa...ade

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

8-9 mill

Anonymkode: cb405...421

AnonymBruker
Skrevet

500 000

Anonymkode: 86f25...c44

AnonymBruker
Skrevet

1.7 i fond og bank

-6.7 i lån

Anonymkode: 17959...66d

AnonymBruker
Skrevet

110 000,- 

Jeg er dårlig på sparing. 

Anonymkode: 358cf...85e

AnonymBruker
Skrevet

ca 5 mill.

Anonymkode: 07f78...78b

AnonymBruker
Skrevet

150-200.000 på konto. 
Men om det skulle være helt nødvendig å bruke mer så har jeg dobbelt så mye "ledig" på rammelånet. 

Anonymkode: e7e07...b72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et sted mellom 3 og 3,5 millioner (totalt sammen med mannen min). Egentlig mer, hvis vi inkluderer den ubrukte delen av rammelånet. 

Anonymkode: c758a...c63

AnonymBruker
Skrevet

5-6 millioner, sjelden jeg sjekker saldoen. Svinger jo litt i aksjer og valutakurser.

Anonymkode: 74712...974

AnonymBruker
Skrevet

Ca 4 millioner på holdingskonto, men  tar jeg dem ut så blir det ca 2,5 😐...så da blir de der...Fin skatt det der ja. Men de gir meg ro. Så det er jo alltid noe.

Kunne sikkert skrapt sammen noe utenom. 😅

Anonymkode: ce79d...01f

AnonymBruker
Skrevet

Rundt halvannen million i fond, men ville måttet skatte meg ned til noe over 1,3 hvis jeg skulle tatt ut alt. Ellers et par hundre tusen på konto. Det er bolig som i praksis utgjør den klart største verdien jeg sitter på. 

Uansett veldig typisk at disse trådene tiltrekker seg oss som stort sett har svært få økonomiske bekymringer. De som strever økonomisk lager egne tråder om problemene, mens vi som har det komfortabelt og derfor ikke har noen grunn til å be om bistand eller input heller styrter til sånne fellestråder som denne. 

Anonymkode: 6956c...242

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Rundt halvannen million i fond, men ville måttet skatte meg ned til noe over 1,3 hvis jeg skulle tatt ut alt. Ellers et par hundre tusen på konto. Det er bolig som i praksis utgjør den klart største verdien jeg sitter på. 

Uansett veldig typisk at disse trådene tiltrekker seg oss som stort sett har svært få økonomiske bekymringer. De som strever økonomisk lager egne tråder om problemene, mens vi som har det komfortabelt og derfor ikke har noen grunn til å be om bistand eller input heller styrter til sånne fellestråder som denne. 

Anonymkode: 6956c...242

Hvorfor gjør dere det, egentlig? For å skryte?

Anonymkode: 689cd...5ca

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå har vi usedvanlig mye for oss å være, for generelt er alt satt eiendom. Nå har vi vel rundt 850000 kr. 

Spør meg om noen måneder, og vi har under 100000. Bare bufferen. 

Anonymkode: a1ada...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Mye rikfolk på Kåge.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Mye rikfolk på Kåge.

De har nok mye KG-penger. Selv har jeg ca 400 mill, men gidder ikke sjekke saldoen. Det bare velter inn.

Anonymkode: 00b1e...d6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De har nok mye KG-penger. Selv har jeg ca 400 mill, men gidder ikke sjekke saldoen. Det bare velter inn.

Anonymkode: 00b1e...d6e

Mange i Norge har mye penger.

Hvis du ikke liker tråden, finnes det mange andre tråder der fattigfolk kan svare.

Anonymkode: 83a10...fec

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ca 800.000. Får inn en grei dum i måneden i renter, avkastning og utbytte. Sparer minimalt, da formuen vokser helt av seg selv.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor gjør dere det, egentlig? For å skryte?

Anonymkode: 689cd...5ca

Jeg lurer mye mer på hvorfor folk er inne på et økonomiforum og lar seg irritere over at det diskuteres økonomi. 

Anonymkode: 35e36...256

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Arvet en million som har vokst til 5 millioner i aksjer og fond. Veldig glad jeg ikke bare kjøpte ny bil og pusset opp for de pengene 😂

Anonymkode: da240...b39

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca. 3 mill

Anonymkode: 04ddc...ff4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...