AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Skrevet 22. februar Mye tråder om naboer i det siste. Jeg har en nabo som åpenbart er psykisk syk. Det vises på hele vesenet. De er aldri ute og sitter inne hele dagen og lager bråk. Aldri har de besøk heller. Hva det kommer av vet jeg ikke men de har - Satt en drill i gulvet gjentatte ganger (bor over meg - så det blir mitt tak) helt ut av det blå. - Spiller gitar og synger SURT 😂 hver eneste dag i flere år - Barna i nabolaget er redd henne fordi hun virker aggressiv. Hvordan gå frem? Dette er åpenbart et psykisk sykt menneske, det vises at de ikke tar vare på seg selv. Men de gjør disse tingene for å skremme folk og lage uro i blokkene her. Ingen liker henne. Jeg som nærmere nabo synes bare hun ser og høres helt grusom ut. Anonymkode: 71571...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Skrevet 22. februar Du kan sende en bekymringsmelding til kommunen. Men gitarspill og sur sangstemme er ikke en god nok grunn vel og merke... Anonymkode: 968da...116 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Skrevet 22. februar Hvorfor veksler du mellom å skrive de og hun? Er det en eller flere naboer? Anonymkode: ade9e...e8f 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Skrevet 22. februar Så lenge de ikke bråker på helligdager eller etter klokka 23 så har du ikke noe du skulle ha sagt. Anonymkode: 67b46...e42 2 1
Rhodiola Skrevet 22. februar #5 Skrevet 22. februar Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerangrep. Rhodiola, admin.
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mye tråder om naboer i det siste. Jeg har en nabo som åpenbart er psykisk syk. Det vises på hele vesenet. De er aldri ute og sitter inne hele dagen og lager bråk. Aldri har de besøk heller. Hva det kommer av vet jeg ikke men de har - Satt en drill i gulvet gjentatte ganger (bor over meg - så det blir mitt tak) helt ut av det blå. - Spiller gitar og synger SURT 😂 hver eneste dag i flere år - Barna i nabolaget er redd henne fordi hun virker aggressiv. Hvordan gå frem? Dette er åpenbart et psykisk sykt menneske, det vises at de ikke tar vare på seg selv. Men de gjør disse tingene for å skremme folk og lage uro i blokkene her. Ingen liker henne. Jeg som nærmere nabo synes bare hun ser og høres helt grusom ut. Anonymkode: 71571...f1b Jeg føler at det er dumt å dømme folk før man blir kjent med dem jeg. Anonymkode: 2c934...588
AnonymBruker Skrevet 22. februar #7 Skrevet 22. februar Hva er problemet? Hva vil du oppnå? Anonymkode: 90e94...40a 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #8 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mye tråder om naboer i det siste. Jeg har en nabo som åpenbart er psykisk syk. Det vises på hele vesenet. De er aldri ute og sitter inne hele dagen og lager bråk. Aldri har de besøk heller. Hva det kommer av vet jeg ikke men de har - Satt en drill i gulvet gjentatte ganger (bor over meg - så det blir mitt tak) helt ut av det blå. - Spiller gitar og synger SURT 😂 hver eneste dag i flere år - Barna i nabolaget er redd henne fordi hun virker aggressiv. Hvordan gå frem? Dette er åpenbart et psykisk sykt menneske, det vises at de ikke tar vare på seg selv. Men de gjør disse tingene for å skremme folk og lage uro i blokkene her. Ingen liker henne. Jeg som nærmere nabo synes bare hun ser og høres helt grusom ut. Anonymkode: 71571...f1b Det er ingenting her som gir grunn for deg til å " gå frem" på noen måte, bortsett fra å melde fra når de bruker drill på gulvet, dersom det er etter at det skal være ro/ eller du har grunn til bekymring for taket ditt. Det er lov å være psykisk syk, og det er lov å synge. Anonymkode: 2de6a...270 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #9 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en nabo som åpenbart er psykisk syk. Det vises på hele vesenet. De er aldri ute og sitter inne hele dagen og lager bråk. Aldri har de besøk heller. Hva det kommer av vet jeg ikke men de har - Satt en drill i gulvet gjentatte ganger (bor over meg - så det blir mitt tak) helt ut av det blå. - Spiller gitar og synger SURT 😂 hver eneste dag i flere år - Barna i nabolaget er redd henne fordi hun virker aggressiv. Hvordan gå frem? Dette er åpenbart et psykisk sykt menneske, det vises at de ikke tar vare på seg selv. Men de gjør disse tingene for å skremme folk og lage uro i blokkene her. Ingen liker henne. Jeg som nærmere nabo synes bare hun ser og høres helt grusom ut. Anonymkode: 71571...f1b Altså hæ? Sikker på at det ikke er du som er psyk? Hvordan vet du at de aldri er ute eller har besøk? Sitter du og følger med hele døgnet? Har du installert bevegelsessensorer i felles oppgang? Bare fordi du ikke har observert det selv betyr ingenting. Og selv om de/hun (?) er inne hele dagen so what? Kanskje de trives inne? Kanskje de er fysiske syke? Drill i gulvet?! Hvordan vet du det? Kom den gjennom taket? Boring i vegg høres veldig godt i betong, og driller en av mine naboer i veggen kan ikke jeg fortelle deg hvem av dem det gjelder aller hvor de har drillet, for lyden går gjennom hele bygget. Såklart må man være psykisk syk for å spille gitar og synge surt, wtf? Barna i nabolaget er redd henne fordi hun virker aggressiv, men hun er aldri ute og har aldri besøk så hvordan i all verden vet de at hun finnes en gang?! Hvordan gå frem? Gå frem med hva? Du bør flytte et sted andre folk kan slippe å ha deg innpå seg. Anonymkode: a091f...1c8 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå