Gå til innhold

Litt skuffet over utseende til daten


Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jeg som ler. Er ikke jeg som lager tråder. Jeg svarer bare i tråden din, jeg. Men jeg vet at dere kvinnfolk må ha det slik at alle menn som sier noe er "stygge". Du kan ikke noe for det. 

Jeg svarte deg jo seriøst. Du vet ikke hvor bra han er i senga. Og om han har penger i tillegg. Viktig dette hvis det skal bli noe langsiktig på gang. 

Anonymkode: 66a6d...4af

Spiller det noe rolle om fyren er bra i senga om ikke hun finner han tiltrekkende? Hadde aldri i livet hatt sex med noen jeg ikke fant attraktiv.

Anonymkode: 80ab3...563

  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jeg som ler. Er ikke jeg som lager tråder. Jeg svarer bare i tråden din, jeg. Men jeg vet at dere kvinnfolk må ha det slik at alle menn som sier noe er "stygge". Du kan ikke noe for det. 

Jeg svarte deg jo seriøst. Du vet ikke hvor bra han er i senga. Og om han har penger i tillegg. Viktig dette hvis det skal bli noe langsiktig på gang. 

Anonymkode: 66a6d...4af

Går du i ungdomsskolen, og vet ikke bedre?

Vi damer har faktisk utdannelse og tjener godt selv, derfor trenger vi ikke å omgås menn av økonomisk grunn. Helt fint at han tjener ok, og ikke er noen Luksusfelle-kandidat, men ellers ser vi langt mer på hvem han er som menneske. Rart at dette har gått deg helt forbi. Basert på innleggene du har skrevet i tråden, så fremstår du svært uattraktiv, da ville det ikke spilt noen rolle hva du "har mellom bena" eller hvor mye du har i formue.

Til TS vil jeg skrive at du kanskje skulle gitt ham en ny sjanse? Du skriver at du har litt lyst til det, så da synes jeg dere skal treffes igjen, og så kan du heller bestemme deg etter neste møte. Mange er litt keitete sånn i starten med et nytt menneske, så kanskje dere slapper av mer og blir bedre kjent neste gang.

 

Anonymkode: b3f69...b9e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 11.14):

Det handler sikkert ikke om utseende men kjemi. Hadde kjemien vært veldig god hadde du nok ikke lagt merke til andre ting☺️

Anonymkode: 65482...c66

Enig :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kanskje gitt det et par dater til, om du merker at det er "noe" der. Da jeg møtte samboer for første gang fysisk (etter å ha snakket lenge på chat/telefon) var min første reaksjon "å nei... dette går ikke". Nå har vi vært sammen i 12 år og jeg er veldig tiltrukket av han, så det går an :)

Anonymkode: 9142e...271

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Spiller det noe rolle om fyren er bra i senga om ikke hun finner han tiltrekkende? Hadde aldri i livet hatt sex med noen jeg ikke fant attraktiv.

Anonymkode: 80ab3...563

Herregud nei. Hadde ikke blitt hverken kyssing eller sex hvis ikke fyrn tiltrekker meg seksuelt. 

Anonymkode: a948f...08d

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 10.54):

Jeg har «snakket» med en mann i ca 4 uker og vi har fått en veldig god tone. Vi møttes første gang på fredag og jeg ble litt skuffet over utseende. Egentlig bare bagateller, men allikevel. Jeg føler meg så overfladisk når jeg tenker sånn. Hadde en hyggelig date, men vet ikke om jeg vil treffe han igjen. Han vil. Jeg lurer på hvordan denne datingen skal gå når «småting» ødelegger. Jeg kunne ikke tenkt meg å kysse han på fredag, men det kan vel komme… Opplevde det samme med eksen. Men det blir nesten litt ork med en ny date, for å se om jeg liker han bedre liksom 🫣

Anonymkode: a4d12...869

Problemet her er nok ikke utseendet, men kjemien.. hadde kjemien vært god hadde du nok ikke hengt deg opp i bagateller. Kan det gå seg til? Kanskje, men personlig mener jeg kjemi har mye å si, å bør være tilstede. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde å gå på en date og han må ha vært mye eldre enn han sa. Han gav meg sånne predator blikk når han trodde jeg ikke så det…Så om en date har feks gamle bilder og prøver å catfishe så funker det motsatt på meg. En viss tenning må til, ellers må han ha veldig sjarm og være veldig oppegående/spennende for at jeg hadde giddi mere

Anonymkode: 1354a...9bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 10.54):

Jeg har «snakket» med en mann i ca 4 uker og vi har fått en veldig god tone. Vi møttes første gang på fredag og jeg ble litt skuffet over utseende. Egentlig bare bagateller, men allikevel. Jeg føler meg så overfladisk når jeg tenker sånn. Hadde en hyggelig date, men vet ikke om jeg vil treffe han igjen. Han vil. Jeg lurer på hvordan denne datingen skal gå når «småting» ødelegger. Jeg kunne ikke tenkt meg å kysse han på fredag, men det kan vel komme… Opplevde det samme med eksen. Men det blir nesten litt ork med en ny date, for å se om jeg liker han bedre liksom 🫣

Anonymkode: a4d12...869

Jeg hadde ikke likt om min date tenkte slik om meg. Hadde du likt om det var omvendt? Helt ærlig? Ikke kast bort tiden deres.

Anonymkode: dc898...07e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri forstått meg på eller drevet med dating, så for meg er førsteinntrykket avgjørende. Skal man dele livet med noen og lage barn evt så er det innafor å tenke utseende OG kjemi. Det er bedre å være singel enn å ta til takke med noe.

Anonymkode: 3cfb3...202

Skrevet

Nesten utrolig at menneskeheten lever videre..

  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 10.54):

Jeg har «snakket» med en mann i ca 4 uker og vi har fått en veldig god tone. Vi møttes første gang på fredag og jeg ble litt skuffet over utseende. Egentlig bare bagateller, men allikevel. Jeg føler meg så overfladisk når jeg tenker sånn. Hadde en hyggelig date, men vet ikke om jeg vil treffe han igjen. Han vil. Jeg lurer på hvordan denne datingen skal gå når «småting» ødelegger. Jeg kunne ikke tenkt meg å kysse han på fredag, men det kan vel komme… Opplevde det samme med eksen. Men det blir nesten litt ork med en ny date, for å se om jeg liker han bedre liksom 🫣

Anonymkode: a4d12...869

Har du ikke kjent på at du vil kysse han umiddelbart, så tviler jeg på at det kommer på et senere tidspunkt.

La han gå.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjemi og utstråling er viktig. Jeg liker min fyr veldig godt, og synes han er kjekk. Var et par ting jeg også tenkte over i starten, men det slapp ganske fort når følelsene kom. Vi har så god kjemi, passer sammen på mange områder, og bare hele vesnet hans gjør at jeg ikke vil treffe noen andre. Han er absolutt ikke modellpen, men for meg er han pen. 

Anonymkode: 133d4...826

  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 11.20):

Ts her. Det som er litt merkelig er at jeg fortsatt har lyst til å sende han meldinger. Et eller annet er det..

I forhold til utseende var det smilet og litt sånn «helheten». 

Anonymkode: a4d12...869

Fordi han sikkert liker deg. Og du vil ikke være ensom. Hjernen din lurer deg.

Anonymkode: dc898...07e

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...