AnonymBruker Skrevet 22. februar #21 Skrevet 22. februar https://www.temu.com/no-en/womens-chiffon-short-sleeve-2pcs-set-solid-color-irregular-elegant-party-fashion-suit-g-601099770268832.html Anonymkode: ca13c...b2f
AnonymBruker Skrevet 22. februar #22 Skrevet 22. februar Sikker grei i bevegelse, men rett opp og ned er den en formløs sekk. Anonymkode: 542fe...f04 1
AprilLudgate Skrevet 22. februar #23 Skrevet 22. februar Jeg tenker nei. Hadde heller valgt en pen bukse og overdel+pen blazer. Evt bukse+en mer pyntet topp. Fargen var helt grei synes jeg. 2
Thyra Skrevet 23. februar Forfatter #24 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Greit nok dersom du nærmer deg pensjonistalder Anonymkode: 7ec58...52b Gjør jo ikke helt det...
Thyra Skrevet 23. februar Forfatter #25 Skrevet 23. februar Sniff76 skrev (6 timer siden): Ikke min stil pga liker bl.a ikke sånn asymmetri og flagrende overdel. Men den er innenfor dresskoden du spør om. Ser at de har noen pene buksedresser forresten 😊 https://www.jjshouse.com/no/product/jjshouse-rhoda-hoppedress-maxi-i-chiffon-med-plissert-g275301?pos=similar_styles_1&filterColor=vintage_mauve Den var pen, men jeg ser at den ikke kommer til å sitte pent på meg. Det finnes mange pene buksedress er, men ingen av de jeg har prøvd har sittet pent på meg. Synes todelt er mye mer flatterende. 2
Thyra Skrevet 23. februar Forfatter #26 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): https://www.temu.com/no-en/womens-chiffon-short-sleeve-2pcs-set-solid-color-irregular-elegant-party-fashion-suit-g-601099770268832.html Anonymkode: ca13c...b2f Er dette samme? Eller en etterligning hvor de har "lånt" bilder? Var jo en helt annen pris da, men ikke så mange farger å velge i. Ser forresten at flere kommenterer at de ville valgt en annen farge enn mørkeblå. Jeg hadde ikke tenkt å velge mørkeblå heller.
Thyra Skrevet 23. februar Forfatter #27 Skrevet 23. februar AprilLudgate skrev (6 timer siden): Jeg tenker nei. Hadde heller valgt en pen bukse og overdel+pen blazer. Evt bukse+en mer pyntet topp. Fargen var helt grei synes jeg. Typ svart dressbukse? Hva slags overdel til?
AnonymBruker Skrevet 23. februar #28 Skrevet 23. februar Jeg er skeptisk til materialet av 2 grunner. Det står kun chiffon som jeg antar at er 100% polyester i dette tilfellet, da det ikke står noe annet informasjon om materialet. Vaskeanvisningen Ikke vask Ikke tørrens Kun profesjonell flekkrengjøring Dampstryk kjolen ved lav temperatur. Jeg har pene klær i silke som tåler håndvask eller vaskemaskin på silke program. Det må være et mere spesielt plagg enn det settet i linken for at jeg skal godta et så upraktisk rengjørings alternativ som det som fremkommer fra vaskeanvisningen. Når det gjelder design så ja du kan fint bruke dette plagget til det du spør om. Anonymkode: 3df48...05a 1
Thyra Skrevet 23. februar Forfatter #29 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er skeptisk til materialet av 2 grunner. Det står kun chiffon som jeg antar at er 100% polyester i dette tilfellet, da det ikke står noe annet informasjon om materialet. Vaskeanvisningen Ikke vask Ikke tørrens Kun profesjonell flekkrengjøring Dampstryk kjolen ved lav temperatur. Jeg har pene klær i silke som tåler håndvask eller vaskemaskin på silke program. Det må være et mere spesielt plagg enn det settet i linken for at jeg skal godta et så upraktisk rengjørings alternativ som det som fremkommer fra vaskeanvisningen. Når det gjelder design så ja du kan fint bruke dette plagget til det du spør om. Anonymkode: 3df48...05a Ok. Hadde ikke studert vaskeanvisningen. Enig i at dette er alt for tungvindt. Så da utgår denne. Mulig jeg kan finne noe annet i samme stil? Ellers så ser jeg at "alle" her inne er veldig motstandere av klær i polyester. I det virkelige liv selges jo mye klær i polyester, også fra norske butikker, og litt dyrere klær. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #30 Skrevet 23. februar Thyra skrev (1 time siden): Ok. Hadde ikke studert vaskeanvisningen. Enig i at dette er alt for tungvindt. Så da utgår denne. Mulig jeg kan finne noe annet i samme stil? Ellers så ser jeg at "alle" her inne er veldig motstandere av klær i polyester. I det virkelige liv selges jo mye klær i polyester, også fra norske butikker, og litt dyrere klær. Jeg er ikke totalt motstander av polyester. Det er et materiale som er fint til sitt bruk. Noen ganger finner du det brukt veldig spesifikt i svært dyre plagg, hvor det er reell material forståelse bak bruken. Men til et slikt plagg av den typen du linker til, ville jeg personlig ikke ha valgt 100% polyester. Heller ikke til den prisen eller til at plagget skal kreve rens. De hadde noen sett på h&m. Bukse og overdel som også er ca 50% viskose og ca 50% polyester til en hyggeligere pris og som kan vaskes i maskin. https://www2.hm.com/no_no/productpage.1323493001.html overdel. https://www2.hm.com/no_no/productpage.1314984002.html bukse. Denne er lansert med tanke på ramadan. Så det er ment som et pyntet antrekk som også er konservativt. Anonymkode: 3df48...05a
Thyra Skrevet 23. februar Forfatter #31 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er ikke totalt motstander av polyester. Det er et materiale som er fint til sitt bruk. Noen ganger finner du det brukt veldig spesifikt i svært dyre plagg, hvor det er reell material forståelse bak bruken. Men til et slikt plagg av den typen du linker til, ville jeg personlig ikke ha valgt 100% polyester. Heller ikke til den prisen eller til at plagget skal kreve rens. De hadde noen sett på h&m. Bukse og overdel som også er ca 50% viskose og ca 50% polyester til en hyggeligere pris og som kan vaskes i maskin. https://www2.hm.com/no_no/productpage.1323493001.html overdel. https://www2.hm.com/no_no/productpage.1314984002.html bukse. Denne er lansert med tanke på ramadan. Så det er ment som et pyntet antrekk som også er konservativt. Anonymkode: 3df48...05a Det var fint, men tenker det var litt for avslappet til den bruken jeg tenkte meg. Minner mer om sommer/Strand antrekk, synes jeg. Ikke til bryllup, dåp, konfirmasjon o.l.
AnonymBruker Skrevet 23. februar #32 Skrevet 23. februar Thyra skrev (2 minutter siden): Det var fint, men tenker det var litt for avslappet til den bruken jeg tenkte meg. Minner mer om sommer/Strand antrekk, synes jeg. Ikke til bryllup, dåp, konfirmasjon o.l. H&M sin ramadan collection er ofte inspirert av litt mer østlig snitt og design, så her i vesten vil det nok ofte oppleves som litt avslappet. Anonymkode: 3df48...05a
AnonymBruker Skrevet 23. februar #33 Skrevet 23. februar Jeg skrev tidligere i tråden. Jeg falt for den, jeg. Gikk inn på norske delen av Trustpilot og merket har fått bra anmeldelser. Jeg tenkte også først at det var litt pes med å rense vs å kunne vaske hjemme. Men siden du skal bruke den til ganske få anledninger, så er det jo egentlig ikke noe problem. ☺️ Anonymkode: d2bd3...0bc
AnonymBruker Skrevet 23. februar #34 Skrevet 23. februar Jeg er så tjukk at jeg ville sett ut som en teletubby i noe sånt. Grusomt. Anonymkode: 9026b...fee
AnonymBruker Skrevet 23. februar #35 Skrevet 23. februar Thyra skrev (4 timer siden): Det var fint, men tenker det var litt for avslappet til den bruken jeg tenkte meg. Minner mer om sommer/Strand antrekk, synes jeg. Ikke til bryllup, dåp, konfirmasjon o.l. Men det du linket til er jo heller ikke pyntet nok til de anledningene? Ser ut som tante Olga på lørdagskafé Anonymkode: 1495c...e37
Thyra Skrevet 23. februar Forfatter #36 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det du linket til er jo heller ikke pyntet nok til de anledningene? Ser ut som tante Olga på lørdagskafé Anonymkode: 1495c...e37 Det er vel øyet som ser. Jeg synes den jeg linket til var omtrent like pyntet som en pen jumpsuit. Og det er jo innafor ved de fleste kleskoder. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #37 Skrevet 23. februar Jeg ville bare si at jeg aldri har handlet i den butikken selv, men jeg har en venninne som har handlet der flere ganger og ikke kan anbefale den varmt nok. Anonymkode: dbd1b...f86 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #38 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville bare si at jeg aldri har handlet i den butikken selv, men jeg har en venninne som har handlet der flere ganger og ikke kan anbefale den varmt nok. Anonymkode: dbd1b...f86 Så hyggelig å lese 🙂 ! (er ikke Ts). Vet du om hun renser plaggene (som det står man skal gjøre) eller om hun tar sjansen og vasker de selv? 💚 (Trustpilot har også mange fine anmeldelser av butikken) Anonymkode: d2bd3...0bc
AnonymBruker Skrevet 23. februar #39 Skrevet 23. februar Fint for en eldre pakistansk dame… Anonymkode: a2607...2d2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå