AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Skrevet 21. februar Hvitt gull, gult gull, type diamant og ikke minst størrelse på diamant? Er så mye der ute at jeg blir helt forvirret 😅 Anonymkode: fbd13...76b
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Skrevet 22. februar Jeg ønsker meg forlovelsesring i hvitt gull, hvis jeg en gang skulle havne i den situasjonen. Gjerne med en diamant på midten. Jeg bruker fast en gullring jeg har arvet fra Bestefar på venstre ringfinger også har jeg en pinky-ring i sølv på høyre lillefinger. Anonymkode: b5b75...13b 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Skrevet 22. februar En enkel men fin Tom Wood sølvring. Anonymkode: 4d495...3dc
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Skrevet 22. februar Ville valgt en som er mer personlig rettet mot meg og skiller seg fra de rene og klassiske, men samtidig passer til varierte ting. En ring som føles ut som en mystisk hairloom. Anonymkode: 8c7ef...7ed
AnonymBruker Skrevet 22. februar #5 Skrevet 22. februar Da jeg forlovet meg for snart 30 år siden, valgte vi en helt enkel, glatt ring av gull. Det er mest praktisk med en enkel ring når man alltid skal ha den på, både i arbeid og fritid, som et synlig tegn på at man er "opptatt". Et år senere giftet vi oss(forlovelse er tross alt noe man gjør når man har bestemt seg for å gifte seg og for å starte bryllupsforberedelsene), og da "gjenbrukte" vi forlovelsesringene ved å få gravert inn bryllupsdatoen i tillegg til forlovelsesdatoen. Vi er fortsatt gift og bruker fortsatt ringene. Anonymkode: 3a87b...656 3
Wonders Skrevet 6. mai #7 Skrevet 6. mai En jeg lett kunne bruke hver dag, som ikke hekter seg fast i noe, som glitrer og er nydelig. Jeg valgte ikke ut den, forloveden gjorde det, Kommer i flere størrelser 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #8 Skrevet 6. mai Jeg velger en tradisjonell, glatt giftering i gult gull som forlovelsesring. Jeg kunne også hatt en av de smaleste versjonene av de som Wonders viser bilder av over her, for den kan kombineres med en glatt giftering. Anonymkode: b09ed...49d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #9 Skrevet 9. mai Tanken når den tid kommer, er å bruke samme ringer til forlovelse og som gifteringer. Anonymkode: b7df5...46c 1
LilleMy_09 Skrevet 9. mai #10 Skrevet 9. mai (endret) Ville valgt noe lignende denne. Enkel med en liten diamant Endret 9. mai av LilleMy_09
AnonymBruker Skrevet 10. mai #12 Skrevet 10. mai Enstens gullring med brun/champagne diamant, som blir litt roligere i uttrykket enn en "hvit" diamant. Skulle gjerne vært glatt slik at den ikke henger seg fast, som folk nevner, men det er noe med å ha denne diamanten altså. Anonymkode: 1f442...eeb
AnonymBruker Skrevet 10. mai #13 Skrevet 10. mai Wonders skrev (På 6.5.2026 den 11.09): En jeg lett kunne bruke hver dag, som ikke hekter seg fast i noe, som glitrer og er nydelig. Jeg valgte ikke ut den, forloveden gjorde det, Kommer i flere størrelser Den var nydelig!! Hvor er den fra? Anonymkode: 0bde1...44f
AnonymBruker Skrevet 11. mai #14 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 17.53): Ville valgt en som er mer personlig rettet mot meg og skiller seg fra de rene og klassiske, men samtidig passer til varierte ting. En ring som føles ut som en mystisk hairloom. Anonymkode: 8c7ef...7ed Hvis du ikke klarer å stave heirloom (heir - arving, hair - hår…), kan du kanskje skrive norsk: arvestykke. Anonymkode: 74da2...e2b 2
Wonders Skrevet 11. mai #15 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Den var nydelig!! Hvor er den fra? Anonymkode: 0bde1...44f Thune Like fin etter over 10 år!
AnonymBruker Skrevet 11. mai #16 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 17.54): Da jeg forlovet meg for snart 30 år siden, valgte vi en helt enkel, glatt ring av gull. Det er mest praktisk med en enkel ring når man alltid skal ha den på, både i arbeid og fritid, som et synlig tegn på at man er "opptatt". Et år senere giftet vi oss(forlovelse er tross alt noe man gjør når man har bestemt seg for å gifte seg og for å starte bryllupsforberedelsene), og da "gjenbrukte" vi forlovelsesringene ved å få gravert inn bryllupsdatoen i tillegg til forlovelsesdatoen. Vi er fortsatt gift og bruker fortsatt ringene. Anonymkode: 3a87b...656 Gjorde akkurat det samme 🙂 Anonymkode: cb1ff...01b
AnonymBruker Skrevet 14. mai #17 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 21.58): Hvitt gull, gult gull, type diamant og ikke minst størrelse på diamant? Er så mye der ute at jeg blir helt forvirret 😅 Anonymkode: fbd13...76b Vi var studenter med veldig dårlig råd. Tror våre kostet maks 500 per stk. Hvitt gull, enkle ringer. Mange år siden. Det er ikke prisen på ringene som avgjør om du blir lykkelig i ekteskapet. Vi har det veldig godt sammen. Etter mange år har vi fått god økonomi. Hadde aldri gått med en svær diamantring likevel. Anonymkode: 56ce4...565
AnonymBruker Skrevet 15. mai #18 Skrevet 15. mai Ingen forlovelsesring, kun gifteringer som er den norske tradisjonen. Anonymkode: c4ff6...879
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå