Gå til innhold

Date en mann som er anmeldt

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ville dere datet en mann som hadde et besøksforbud på seg som nå har vart i 7 mnder, og anmeldt for vold i nære relasjoner. 
Samt kun så barnet sitt under tilsyn? 
Han framstiller det til folk at han er urettmessig beskyldt og at det er damen som er gal, at han var den som ble mishandlet. 

Anonymkode: 46375...59b

Kan si såpass at det skal seriøse grunner /bevis til for både besøksforbud og samvær under tilsyn . 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke sammen med han altså eller dater han. 
Jeg forstår ikke hvordan han har klart å få seg dame, han fremstår veldig stakkarslig og man ville ikke trodd at han var voldelig ved første øyekast. Ts

Jeg vet om en som er samma ulla.

Var voldelig både fysisk og psykisk mot eksen sin og mista samvær etter skilsmissen. Han har uendelig mye selvmedlidenhet og mener hele verden er imot ham. Han mener han har hatt den vanskeligste oppveksten av alle og at all sympati derfor tilhører ham. Han ble faktisk så furt at han forduftet midt i en fest en gang, fordi en venn ytret sympati med en annen person som nylig hadde vært gjennom noe fælt -  og dette i Herr Stakkarsmeg sitt påhør.

Slitsom type.

Anonymkode: 16ffe...d36

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ville dere datet en mann som hadde et besøksforbud på seg som nå har vart i 7 mnder, og anmeldt for vold i nære relasjoner. 
Han framstiller det til folk at han er urettmessig beskyldt og at det er damen som er gal, at han var den som ble mishandlet. 

Er det marius? Kødda. Ligg unna. 

Anonymkode: 9dcc1...705

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hadde styrt unna, uansett hvor sjarmerende han hadde vært. Varsellampene blinker rødt!

• Nyttig 7
Skrevet

Har du så kjedelig liv, at du må ‘spise’ det opp og møte en muligens psycho person som skylder på andre.. Et råd: kjedelig og forutsigbart liv er ekstremt mye mer å trakte etter. Eller bare kjeder du deg og vet at et sånt innlegg fyrer opp mange her inne? Du bør uansett gå mer i deg selv, hva er det du mangler i livet.

• Nyttig 2
Skrevet

Troller du nå?? Eller er du virkelig så dum at du ikke skjønner at han her må du holde deg langt unna. Når han viser deg hvem han er - tro på han. 
han kommer til å utsette deg for vold også. Men akkurat nå kjørlighetsbomber han deg og bortforklarer alt med den klassiske «eksen er gal»

Anonymkode: c0bef...161

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er du helt gal??? Du er den beste han får besøksforbud mot, garantert. Rødere flagg enn dette fins ikke og selvsagt lyver han!!!

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei. Han trenger hjelp.

Anonymkode: 26674...8bb

Skrevet

Nei, det ville aldri gjort. Hilsen hun "gale" eksen. 

Anonymkode: fc491...004

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

OT, men er det egentlig så vanlig å få besøksforbud? Vet om noen som fikk det, riktig nok 15 år siden dette, men da ringte bare "offeret" politiet og fortalte sin side og vipps, så var besøksforbudet på plass.

Anonymkode: 10306...236

Skrevet

Nei og det burde ikke engang vært mulig. Politiet burde serriøst passe bedre på voldsutøvere, så de ikke finner seg nye ofre. 

Anonymkode: b7502...850

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvordan får kvinner seg til å i det hele tatt vurdere å gå på date med en mann med besøksforbud og anmeldelse for vold i nære relasjoner?

Jeg forstår det ikke. 

Det nytter da ikke hva han sier om det. Han har da ingen troverdighet... Og fakta er jo at dette er noe som henger på han - av en grunn. Politiet sletrer da ikke et besøksforbud på noen sånn uten videre. Og dramaet blir du jo en del av uansett. Ønsker du det??

Vær så snill, ikke sett dere selv i slike situasjoner. Finn dere bedre menn! 

Endret av Bombasi
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

OT, men er det egentlig så vanlig å få besøksforbud? Vet om noen som fikk det, riktig nok 15 år siden dette, men da ringte bare "offeret" politiet og fortalte sin side og vipps, så var besøksforbudet på plass.

Anonymkode: 10306...236

Du vet nok ikke hele historien. Jeg hadde besøksforbud og voldsalarm for 20 år siden og selv da var det ekstremt vanskelig ja. 

Anonymkode: 98891...33a

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Absolutt ikke. 

Ikke om jeg var 100% sikker på at han snakket sant heller. Nok av folk uten gærne ekser.

Anonymkode: 98b81...145

• Nyttig 1
Skrevet

Nopp. Vet av ei som er sammen med en som er dømt for overgrep to ganger på barn. Hun fikk han til å flytte inn til seg med tre barn. Noe jeg ikke hadde kunne vurdert en gang. 

Anonymkode: b15b0...f0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nopp. Vet av ei som er sammen med en som er dømt for overgrep to ganger på barn. Hun fikk han til å flytte inn til seg med tre barn. Noe jeg ikke hadde kunne vurdert en gang. 

Fy flate! 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei! Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 900b2...e1d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sånne burde vært fratatt barna sine. En ting er å være så naiv at man setter seg selv i fare. Men barna sine !?😳

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Det var faktisk en mann som ble anmeldt og fikk besøksforbud mot seg. Han besøkte henne og hun prøvde å ligge med han. Han var lur og tok det opp på lydbånd. 

Reiste rett ned til politistasjonen og ba de fjerne besøksforbudet.

Altså det er nok av gale damer også. 

Jeg vet at denne mannen snakket sant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det var faktisk en mann som ble anmeldt og fikk besøksforbud mot seg. Han besøkte henne og hun prøvde å ligge med han. Han var lur og tok det opp på lydbånd. 

Reiste rett ned til politistasjonen og ba de fjerne besøksforbudet.

Altså det er nok av gale damer også. 

Jeg vet at denne mannen snakket sant. 

Det er mange som "vet" at vennene deres snakker sant.

Anonymkode: 7d5da...764

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...