AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Skrevet 21. februar Hei! det er en gutt som er 23 mens jeg er 19 han har sykemeldt swg pga psykiske problemer så han drikker en del. Men over snap/meldinger så er han ganske dry og småfrekk nesten men noen ganger er han veldig aktiv i å skrive til meg å er søt men han er ikke sånn på telefonen vist vi prater da virker han ikke litt irritert å er glad , samme går for når vi har møttes. I går var vi hele dagen i lag og han sa han var veldig glad i meg men i dag på telefonen svarer han ikke så mye og er ganske dry? Hvorfor er han sånn? Burde jeg bare fjerne han? Anonymkode: c5768...bfc
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Skrevet 21. februar Selvsagt ikke. Psykiske problemer og alkoholproblemer. Også høres det ut som han er varm/kald om hverandre. Anonymkode: 42ff5...2d2 1
Gaia Skrevet 21. februar #3 Skrevet 21. februar Han har både problemer med psyken og drikker mye alkohol. Det sier seg selv. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå