Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

det er en gutt som er 23 mens jeg er 19 han har sykemeldt swg pga psykiske problemer så han drikker en del. Men over snap/meldinger så er han ganske dry og småfrekk nesten men noen ganger er han veldig aktiv i å skrive til meg å er søt men han er ikke sånn på telefonen vist vi prater da virker han ikke litt irritert å er glad , samme går for når vi har møttes. I går var vi hele dagen i lag og han sa han var veldig glad i meg men i dag på telefonen svarer han ikke så mye  og er ganske dry? Hvorfor er han sånn? Burde jeg bare fjerne han?

Anonymkode: c5768...bfc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke. Psykiske problemer og alkoholproblemer. Også høres det ut som han er varm/kald om hverandre. 

Anonymkode: 42ff5...2d2

  • Hjerte 1
Skrevet

Han har både problemer med psyken og drikker mye alkohol. Det sier seg selv. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...