Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble slutt for 3 år siden, vi er godt voksne. Ingen kontakt, så ingen mulighet for å finne ut om han er i nytt forhold. Men har fått noen indikasjoner på at han er det. Ønsker absolutt ikke forstyrre noe som helst. Men
tenker mye på han, og savner å prate med han. Men skal jeg ta kontakt- og hva evt skrive? 
Dersom han er i nytt forhold så lar jeg han selvfølgelig være i fred! 

Anonymkode: 73885...1e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ble vel slutt av en grunn. Gå videre. 

Anonymkode: 4a764...028

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Med mindre dere har felles barn så angår det jo virkelig ikke deg om han har ny dame. La fyren være i fred. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ikke gjort det før du fikk de indikasjonene? Du har tydeligvis hatt en god stund, dersom du visstnok savnet han så masse.

Anonymkode: da60f...de9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er stor forskjell på å savne å prate med en som var så nær deg før, og det og ønske å være samboer med de igjen. Tipper 90% av oss savner å snakke med eksen iblant. Ikke føkk med følelsene hans. 

Anonymkode: da60f...de9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Ikke synk så lavt. Oser kun nysgjerrighet. Be de ivrigste som ønsker å "informere" om å holde kjeft.

Not your show. 

Anonymkode: 04ca7...00f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det vil være åpenbart at dette spørsmålet har en baktanke

Anonymkode: 7e4b6...74d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig tar man ikke kontakt etter 3 år. 

Anonymkode: fb9f2...005

• Liker 6
Skrevet

Åh gud nei. Etter 3 år så hadde jeg tenkt at det bare er litt trist og sørgelig at noen fremdeles bryr seg om hvorvidt jeg/han har ny kjæreste. Gå videre, bruk det som motivasjon.

Skrevet

Nei, dette gjør du bare ikke. 

Skrevet

Dere har gått videre. La det ligge. Det spiller jo ingen rolle om han har fått ny dame? Dere har jo ikke kontakt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ble slutt for 3 år siden, vi er godt voksne. Ingen kontakt, så ingen mulighet for å finne ut om han er i nytt forhold. Men har fått noen indikasjoner på at han er det. Ønsker absolutt ikke forstyrre noe som helst. Men
tenker mye på han, og savner å prate med han. Men skal jeg ta kontakt- og hva evt skrive? 
Dersom han er i nytt forhold så lar jeg han selvfølgelig være i fred! 

Anonymkode: 73885...1e2

Nei.

Abskutt ikke.

Ligg unna og jobb med deg selv.

Anonymkode: c8d4d...d82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...