AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Skrevet 21. februar Ble slutt for 3 år siden, vi er godt voksne. Ingen kontakt, så ingen mulighet for å finne ut om han er i nytt forhold. Men har fått noen indikasjoner på at han er det. Ønsker absolutt ikke forstyrre noe som helst. Men tenker mye på han, og savner å prate med han. Men skal jeg ta kontakt- og hva evt skrive? Dersom han er i nytt forhold så lar jeg han selvfølgelig være i fred! Anonymkode: 73885...1e2
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Skrevet 21. februar Det ble vel slutt av en grunn. Gå videre. Anonymkode: 4a764...028 9 1
Sofiei Skrevet 21. februar #3 Skrevet 21. februar Med mindre dere har felles barn så angår det jo virkelig ikke deg om han har ny dame. La fyren være i fred. 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar #4 Skrevet 21. februar Hvorfor har du ikke gjort det før du fikk de indikasjonene? Du har tydeligvis hatt en god stund, dersom du visstnok savnet han så masse. Anonymkode: da60f...de9 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Skrevet 21. februar Det er stor forskjell på å savne å prate med en som var så nær deg før, og det og ønske å være samboer med de igjen. Tipper 90% av oss savner å snakke med eksen iblant. Ikke føkk med følelsene hans. Anonymkode: da60f...de9 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Skrevet 21. februar Nei. Ikke synk så lavt. Oser kun nysgjerrighet. Be de ivrigste som ønsker å "informere" om å holde kjeft. Not your show. Anonymkode: 04ca7...00f 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Skrevet 21. februar Det vil være åpenbart at dette spørsmålet har en baktanke Anonymkode: 7e4b6...74d 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Skrevet 21. februar Selvfølgelig tar man ikke kontakt etter 3 år. Anonymkode: fb9f2...005 6
Snickersogtwist Skrevet 22. februar #9 Skrevet 22. februar Åh gud nei. Etter 3 år så hadde jeg tenkt at det bare er litt trist og sørgelig at noen fremdeles bryr seg om hvorvidt jeg/han har ny kjæreste. Gå videre, bruk det som motivasjon.
Gaia Skrevet 22. februar #11 Skrevet 22. februar Dere har gått videre. La det ligge. Det spiller jo ingen rolle om han har fått ny dame? Dere har jo ikke kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #12 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ble slutt for 3 år siden, vi er godt voksne. Ingen kontakt, så ingen mulighet for å finne ut om han er i nytt forhold. Men har fått noen indikasjoner på at han er det. Ønsker absolutt ikke forstyrre noe som helst. Men tenker mye på han, og savner å prate med han. Men skal jeg ta kontakt- og hva evt skrive? Dersom han er i nytt forhold så lar jeg han selvfølgelig være i fred! Anonymkode: 73885...1e2 Nei. Abskutt ikke. Ligg unna og jobb med deg selv. Anonymkode: c8d4d...d82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå