AnonymBruker Skrevet 22. februar #61 Skrevet 22. februar Jeg utfører oralsex på henne og det har vel hendt at vi har kysset etterpå. Men ingen av oss er spesielt opptatt av klining egentlig, så det er ikke sånn at vi automatisk kliner fordi vi har sex. Anonymkode: 8f8c2...c81
Nikoletta Skrevet 23. februar #63 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei,det kommer vel som et sjokk at folk er forskjellige! Anonymkode: 4e82a...861 😂 Nei det kom ikke som et sjokk, jeg ble bare litt forundret 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. februar #65 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 15.27): Ja, kona blir ganske vill på klining når jeg har munn og hake full av hennes saft. En annen favoritt er når jeg nesten kommer, trekker meg ut og slipper en liten dråpe sæd på klitoris. Denne bruker gå ned og hente opp på tunga og så deler vi den 🙂 Anonymkode: 585e9...55a Nå måtte jeg nesten spy litt 🤢 Anonymkode: a47d9...e68 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #66 Skrevet 23. februar Etter jeg har gått ned på partner, ja. Etter partner har gått ned på meg, nei. Anonymkode: c747d...39c
AnonymBruker Skrevet 23. februar #67 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Etter jeg har gått ned på partner, ja. Etter partner har gått ned på meg, nei. Anonymkode: c747d...39c Hvorfor denne forskjellen? Anonymkode: c6475...e39
Maskinfører Skrevet 23. februar #68 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 9.46): Oralsex er uaktuelt. Vil ikke ha kreft i munn/hals Anonymkode: a47d9...e68 Der er jeg enig 😀
AnonymBruker Skrevet 23. februar #69 Skrevet 23. februar Maskinfører skrev (1 time siden): Der er jeg enig 😀 Bra for de av oss som har vaksine. Vi slipper å tenke på det. Anonymkode: 7d2c7...7da 1
Maskinfører Skrevet 23. februar #70 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bra for de av oss som har vaksine. Vi slipper å tenke på det. Anonymkode: 7d2c7...7da Du kan få det selv om du er vaksinert
AnonymBruker Skrevet 23. februar #71 Skrevet 23. februar Maskinfører skrev (1 time siden): Du kan få det selv om du er vaksinert Det skulle du nok ønske, men disse har svært høy beskyttelse. Er du skuffet over det? Anonymkode: 7d2c7...7da 1
Maskinfører Skrevet 23. februar #72 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det skulle du nok ønske, men disse har svært høy beskyttelse. Er du skuffet over det? Anonymkode: 7d2c7...7da Åja for leste at man kunne få det alikevel Ja, det er teoretisk mulig å få et HPV-virus selv om man er vaksinert, fordi vaksinen ikke beskytter mot alle HPV-typer. Vaksinen er imidlertid svært effektiv mot de vanligste og mest alvorlige variantene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå