AnonymBruker Skrevet 21. februar #41 Skrevet 21. februar Absolutt ikke. Men dem som har tannbørsten på dass driver garantert med det. Anonymkode: 1b3bb...7e8
AnonymBruker Skrevet 21. februar #42 Skrevet 21. februar Like naturlig å gjøre det som at vi drikker av samme flaske. Vi kliner også etter rimming og når jeg har kommet i munn hennes🥰 Anonymkode: c87ea...fae 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #43 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Like naturlig å gjøre det som at vi drikker av samme flaske. Vi kliner også etter rimming og når jeg har kommet i munn hennes🥰 Anonymkode: c87ea...fae Ja, hvorfor ikke? 😅 Anonymkode: c6475...e39
AnonymBruker Skrevet 21. februar #44 Skrevet 21. februar Nei, selvfølgelig ikke! Anonymkode: 4e82a...861
AnonymBruker Skrevet 22. februar #45 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): ? Anonymkode: c6475...e39 Ja. Alltid. Anonymkode: 7ac54...51f
Nikoletta Skrevet 22. februar #46 Skrevet 22. februar Forundrer meg virkelig at det er såpass «voldsom» motvilje og reaksjon til klining etter oralsex blandt flere. Jeg synes selv jeg både lukter og smaker godt så jeg elsker å kline etter jeg har blitt slikket. Men at det skal være så ekkelt for enkelte hadde jeg ikke trodd 😊 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #48 Skrevet 22. februar Selvsagt. Sex er kroppsvæsker og ingen av oss er redd for våre egne. Anonymkode: b3185...f26
Blåttvann Skrevet 22. februar #49 Skrevet 22. februar Selvfølgelig. Hadde en partner en gang som ikke ville kysse etter at jeg hadde sugd han, uavhengig om han hadde kommet. Det var veldig merkelig for meg. 1
Bamseklemmer Skrevet 22. februar #50 Skrevet 22. februar Nikoletta skrev (32 minutter siden): Forundrer meg virkelig at det er såpass «voldsom» motvilje og reaksjon til klining etter oralsex blandt flere. Jeg synes selv jeg både lukter og smaker godt så jeg elsker å kline etter jeg har blitt slikket. Men at det skal være så ekkelt for enkelte hadde jeg ikke trodd 😊 Jeg kan heller ikke forstå dette.. kvinner smaker jo også på seg selv, fordi smaken gjør de mere opphisset. Men det kommer kanskje av et feminint utrykk, for jeg vet jo at de har en rekke fordeler med det hygieniske. Jeg slipper å tenke på at hun ikke har dratt kluten i sprekka, for hun vil føle seg ren.. Jeg slipper å tenke på SOI, for de er også nøye på dette. Når jeg da legger meg ned, slipper jeg å ha bekymringer.. da er det åpen bar, av verdens hærligste dråpene som finnes.. Jeg er blitt fittesaftolikker, fordi jeg har sittet for lenge i baren😅
Cam03 Skrevet 22. februar #51 Skrevet 22. februar (endret) For meg så hadde det vært rart å ikke kysse etter oralsex. Vi nyter smaken av hverandre, men når han glir inn så skal vi droppe å kysse fordi vi kan smake oss selv... Nei, den intimiteten ønsker vi ikke å gå glipp av, så ja til kyssing etter oralsex. Endret 22. februar av Cam03 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #52 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 9.58): Sjokkert over hvor mange griser det er der ute i samfunnet! Ikke misforstå meg, jeg setter pris på alminnelig sex som samleie og bruk av hånda. Glad for at mannen aldri ber om oralsex. Han er ikke interessert i det faktisk. Føler heller ikke noen trang til å "slikkes". Håper dere er klar over faren for HVP virussmitte og kreftfare. Min mann og jeg sluttet også å kysse hverandre på munnen da coronatiden kom. Han har underliggende sykdommer som kan gi alvorlig sykdomsforløp ved forskjellige smittefarlige sykdommer. Anonymkode: b7752...60d Jeg er da hpv vaksinert. Er det grisete å ha andre eller I dette tilfellet fler preferanser enn deg? Flott at du har funnet en man du ikke kysser eller har oralsex med. For min del er det uaktuelt, og har funnet partner deretter 😊 Anonymkode: ecda4...753 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #53 Skrevet 22. februar Nikoletta skrev (7 timer siden): Forundrer meg virkelig at det er såpass «voldsom» motvilje og reaksjon til klining etter oralsex blandt flere. Jeg synes selv jeg både lukter og smaker godt så jeg elsker å kline etter jeg har blitt slikket. Men at det skal være så ekkelt for enkelte hadde jeg ikke trodd 😊 Jeg hadde fullstendig aversjon mot dette før. Ikke mot meg selv men mot penis i munn og alt som kom ut av en penis. Først nå som jeg har passert 40 og funnet en mann jeg forguder så klarer jeg det. Ikke bare klarer, jeg elsker det. Så jeg forstår virkelig de som stritter imot Anonymkode: 7ac54...51f
AnonymBruker Skrevet 22. februar #54 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Absolutt ikke. Men dem som har tannbørsten på dass driver garantert med det. Anonymkode: 1b3bb...7e8 Tar du ikke ned dolokket når du trekker ned, er alt på badet ditt sauset I partikler. 😂 Anonymkode: ecda4...753
AnonymBruker Skrevet 22. februar #55 Skrevet 22. februar Fullstendig uaktuelt. Anonymkode: d8785...71a 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #56 Skrevet 22. februar Nikoletta skrev (7 timer siden): Forundrer meg virkelig at det er såpass «voldsom» motvilje og reaksjon til klining etter oralsex blandt flere. Jeg synes selv jeg både lukter og smaker godt så jeg elsker å kline etter jeg har blitt slikket. Men at det skal være så ekkelt for enkelte hadde jeg ikke trodd 😊 Jeg skulle ønske jeg var friere, men kroppsvæsker byr meg i mot. Jeg sliter veldig med dette. Jeg klarer å suge mannen bitte litt om jeg er skikkelig på, men det koster enormt. Anonymkode: ffca3...150 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #57 Skrevet 22. februar Nikoletta skrev (8 timer siden): Forundrer meg virkelig at det er såpass «voldsom» motvilje og reaksjon til klining etter oralsex blandt flere. Jeg synes selv jeg både lukter og smaker godt så jeg elsker å kline etter jeg har blitt slikket. Men at det skal være så ekkelt for enkelte hadde jeg ikke trodd 😊 Nei,det kommer vel som et sjokk at folk er forskjellige! Anonymkode: 4e82a...861
AnonymBruker Skrevet 22. februar #58 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Absolutt ikke. Men dem som har tannbørsten på dass driver garantert med det. Anonymkode: 1b3bb...7e8 Ja altså jeg kunne sikkert pusset tennene på kjøkkenet, men vet du, badet duger det altså. Anonymkode: 4c21d...63a
AnonymBruker Skrevet 22. februar #59 Skrevet 22. februar Topper og daler skrev (På 21.2.2026 den 10.27): Jeg tenker at de som advarer mot oralsex grunnet faren for kreft ikke har satt seg skikkelig inn i fakta. For fakta er at mer enn 80 prosent, kanskje opp mot 90 prosent, av de seksuelt aktive blir smittet av HPV en gang i livet. De fleste kvitter seg med viruset helt uproblematisk. Noen ytterst få, og da snakker vi om promiller, utvikler kreft. Helseangst er heller ikke sunt, og det å ha et aktivt og godt seksualliv kan antakelig være bedre kreftforebyggende enn å kutte ut oralsex. En del av oss er jo også vaksinert mot HPV. Jeg er til og med vaksinert med Gardasil, så jeg tenker ikke noe over det i hvert fall. Kysser etter oralsex, ja. Opplever at menn tenner veldig på det, smake at man har hatt pikken deres i munnen. Anonymkode: 9c904...312 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #60 Skrevet 22. februar Ja, kona blir ganske vill på klining når jeg har munn og hake full av hennes saft. En annen favoritt er når jeg nesten kommer, trekker meg ut og slipper en liten dråpe sæd på klitoris. Denne bruker gå ned og hente opp på tunga og så deler vi den 🙂 Anonymkode: 585e9...55a 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå