AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Skrevet 20. februar Hei! Har nylig vært en greie med en fyr, men ble blokkert natt til søndag forje helg. Vi har hatt en veldig god tone og alt var bra ( følte jeg hvertfall). Vi har også kjent hverandre en stund, fyren virket veldig interessert så skjønner ikke hvorfor jeg ble blokkert. Mistenker noen av vennene hans ikke liker meg, og han var ute med de før jeg ble blokket. Syns det er ganske kjipt, og skulle ønske jeg i det minste fikk en slags forklaring. Begynner å overtenke hvorfor han blokket meg, om jeg ikke er fin nok eller ikke interessant. Anonymkode: b3908...7cb 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Skrevet 20. februar Han er i forhold? Dater andre? Anonymkode: d9df9...846 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Skrevet 20. februar Han traff noen andre den lørdagsnatta. Next! Anonymkode: e6e61...a44 11 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar Han har enten truffet noen andre, eller så har han sett seg ferdig. Det har vel ikke noe å si om ‘’noen’’ har påvirket han. Fyren er ikke interessert; og han driter i å fortelle deg hvorfor. Da hadde jeg gitt faen i å prøve å finne ut hvorfor og. Anonymkode: 73abc...16a 8 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Skrevet 20. februar Blokker han uten varsel så sier det mer om han enn om deg. Du vil ikke ha en som er så uforutsigbar. Anonymkode: 467b9...6f7 9 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #7 Skrevet 20. februar Dating er tøft. Vær glad du er kvitt ham NÅ. Dersom han tar kontakt med deg igjen, stå i mot! Anonymkode: b77cc...540 7 2 2
Mezzosoprena Skrevet 20. februar #8 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hei! Har nylig vært en greie med en fyr, men ble blokkert natt til søndag forje helg. Vi har hatt en veldig god tone og alt var bra ( følte jeg hvertfall). Vi har også kjent hverandre en stund, fyren virket veldig interessert så skjønner ikke hvorfor jeg ble blokkert. Mistenker noen av vennene hans ikke liker meg, og han var ute med de før jeg ble blokket. Syns det er ganske kjipt, og skulle ønske jeg i det minste fikk en slags forklaring. Begynner å overtenke hvorfor han blokket meg, om jeg ikke er fin nok eller ikke interessant. Anonymkode: b3908...7cb Natt til søndag? Han traff selvfølgelig noen andre den kvelden 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #9 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Han er i forhold? Dater andre? Anonymkode: d9df9...846 Nei datet ikke noen andre, syns det er litt spesielt å bli blokker, han virket veldig "på" Anonymkode: b3908...7cb
AnonymBruker Skrevet 20. februar #10 Skrevet 20. februar Flott da ble du kvitt en umoden dritt før du utviklet følelser. Ingenting er bedre enn å gi e ut av hvordan folk er helt i starten. Anonymkode: 84808...168 4
Alfal Skrevet 20. februar #11 Skrevet 20. februar Mezzosoprena skrev (7 minutter siden): Natt til søndag? Han traff selvfølgelig noen andre den kvelden 🙂 Litt spesielt å bli byttet ut med noen han nettopp har møtt, hvertfall når han virket så interessert. Er det sånn menn funker😅 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #12 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei! Har nylig vært en greie med en fyr, men ble blokkert natt til søndag forje helg. Vi har hatt en veldig god tone og alt var bra ( følte jeg hvertfall). Vi har også kjent hverandre en stund, fyren virket veldig interessert så skjønner ikke hvorfor jeg ble blokkert. Mistenker noen av vennene hans ikke liker meg, og han var ute med de før jeg ble blokket. Syns det er ganske kjipt, og skulle ønske jeg i det minste fikk en slags forklaring. Begynner å overtenke hvorfor han blokket meg, om jeg ikke er fin nok eller ikke interessant. Anonymkode: b3908...7cb Har du inntrykk av at han har datet flere samtidig som han har hatt en greie med deg? Hvis ja, så kan det hende han har holdt deg på gress og at det ikke betydde like my for han. Dessverre. Jeg skjønner at dette er vondt for deg. Og det er feigt av han å ikke gi deg en forklaring på hvorfor. Anonymkode: b8046...332 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #13 Skrevet 22. februar Han valgte å satse på en av de andre damene istedenfor. Beklager. Anonymkode: 0245a...910 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #14 Skrevet 22. februar Alfal skrev (På 20.2.2026 den 23.41): Litt spesielt å bli byttet ut med noen han nettopp har møtt, hvertfall når han virket så interessert. Er det sånn menn funker😅 Lovebombingen hans funket vel bedre på ei annen dame da 🤷♀️ Anonymkode: 154f9...a04 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #15 Skrevet 22. februar Det høres vanskelig ut og det er vel nesten umulig å ikke overtenke her. Noen mennesker har ikke nok kapasitet til å oppføre seg normalt og da er vel dette en easy vei ut. Ikke alle mennesker er nok for hverandre (eller for mye) og du må overbevise deg om at du slapp billig unna en mann som ikke er verd din oppmerksomhet. Her er selvfølgelig forutsetningen at du er 100% sikker på at han ikke har forsøkt å si at det er over før. (Du skriver nemlig skremmende likt personen som hører det hun vil høre, lurer om det er «sånn menn funker» og har null begrep hva gjelder egne og andres grenser.) Anonymkode: 9af63...883
Blått Skrevet 22. februar #16 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2026 den 22.51): Hei! Har nylig vært en greie med en fyr, men ble blokkert natt til søndag forje helg. Vi har hatt en veldig god tone og alt var bra ( følte jeg hvertfall). Vi har også kjent hverandre en stund, fyren virket veldig interessert så skjønner ikke hvorfor jeg ble blokkert. Mistenker noen av vennene hans ikke liker meg, og han var ute med de før jeg ble blokket. Syns det er ganske kjipt, og skulle ønske jeg i det minste fikk en slags forklaring. Begynner å overtenke hvorfor han blokket meg, om jeg ikke er fin nok eller ikke interessant. Anonymkode: b3908...7cb Jeg skjønner at det gjør vondt, men dette er en fin øvelse for deg.. fortell deg selv: ok, så blokkerte han meg. Hva så? Dette var ikke det rette for meg. Øv deg på å legge tankene vekk, dritt litt i hele han. ❤️ Det er ikke verdt å bruke energien på. Og, hva så om han ikke syns du var fin nok eller interessant nok? Ikke la han bestemme din selvfølelse, ikke la han få deg til å føle deg uvel. Det er en mann der ute som kommer til å syns du er den vakreste som finnes, som syns du er perfekt som du er. Det var ikke denne mannen og det er en del av det med å date - noen ganger går det ikke og det er helt greit. ❤️ 1
Blått Skrevet 22. februar #17 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2026 den 23.14): Blokker han uten varsel så sier det mer om han enn om deg. Du vil ikke ha en som er så uforutsigbar. Anonymkode: 467b9...6f7 Enig.
AnonymBruker Skrevet 22. februar #18 Skrevet 22. februar Skikkelig feig fyr. Kan ikke være ærlig. Bare tar det vekk når det ikke passer han mer.. Det er ikke rart du lurer å tenker. Men sannheten er at han er en som driter i andre sine følelser. Det viste han deg nå.. Anonymkode: db119...52e 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #19 Skrevet 22. februar Fant seg en annen, som andre sier. Tror du i hvert fall ikke skal tenke at du er problemet her. Anonymkode: 1f863...224
AnonymBruker Skrevet 23. februar #20 Skrevet 23. februar Det opplevde jeg og. Alt var supert. Plutselig var han borte. Jeg ble egentlig lettet. Men syns det var litt dårlig gjort. Jeg driter I han. Anonymkode: 218b2...951
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå