AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Skrevet 20. februar Fått meg jobb som advokatsekretær å fått et budsjett på 50.000 for å handle jobbklær, jeg har flere dressbukser i ulike nøytrale farge så det har jeg nok av, har forsåvidt nok sko også, både flate ballerina og sko med litt hæl. men jeg mangler pentopper/bluser gjerne i bra materialer. jeg er alltid ganske brun, mørkebrunt hår og grønne øyne.. er slank . skriv gjerne link eller legg til bilder 💞takk 😘 Anonymkode: d1b0b...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fått meg jobb som advokatsekretær å fått et budsjett på 50.000 for å handle jobbklær, jeg har flere dressbukser i ulike nøytrale farge så det har jeg nok av, har forsåvidt nok sko også, både flate ballerina og sko med litt hæl. men jeg mangler pentopper/bluser gjerne i bra materialer. jeg er alltid ganske brun, mørkebrunt hår og grønne øyne.. er slank . skriv gjerne link eller legg til bilder 💞takk 😘 Anonymkode: d1b0b...7d9 Ps må ikke bare være sort og hvitt! Gjerne farger/pasteller Anonymkode: d1b0b...7d9
Miss Meilir Skrevet 20. februar #3 Skrevet 20. februar Cotton poplin shirt, white | Max Mara Silk and cotton jumper, navy | Max Mara Viscose satin T-shirt, midnightblue | Max Mara Om ikke dette er din stil, så sjekk videre på denne nettsiden 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar Miss Meilir skrev (34 minutter siden): Cotton poplin shirt, white | Max Mara Silk and cotton jumper, navy | Max Mara Viscose satin T-shirt, midnightblue | Max Mara Om ikke dette er din stil, så sjekk videre på denne nettsiden 🥰 Likte godt den nederste toppen i blanke stoffet glemte å skrive at jeg ønsker at det skal være blankt stoff som silke osv Glad i pastellfarger også ,gjerne lyserosa silke osv Anonymkode: d1b0b...7d9 1
Miss Meilir Skrevet 20. februar #5 Skrevet 20. februar Klesmerket Sand har en rosa silkebluse: 3176 Matt Latia N - Pink Jeg klarte ikke å finne prosentdelen silke, men gjorde et søk hos Miinto også, og der står disse med: 57% silke | 36% viskose | 7% elastan: Silkebluse | SAND | Bluser | Miinto.no 3176 Matt Latia N | SAND | Skjorter | Miinto.no (Som du ser, så står det jo 3176 Matt Latia N på begge de rosa blusene, men de har jo helt forskjellig farge) Jeg skrev jo aldri gratulerer med ny jobb, så det gjør jeg nå 🥳 ! 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Skrevet 21. februar Sezane har mange fine skjorter og bluser. Anonymkode: b49ae...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Skrevet 21. februar Companys har mange fine bluser. Anonymkode: d4cf1...ea2
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Companys har mange fine bluser. Anonymkode: d4cf1...ea2 Takk for tips Anonymkode: d1b0b...7d9
AnonymBruker Skrevet 21. februar #9 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sezane har mange fine skjorter og bluser. Anonymkode: b49ae...8bf Skal sjekke ut 😊takk! Anonymkode: d1b0b...7d9
Miss Meilir Skrevet 21. februar #10 Skrevet 21. februar Sand Copenhagen | Matt Nova Champagne Beige | Suser i Sivet | Klær, sko og accessories til dame sand copenhagen | matt nepeta champagne beige | suser i sivet | Klær, sko og accessories til dame sand copenhagen | matt latia i medium red | suser i sivet | Klær, sko og accessories til dame one and other | silje silk top i black | suser i sivet | Klær, sko og accessories til dame sand copenhagen | matt latia french i champagne beige | suser i sivet | Klær, sko og accessories til dame Og salg på denne (bare 34 og 36 igjen) Finnes sannsynligvis i andre butikker om du liker fargen 🙂 Sand Copenhagen | Matt minerva blue | Suser i Sivet | Klær, sko og accessories til dame
AnonymBruker Skrevet 21. februar #11 Skrevet 21. februar Kunne du gi oss litt mer rundt favorittfarger? Da er det lettere å bistå. Anonymkode: 84df7...3da
AnonymBruker Skrevet 21. februar #12 Skrevet 21. februar Jeg har mange fine herfra https://deakudibal.no steenströms, Gant, Filippa k, Tiger of Sweden pleier også å ha noen fine går omtrent bare med silkebluser Anonymkode: 0de30...d21 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #13 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kunne du gi oss litt mer rundt favorittfarger? Da er det lettere å bistå. Anonymkode: 84df7...3da Gjerne ivory,hvit,lyserosa,mintgrønn,gult,sort,kopper/rustfarge/ kakigrønn 😊 Anonymkode: d1b0b...7d9
AnonymBruker Skrevet 21. februar #14 Skrevet 21. februar Bør ikke du ha noen pene blazere eller cardigan i Kashmir også? Bruker å være latterlig kaldt på møterom, spesielt om sommeren. Da hjelper det ikke med en silkebluse. Anonymkode: d5d77...a96 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar #15 Skrevet 21. februar Gå for silke, i alle fall. Bukser skal være i ren ull. Materialer av god kvalitet er helt sentralt for å gi et godt inntryk. Og kjøp deg en klesdamper, om du ikke allerede har det. Anonymkode: 8f062...a23 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar #16 Skrevet 21. februar Har ingen tips, men gratulerer med ny jobb! Du kommer til å se fabelaktig ut👏 Anonymkode: 25de7...1fe
AnonymBruker Skrevet 21. februar #17 Skrevet 21. februar Med 50 000 i budsjett tror jeg forresten nesten jeg hadde kontaktet en personal shopper eller noe. Kanskje de har på sten og strøm, eller et annet sted med kvalitetsbutikker? Som kan hjelpe deg å lage en god basisgarderobe. Anonymkode: 25de7...1fe 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar #18 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Med 50 000 i budsjett tror jeg forresten nesten jeg hadde kontaktet en personal shopper eller noe. Kanskje de har på sten og strøm, eller et annet sted med kvalitetsbutikker? Som kan hjelpe deg å lage en god basisgarderobe. Anonymkode: 25de7...1fe Personal shopper, I must say that is harry. Anonymkode: d23b6...6d1
veronica<3 Skrevet 23. februar #19 Skrevet 23. februar Tråden er ryddet for brukerangrep og innlegg tilknyttet dette. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. februar #20 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 8.18): Personal shopper, I must say that is harry. Anonymkode: d23b6...6d1 Hva er harry med det? Anonymkode: ee1fe...512
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå