Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble skilt i høst og eksmann har nå ny kjæreste. Jeg tenker jo med en gang at dette garantert er et bekjentskap fra da vi fortsatt var gift. Er vel ikke normalt å møte en ny og innlede et forhold etter bare 4 måneder, etter å ha vært gift i 21 år?? Vet ikke hvor jeg vil med dette, jeg er bare forbanna og såret... 

Anonymkode: 69136...b78

• Liker 3
  • Hjerte 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem gjorde det slutt?

Om det var han, så var han nok klar til å gå videre før det ble slutt 

Er det du som gjorde det slutt, så er det vel ingenting å klage over, det var jo dette du ville 

Anonymkode: 547b3...630

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Spiller vel ingen rolle, så lenge har ikke var utro? 

Anonymkode: cf2a2...e50

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Min eksmann fikk seg ny bare noen uker etter at jeg flyttet ut etter 18 år. Ble kjapt gift på nytt. De ble skilt etter noen år, han fikk seg ny enda raskere den gangen. Noen menn er dårlige på å være alene.

Anonymkode: 134f7...88f

• Liker 22
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem gjorde det slutt?

Om det var han, så var han nok klar til å gå videre før det ble slutt 

Er det du som gjorde det slutt, så er det vel ingenting å klage over, det var jo dette du ville 

Anonymkode: 547b3...630

Han som gikk,helt uten dialog med meg. 

• Liker 1
  • Hjerte 22
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke uvanlig. Er man mentalt ferdig når forholdet tar slutt, er det ikke nødvendigvis rart man går videre ganske raskt.

Jeg gjorde det med min eks. Jeg var ferdig med han lenge før jeg gjorde det slutt. Jeg var aldri utro, men var på Tinder dagen etter vi hadde gjort det slutt. Og 2 måneder senere fant jeg min livspartner, som nå er min ektemann.

Jeg forstår det er vondt ts, men det betyr ikke at han har vært utro. Det er slutt. Det er på tide å gå videre.

• Liker 33
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Spiller vel ingen rolle, så lenge har ikke var utro? 

Hva er utroskap da? Om han innledet et emosjonelt forhold mens vi var gift så syns jeg det er utroskap

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da var han nok ferdig lenge før han gjorde det slutt. Jeg synes ikke det er så rart han da er klar for å gå videre. Han er lengre fremme i prosessen enn du er. 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Hva er utroskap da? Om han innledet et emosjonelt forhold mens vi var gift så syns jeg det er utroskap

Ja, det er det, men man kan da fint møtes og blir kjærester etter 4 mnd. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig å gå rett inn i et nytt forhold, noen klarer seg omtrent ikke en dag som singel. Så trenger ikke ha pågått under ekteskapet, men det spiller vel uansett liten rolle nå som det er slutt. 

Anonymkode: a49e7...f40

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hva skal du i så fall gjør med det? Dere er ikke sammen lenger, og du kan heller ikke politimelde utroskap.

Å sitte å spekulere er ikke godt for helsa. Fokuser på ditt liv.

• Liker 13
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ble skilt i høst og eksmann har nå ny kjæreste. Jeg tenker jo med en gang at dette garantert er et bekjentskap fra da vi fortsatt var gift. Er vel ikke normalt å møte en ny og innlede et forhold etter bare 4 måneder, etter å ha vært gift i 21 år?? Vet ikke hvor jeg vil med dette, jeg er bare forbanna og såret... 

Du, det er overraskende vanlig.

Til og med blant de som «ble dumpet».

Eller har vært så uheldige at de har opplevd å bli enker/enkemenn.

Jeg tenker at det beste du kan gjøre for deg selv og evt. barn er å gå videre med ditt eget liv. 
Ta vare på deg selv. 

Anonymkode: 29eaa...cde

• Liker 11
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Min eksmann fikk seg ny bare noen uker etter at jeg flyttet ut etter 18 år. Ble kjapt gift på nytt. De ble skilt etter noen år, han fikk seg ny enda raskere den gangen. Noen menn er dårlige på å være alene.

Anonymkode: 134f7...88f

De aller fleste 

Anonymkode: 6e967...597

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da var han helt ferdig, uansett årsak. 

Om skilsmissen skjedde i høst så var vel seperasjonen ett år før?

Så altså 1 år - og 4 mnd? Uansett tilfelle så spiller det liten rolle.

Han ville ut. 

Anonymkode: 4fc1d...8ae

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som regel så går menn fordi de har møtt en annen. Mannen min hadde et forhold bak ryggen min. Da jeg gikk, var det allerede en ny dame. Han er livredd for å være alene. 

Anonymkode: 985fc...e85

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han sa til meg at han elsket meg, men…En klassiker. 4 måneder senere hørte jeg fra folk at han allerede bodde med ei dame. De giftet seg, fikk barn. Hun dumpet han etterpå. Han tok kontakt med meg. Jeg ignorerte han. 

Anonymkode: 6e967...597

• Liker 1
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en mann 9 år, da jeg gjorde det slutt flytta han inn til en ny etter2 uker og gifta seg 4 måneder etterpå. Fant ut at han drev dobbelt spill. Ble egentlig ikke sint da forholdet hadde hvert dårlig en stund. 

Anonymkode: 1070f...853

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fire måneder er vel ikke så kort tid, egentlig. Selv fant jeg ny samboer (vi flyttet sammen dag én på første date, og siden ble det oss..) ca to måneder etter forrige langvarige forhold var slutt. Vi møttes på Hinge og hadde åpenbart ikke kontakt imens jeg fremdeles var i det forholdet. Men jeg hadde jo tenkt på bruddet i over ett år, og var veldig ferdig og nesten litt lettet da bruddet endelig var et faktum. Eksen din har trolig brukt mange måneder og år på å sørge allerede, den sorgen du opplever og føler nå. Det blir helt skeivt og vondt, og hvorfor det beste også er å ikke ha kontakt etter et brudd.

Anonymkode: f0847...bb4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Men har det noe å si? Deres forhold er over uansett når de ble kjent, Fokuset ditt bør være på deg og din fremtid, ikke på eksens. 

Anonymkode: 878e3...532

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe nytt at en finner seg en ny kjæreste med engang etter at det ble slutt. Jeg skjønner at man kan tenke både det ene og det andre men når man ikke er gift så kan man jo gjøre hva man vil man trenger ikke spørre om tillatelse for det 

Anonymkode: 6b2f2...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...