AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Skrevet 20. februar Da jeg gikk på de for mange år ble jeg veldig kåt og veldig sint og irritert i pillefri uke, og kunne ikke hoppe over blødning. Anonymkode: bb135...4b7
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Skrevet 20. februar Jeg gikk på denne i over 10 år. Hadde mensen bare en gang i året. Måtte ha den ene gangen siden jeg gjerne fikk små blødninger hvis ikke. Har aldri merket noe på humør og lignende uansett om jeg har gått på piller eller ikke. Anonymkode: 23c2e...e57
SPOCA Skrevet 20. februar #3 Skrevet 20. februar Hadde ingen bivirkninger, synes de var gode å bruke. Brukte dem i 10 år.
Lakserosa Skrevet 20. februar #5 Skrevet 20. februar Gikk på disse i 16 år. Helt supre! Ingen bivirkninger som jeg kunne merke. Kommer til å begynne på dem igjen så snart jeg kan!
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Skrevet 21. februar Jeg hadde hyppige migreneanfall og mye hodepine da jeg gikk på dem. Jeg var plaget av migrene etter at jeg sluttet med dem også, men de kom sjeldnere da, stort sett en gang i måneden, i forbindelse med mensen. Dessuten så var jeg mye nedstemt og motløs mens jeg brukte microgynon, men det er umulig å vite med sikkerhet om det hadde en sammenheng. Jeg tenkte ikke over det før jeg sluttet helt med p-piller fordi vi skulle prøve å få barn, og etter hvert merket at jeg følte meg så grunnleggende glad og tilfreds til tross for at det var kjipt at vi prøvde i to år før jeg endelig ble gravid. Nå har jeg kyleena hormonspiral, og merker ingen bivirkninger. Migreneanfallene ble betydelig mildere etter svangerskapene, og blir ikke påvirket av spiralen så vidt jeg kan merke. Anonymkode: 5a615...f6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå