Lena12345 Skrevet 20. februar #1 Skrevet 20. februar Hei! jeg tenker på å ta master og lurer på hva dere andre pedledere med master tjener? Sett man får mastertilegg i KS, men står ikke hvor mye summen er på. Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Skrevet 22. februar Ikke nok til at det er verd det Anonymkode: 2f7fc...518 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Skrevet 22. februar Er vel ingen selvfølge at du får ekstra for masteren om du kun jobber som ped.leder? Der er det jo ikke ett krav? Anonymkode: b0e4c...aeb 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Skrevet 22. februar Lena12345 skrev (På 20.2.2026 den 11.09): Hei! jeg tenker på å ta master og lurer på hva dere andre pedledere med master tjener? Sett man får mastertilegg i KS, men står ikke hvor mye summen er på. Erfaringer? Mastertillegget er du kun garantert om du søker jobb som krever master. F.eks i PPT. Anonymkode: b0e4c...aeb 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #5 Skrevet 22. februar Du får ikke økt lønn av å ta master, det er ingen grunn til å ta barnehagepedagogikk master annet enn at det er interessant. Anonymkode: b4e35...cc3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Skrevet 23. februar I kanvasbarnehagene ansetter de barnehagelektorer. Jeg så nettopp ledige stillinger som det. Anonymkode: 5a5f5...a25
AnonymBruker Skrevet 24. februar #7 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): I kanvasbarnehagene ansetter de barnehagelektorer. Jeg så nettopp ledige stillinger som det. Anonymkode: 5a5f5...a25 Ja det gjør de og de betaler for master. Problemet er bare at de generelt har lavere lønn, så jeg får samme lønn med bachelor i kommunen enn en med master får i en Kanvas Anonymkode: b4e35...cc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå