Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! jeg tenker på å ta master og lurer på hva dere andre pedledere med master tjener? Sett man får mastertilegg i KS, men står ikke hvor mye summen er på. Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nok til at det er verd det

Anonymkode: 2f7fc...518

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ingen selvfølge at du får ekstra for masteren om du kun jobber som ped.leder? Der er det jo ikke ett krav?

Anonymkode: b0e4c...aeb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Lena12345 skrev (På 20.2.2026 den 11.09):

Hei! jeg tenker på å ta master og lurer på hva dere andre pedledere med master tjener? Sett man får mastertilegg i KS, men står ikke hvor mye summen er på. Erfaringer?

Mastertillegget er du kun garantert om du søker jobb som krever master. F.eks i PPT.

Anonymkode: b0e4c...aeb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke økt lønn av å ta master, det er ingen grunn til å ta barnehagepedagogikk master annet enn at det er interessant. 

Anonymkode: b4e35...cc3

AnonymBruker
Skrevet

I kanvasbarnehagene ansetter de barnehagelektorer. Jeg så nettopp ledige stillinger som det. 

Anonymkode: 5a5f5...a25

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

I kanvasbarnehagene ansetter de barnehagelektorer. Jeg så nettopp ledige stillinger som det. 

Anonymkode: 5a5f5...a25

Ja det gjør de og de betaler for master. Problemet er bare at de generelt har lavere lønn, så jeg får samme lønn med bachelor i kommunen enn en med master får i en Kanvas

Anonymkode: b4e35...cc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...