Gå til innhold

Katte pass, katte mater, katte hotell?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Portvinpiken skrev (39 minutter siden):

Man bryter ikke loven om man har noen som kommer innom og ser til katten minimum èn gang i døgnet. 

Jeg foreslår at du leser kommentaren jeg siterte før du kaster deg over tastaturet.

Anonymkode: ccdf9...475

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg foreslår at du leser kommentaren jeg siterte før du kaster deg over tastaturet.

Jeg har ikke kastet meg over tastaturet nei 😅, og det står jo ikke noe i innlegget du siterte om at det ikke var noen innom katten den helgen? Derfor var kanskje kommentaren din litt vanskelig å forstå. 
Men det ser ut som du da antar at vedkommende ikke sørget for at noen var innom den helgen, men jeg antar at det var det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så du oppfordrer folk til å bryte loven? 

Denne må du forklare 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har adoptert en katt som har blitt flyttet mye på i løpet av kort tid, hun var veldig usikker i lang tid, derfor valgte jeg å ha noen som kom innom da jeg reiste på ferie i halvannen uke. Jeg hadde ikke hjerte til å flytte henne nok en gang og alt det stresset det medfører. Tror du må se an katten litt, har nå en kattunge som sikkert hadde taklet kattehotell helt fint. 

Anonymkode: dc21c...199

AnonymBruker
Skrevet

Da min var liten så var hun hjemme hos andre og på hotell for pass, men dette stresset henne veldig. Jeg tenkte det var bedre enn å være alene hjemme og få besøk en gang om dagen men hun likte absolutt ikke å dra bort hjemmefra. Etter den tiden på kattehotellet virket hun helt traumatisert selv om de virket hyggelige og flinke de som drev det, gode reviews osv. Så etter det fikk vi en katt til, og så har de kun vært hjemme og har fått noen innom til å passe. Men maks 10 dager, helst maks 1 uke, så vi reiser ikke bort lenger tid enn det. Eneste sted vi drar bort lenger tid er på hytta og da tar vi kattene med oss. Anbefaler å ha 2 katter :) Vi har brukt en kombinasjon av venner, naboer og familie + betalt kattepass fra passpus og liknende nettsider. Kan være lurt å ha noen bekjente med katt i nærheten så kan man passe hverandres. 

Anonymkode: cd6d0...644

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...