AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Skrevet 20. februar Hva slags liv har dere med denne lidelsen? Er det noen vits å håpe på bedring? Hva hjalp dere til å bli bedre?Står på en evighets-venteliste til behandling på Modum Bad. Anonymkode: 617a2...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Skrevet 20. februar Hvis du har kompleks dissosiativ lidelse er det sannsynligvis finne stødig grunn programmet du kommer til å følge i behandlingen på Modum Bad, så du kan ev kjøpe boka og jobbe med den sammen med behandler nå. Den finnes på både norsk og engelsk. Den engelske er lettere å forstå. Jeg kjenner flere med lidelsen som sier at det har hjulpet dem. Anonymkode: 494f3...335
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Skrevet 20. februar Søk opp dissosiasjonsforum på Facebook, der ligger en film om finne stødig grunn. Anonymkode: d8b4c...641
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar Takk for svar. Men hvordan er livskvaliteten deres, dere som måtte ha denne diagnosen? Anonymkode: 617a2...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. februar #5 Skrevet 20. februar Jeg har dissosiativ fougue diagnose og har mildt sagt blandet livskvalitet. Er for dårlig for Modum, men skal sjekke opp i den boken nevnt over her. Jeg er bort minst 50% av tiden. Noen ganger over mange dager. Det er ubehagelig, men så blir en også vant med det. Jeg selvskader mye når jeg er borte, så det er det største problemet. Det er ikke et problem ellers. Jeg går på timer, handler, tar bussen og er aktiv uten å huske. Jeg klarer ikke å stå i traumene, og forsvinner. Det er rett og slett utrolig tøft og påvirker livsmotet, og vanskelig å gi behandling for. Håper du kommer inn på Modum snart og det vil hjelpe. Anonymkode: 8ff71...cf4
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har dissosiativ fougue diagnose og har mildt sagt blandet livskvalitet. Er for dårlig for Modum, men skal sjekke opp i den boken nevnt over her. Jeg er bort minst 50% av tiden. Noen ganger over mange dager. Det er ubehagelig, men så blir en også vant med det. Jeg selvskader mye når jeg er borte, så det er det største problemet. Det er ikke et problem ellers. Jeg går på timer, handler, tar bussen og er aktiv uten å huske. Jeg klarer ikke å stå i traumene, og forsvinner. Det er rett og slett utrolig tøft og påvirker livsmotet, og vanskelig å gi behandling for. Håper du kommer inn på Modum snart og det vil hjelpe. Anonymkode: 8ff71...cf4 Bor du i egen bolig, er du istand til å studere/jobbe? Relasjoner? Føler med deg! Jeg var i en slik tilstand som ung voksen. Nå begynner jeg å bli litt bedre, men fortsatt for (p)syk til å leve livet slik jeg virkelig ønsker... Ts Anonymkode: 617a2...8fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå