Relow Skrevet 19. februar #1 Skrevet 19. februar Hei, jeg fullfører en master i regnskap og revisjon til sommeren. Jeg har ikke klart å få jobb innenfor revisjon ennå, men har har fått en nok så relevant jobbtilbud i offentlig sektor innenfor regnskap, men jeg har egentlig mest lyst å jobbe med revisjon. Jeg lurer dermed på om den jobben jeg har fått tilbud vil øke sjansene mine om å komme inn i revisjon eller gjøre de dårligere, hvis jeg for eksempel blir i den for lenge?
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Skrevet 20. februar Relow skrev (4 minutter siden): Hei, jeg fullfører en master i regnskap og revisjon til sommeren. Jeg har ikke klart å få jobb innenfor revisjon ennå, men har har fått en nok så relevant jobbtilbud i offentlig sektor innenfor regnskap, men jeg har egentlig mest lyst å jobbe med revisjon. Jeg lurer dermed på om den jobben jeg har fått tilbud vil øke sjansene mine om å komme inn i revisjon eller gjøre de dårligere, hvis jeg for eksempel blir i den for lenge? Offentlig sektor = Trygt og godt. Særlig om du på sikt ønsker å få barn. Det er lettere å få ny jobb når du allerede er i jobb. Jeg tenker at det vil kunne telle positivt at du kan vise til erfaring fra det offentlige, og at du fikk jobb rett etter studiene. Takker du ja til jobben så er du ikke «gift med jobben». Du kan fortsette å søke jobber, og bytte jobb etter 1-2 år. Anonymkode: 7a931...dce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå