Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppdaget han da han sang "changes" på "Back to the beginning" konserten til Black Sabbath forrige sommer, og det virket det som resten av verden gjorde også.

Det han har laget de siste årene, skiller seg fra musikken han har laget i yngre år 

Synes han er en talentfull ung mann.

Anonymkode: 78e7f...ab1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker noe, er enda nokså nytt for meg, men han vokser på meg. Skal se han live på tons til sommeren, tror det blir bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker som en fyr med mye karisma 

Anonymkode: 43555...a5c

• Nyttig 1
Skrevet

Følger ham på IG og synes Changes var en sjeldent god fremføring.

Men jeg hadde ikke kjøpt konsertbillett eller lastet ned ei låt sånn ellers.

Sjangeren hans har aldri vært min greie, innenfor rock liker jeg hardere ting.

Eventuelt Tool, RATM som også spilte der - men Yungblud hadde utvilsomt en ikonisk fremføring av Changes.

Jeg ser i krystallkula mi at han får burnout veldig snart, han kjører jo kropp, stemme og hode på full bånn gass. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
luxifine skrev (1 time siden):

Liker noe, er enda nokså nytt for meg, men han vokser på meg. Skal se han live på tons til sommeren, tror det blir bra.

Heldige deg 🤩

Ts

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker "Zombie" utrolig godt. Og han har noen andre bra sanger. Hadde ikke hørt om han før dagen etter Ozzy Osbourne døde.

Det er noe ved han.. Utstrålinga, energien.

Sjekka ut musikken tll dama hans på spotify. Hun har noen bra sanger hun og, skikkelig rolig musikk.

Anonymkode: fe3f6...9fd

Skrevet

Han er ok. Får en følelse av at jo mer populær han blir, jo mindre interessant blir han for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han ikke vært så karismatisk og grisedeilig, hadde jeg nok ikke likt musikken hans så godt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde han ikke vært så karismatisk og grisedeilig, hadde jeg nok ikke likt musikken hans så godt.

Haha, er litt enig der. Hadde ikke hørt om han før han random dukket opp på YouTube, og jeg så hvordan han var med fans ect. Og har hørt mye på musikken hans etter det, og liker den.

Anonymkode: 223ec...69c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...