AnonymBruker Skrevet 19. februar #1 Skrevet 19. februar Hei! Vil høre fra dere som har aspergers og dere med partnere med aspergers. Min partner har aspergers. Veldig god kjæreste, men litt rigid enkelte ganger. Ingen problemer med det. Dette er ingen post om problemer, ønsker bare å høre om erfaringer fra begge sider. Min kjæreste er for eksempel esktremt kosete. Dette trodde ikke jeg var vanlig for personer på spekteret. Vi snakker helt ekstremt kosete. Elsker alt av berøring, klapping, klemming, nærhet. Det har blitt mer og mer etter vi har vært sammen lenger. Tideligere kunne berøring i "feil tid" trigge stress og overbelastning, men nå trigger overbelastning at det blir mer behov for kos. Jeg liker dette veldig godt, jeg elsker å gi kos. Andre med erfaringer rundt nærhet, berøring og kos i sammenheng med autisme? Anonymkode: d7c8b...3ca
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Skrevet 21. februar Jeg har Asperger, min mann har adhd. Jeg er av typen som helst vil sitte i fred, men for oss fungerer det greit for han er heller ikke noen kosebamse. Han sliter litt med rigiditeten min, er nok den som skaper problemer i hverdagen relatert til diagnosen. Utover det liker jeg å tro at vi lever omtrent som andre par, med våre styrker og svakheter Anonymkode: 46338...f00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå