Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har kjøpt dekk hos Dekk365?

Ser de har de samme sommerdekken vi har sett på en annen side, til 800kr billigere per dekk. Jeg har søkt opp siden på trustpilot og der har den bra med stjerner, også noen som skriver de har vært litt uheldige. Men slik er det jo med alle sider.

Men jeg ser de ikke har klarna men har noe eget betalingsgreier gjennom de, som du kan gå faktura og betale 1 måned etterpå, slik som med klarna. 

Så jeg lurer egentlig på, er det noen som har bestilt fra den siden og tatt sånn betal innen 30 dager faktura som er gjennom Dekk365? For om vi skal bestille derifra, så vil vi ta at vi får dekken først og betaler etterpå.

Anonymkode: bc1c2...757

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har handlet dekk derfra, ingen problem. Men sjekk opp hvor mye du må betale for omlegging, kan mange ganger koste en del om du har med egne dekk.

Anonymkode: 009e4...9ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har handlet dekk derfra, ingen problem. Men sjekk opp hvor mye du må betale for omlegging, kan mange ganger koste en del om du har med egne dekk.

Tok du faktura også gjennom de? Eller betalte du med en gang?😊 vi skal legge de om selv da vi har slik maskin, så det slipper vi heldigvis å tenke på🤩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bra, har også omlegging hjemme, veldig greit. Betalte med kredittkort.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så bra, har også omlegging hjemme, veldig greit. Betalte med kredittkort.

Veldig greit ja! Takk for svar😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...