AnonymBruker Skrevet 19. februar #1 Skrevet 19. februar Hei! Skriver her i håp med å få noen gode råd ang familielivet og parforhold. Samboer og jeg har vært sammen i snart 15år og kjente hverandre ifra før. Og har to nydelige jenter sammen. Jeg og barna opplever samboeren og faren sin mye sint. Men er ganske sikker på at dette kommer av helsen hans. Han er svært sjelden hos lege,og han kom ingen vei siste gang han var hos lege. Han lever heller ikke særlig sunt. Men føler jeg står mye alene om hverdags tingene og mesteparten alt med barna. Kjenner det begynner å ta veldig på. Noen råd eller noen som har stått i noe liknende? Mvh sliten Mamma og samboer. Anonymkode: b5627...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Skrevet 19. februar Snakke sammen, åpenbart. En partner det over tid er umulig å snakke med, hadde jeg ikke giddet. Anonymkode: dd8ef...c32 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Skrevet 19. februar Vil han ikke snakke? Tror du må kreve at dere setter dere ned og at han må ta tak i seg selv, ellers blir det brudd. Anonymkode: 5a685...a2e 1
Vikki1988 Skrevet 19. februar #4 Skrevet 19. februar (endret) Er vanskelig å snakke sammen også. utenom det blir krangling. Men skal forsøke selvfølgelig. Takk for svar! Endret 19. februar av Vikki1988 Glemte å være anonym
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Skriver her i håp med å få noen gode råd ang familielivet og parforhold. Samboer og jeg har vært sammen i snart 15år og kjente hverandre ifra før. Og har to nydelige jenter sammen. Jeg og barna opplever samboeren og faren sin mye sint. Men er ganske sikker på at dette kommer av helsen hans. Han er svært sjelden hos lege,og han kom ingen vei siste gang han var hos lege. Han lever heller ikke særlig sunt. Men føler jeg står mye alene om hverdags tingene og mesteparten alt med barna. Kjenner det begynner å ta veldig på. Noen råd eller noen som har stått i noe liknende? Mvh sliten Mamma og samboer. Anonymkode: b5627...e9f Dump han. Anonymkode: 7d9ce...9f9
mann97 Skrevet 19. februar #6 Skrevet 19. februar (endret) Ville prøvd å prate sammen i første omgang hvertfall 🥰 🥰 Forklar tydelig hva du mener og hvor du står Endret 19. februar av mann97
AnonymBruker Skrevet 19. februar #7 Skrevet 19. februar mann97 skrev (1 time siden): Ville prøvd å prate sammen i første omgang hvertfall 🥰 🥰 Forklar tydelig hva du mener og hvor du står Takk for svar😊 Anonymkode: b5627...e9f 1
mann97 Skrevet 19. februar #8 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar😊 Anonymkode: b5627...e9f Viktig å tenke på deg selv og barna også🥰
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9 Skrevet 19. februar Vanskelig å si noe om med så lite informasjon. Lar han sinnet gå ut over dere verbalt/fysisk? Er han voldelig? Hva sier han når du prøver å snakke med ham om det? Hvilke helse problemer er det snakk om? Det kan faktisk ha betydning. Tarmhelse henger tett sammen men psyke, så hvis han spiser mye dårlig mat kan det forklare en del. Anonymkode: 3eae1...121
AnonymBruker Skrevet 26. februar #10 Skrevet 26. februar Er verbalt. Er vanskelig å kommunisere uten det blir krangling dessverre. Helsa er dårlig av flere grunner. Han spiser ikke frukt og grønt,og tar heller ikke vitaminer. han har slitasjer i begge knær. Slitt med betennelser og magesår for å nevne noe. Er også arvelig ting som han viser tegn til. Så føler at han sine vondter går utover barna og meg. Anonymkode: b5627...e9f
AnonymBruker Skrevet 27. februar #11 Skrevet 27. februar Jeg ville blitt med han til legen. Menn er ofte dårlig til å forklare hvor ille det er, og bagatelliserer, og tar det så utover samboer. Sett foten ned. Dette går ikke lenger, og du insisterer på at dere tar en time sammen til legen hans, slik at du kan forklare at dette går ikke, og han må få hjelp. Så sier du klart ifra at slik kan du ikke ha det hjemme. Dere skal ikke leve med hans sinne, og da må han få hjelp, og dere må finne en måte han kan takle dette på uten at det går ut over deg og barn. Anonymkode: b4177...d89
AnonymBruker Skrevet 27. februar #12 Skrevet 27. februar Takk for svar! Håper han er villig til det. Han drar ikke til legen før han er veldig dårlig. Men vet at det går ikke å ha det sånn vi har det nå. Anonymkode: b5627...e9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå