AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Skrevet 18. februar Hvordan er det å bo i Andebu eller Høyjord med barn? Hvordan er miljøet? Og hvordan er det for innflyttere? Anonymkode: 386ab...19a
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Skrevet 18. februar Det er et lite og trygt miljø. Tidligere var det litt vanskelig å være innflytter, men det har blitt bedre etter at Andebu ble en del av Sandefjord. Personlig syns jeg Høyjord blir litt usentralt, jeg ville nok gått for sentrum eller Kodal. Anonymkode: 06784...5c3
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Skrevet 18. februar Vil anbefale Andebu av de to. Stortrives 😃 Anonymkode: 213b7...b87
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar Andebu og Kodal er koselig. Vennina mi var veldig fornøyd med både bhg og skole. Aktiviteter som de i hvertfall har hatt er fotball, håndball, skytting, go kart, sykkel klubb, 4h, speider Eneste ho klagget på var buss forbindelse til Tønsberg har blitt dårligere Anonymkode: b8cb0...547
AnonymBruker Skrevet 18. februar #5 Skrevet 18. februar Veldig dårlig med buss til byen, forbered deg på å være sjåfør. Anonymkode: d7535...6ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå