Gå til innhold

Andebu/Høyjord med barn


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det å bo i Andebu eller Høyjord med barn? Hvordan er miljøet? Og hvordan er det for innflyttere? 

Anonymkode: 386ab...19a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er et lite og trygt miljø. Tidligere var det litt vanskelig å være innflytter, men det har blitt bedre etter at Andebu ble en del av Sandefjord. Personlig syns jeg Høyjord blir litt usentralt, jeg ville nok gått for sentrum eller Kodal. 

Anonymkode: 06784...5c3

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale Andebu av de to. Stortrives 😃

Anonymkode: 213b7...b87

AnonymBruker
Skrevet

Andebu og Kodal er koselig.  Vennina mi var veldig fornøyd med både bhg og skole. Aktiviteter som de i hvertfall har hatt er fotball, håndball, skytting, go kart, sykkel klubb, 4h, speider

Eneste ho klagget på var buss forbindelse til Tønsberg har blitt dårligere

Anonymkode: b8cb0...547

AnonymBruker
Skrevet

Veldig dårlig med buss til byen, forbered deg på å være sjåfør. 

Anonymkode: d7535...6ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...