AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Skrevet 18. februar Er på jakt etter tørkestativ med vinger - det gamle synger på siste verset etter årevis i bruk. Men...syns alt som selges nå virker stusselig og "puslete", i tillegg virker vingene kortere. Stativene har mindre "bredde mellom" "beina", noe som gjør at de ikke står like stødige. Noen med tips?... gråter med i søvn av å tenke på at det ikke fins bra tørkestativ lenger (litt overdrivelse, men jaggu ikke langt unna). Anonymkode: 5d2f3...340 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Skrevet 18. februar Jeg har kjøpt ganske bra et på europris, store vinger. Anonymkode: e25c8...72f
Flammen12 Skrevet 18. februar #3 Skrevet 18. februar https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/klesvask-og-stell/klespleie/torkestativer/torkestativ-009548/?gclid=Cj0KCQiA49XMBhDRARIsAOOKJHbzfSUj6SYbpboFjKjXUOUikqG5e048sWvn3KThNg7lNTKBxo-DZ6kaAqNyEALw_wcB
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar Anbefaler tørkestativ fra Leifheit. Kan kjøpes flere steder. Så at Jysk har et. Anonymkode: 9722b...9dd 2 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Anbefaler tørkestativ fra Leifheit. Kan kjøpes flere steder. Så at Jysk har et. Anonymkode: 9722b...9dd Enig! Kjøper kun disse! Den jeg kjøper, er nesten umulig å velte. De varer også i åresvis! Anonymkode: 61248...5c7 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #6 Skrevet 19. februar Kjøpte ett på biltema for noen måneder siden. Anonymkode: 347bd...936
AnonymBruker Skrevet 19. februar #7 Skrevet 19. februar Har det fra Leifheit som noen over har linket til, er veldig fornøyd! Kjøpte det på Jernia for snart ti år siden. Har aldri veltet. Anonymkode: 80f4b...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #8 Skrevet 19. februar Jeg har to, et urgammelt som fungerer kjempebra. Ett fra Ikea som anbefales om man vil få klemt fingrene jevnlig. Anonymkode: f0b3f...00e 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har to, et urgammelt som fungerer kjempebra. Ett fra Ikea som anbefales om man vil få klemt fingrene jevnlig. Anonymkode: f0b3f...00e Tusen takk! Det har jeg vært på jakt etter! 🤣 (unnskyld OT!) Anonymkode: 03dae...c23
AnonymBruker Skrevet 19. februar #10 Skrevet 19. februar 12 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk! Det har jeg vært på jakt etter! 🤣 (unnskyld OT!) Anonymkode: 03dae...c23 Bare hyggelig! 😂 Anonymkode: f0b3f...00e 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #11 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har det fra Leifheit som noen over har linket til, er veldig fornøyd! Kjøpte det på Jernia for snart ti år siden. Har aldri veltet. Anonymkode: 80f4b...f4f Støttes. De finnes også i ulike størrelser, jeg har det største og det er gull👌 Anonymkode: 19679...3c1
moomino Skrevet 19. februar #12 Skrevet 19. februar https://www.power.no/hjem-og-hage/stryking-og-klespleie/klesoppbevaring-toerking-og-strykeutstyr/toerkestativ/rorets-shape-toerkestativ/p-2976140/store/1180/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=22895338226&gclid=Cj0KCQiAhtvMBhDBARIsAL26pjGHSZ6ptnEGtB_aK3jKh9n0uM7HUqGRKakpItSR0ptsK7ZYkRrttCEaAg51EALw_wcB Kjøpte slik bare på elkjøp. Stengene er tykke og det er litt høyere en andre. Er tyngre men tåler mye mer. Har prøvd fra europris, jysk, biltema og jula og de går i stykker på kort tid og er ustødig
mariie Skrevet 19. februar #13 Skrevet 19. februar https://www.megaflis.no/hus--hage/rengjoring/vask-og-tork/rorets-sussi-torkestativ-sort Oppleves bedre en europris varianten vi å har
AnonymBruker Skrevet 19. februar #14 Skrevet 19. februar Har gått tilbake til Rörets etter en tur innom Leifheit. Anonymkode: ccaac...0dd
AnonymBruker Skrevet 19. februar #15 Skrevet 19. februar moomino skrev (50 minutter siden): https://www.power.no/hjem-og-hage/stryking-og-klespleie/klesoppbevaring-toerking-og-strykeutstyr/toerkestativ/rorets-shape-toerkestativ/p-2976140/store/1180/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=22895338226&gclid=Cj0KCQiAhtvMBhDBARIsAL26pjGHSZ6ptnEGtB_aK3jKh9n0uM7HUqGRKakpItSR0ptsK7ZYkRrttCEaAg51EALw_wcB Kjøpte slik bare på elkjøp. Stengene er tykke og det er litt høyere en andre. Er tyngre men tåler mye mer. Har prøvd fra europris, jysk, biltema og jula og de går i stykker på kort tid og er ustødig Har også prøvd på alle de du nevner….. Det sier jo kun noe om hvor du har kjøpt, og ikke noe om hvilket merke….. Anonymkode: 61248...5c7
AnonymBruker Skrevet 19. februar #16 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har gått tilbake til Rörets etter en tur innom Leifheit. Anonymkode: ccaac...0dd Da er jeg spent på hva du har prøvd innenfor Leifheit 😊Er 50 år og har prøvd MYE, men den modellen fra Leifheit jeg har nå, er det ingenting galt med med mindre en har bestemt seg for at det er noe galt…. Anonymkode: 61248...5c7
AnonymBruker Skrevet 19. februar #17 Skrevet 19. februar Noen som kan anbefale et tørkestativ med tre-fire «etasjer»? Har samme problem som ts, alle stativene er så lite solide. Tynne stenger som knapt tåler en vask…bøyer seg under vekten av et håndkle. Hadde et fra Ellos som var skikkelig solid, men etter femten år gikk plastdelene i stykker. Men jeg klarer ikke finne noe med like robuste stenger. Anonymkode: b41cd...119
Flammen12 Skrevet 19. februar #18 Skrevet 19. februar (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som kan anbefale et tørkestativ med tre-fire «etasjer»? Har samme problem som ts, alle stativene er så lite solide. Tynne stenger som knapt tåler en vask…bøyer seg under vekten av et håndkle. Hadde et fra Ellos som var skikkelig solid, men etter femten år gikk plastdelene i stykker. Men jeg klarer ikke finne noe med like robuste stenger. Anonymkode: b41cd...119 Hva med å kjøpe to stk? Endret 19. februar av Flammen12
AnonymBruker Skrevet 19. februar #19 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2026 den 23.08): Anbefaler tørkestativ fra Leifheit. Kan kjøpes flere steder. Så at Jysk har et. Anonymkode: 9722b...9dd Uvant stil på den. Hva er det røde? Og har den polstring på kanten (det tykke sorte)? Anonymkode: 63f1f...632
moomino Skrevet 20. februar #20 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har også prøvd på alle de du nevner….. Det sier jo kun noe om hvor du har kjøpt, og ikke noe om hvilket merke….. Anonymkode: 61248...5c7 Europris har nå bare en type med vinger, samme har biltema og jula i hvertfall der jeg bor..stengene tynne så de løsner i sveising etter en til to ganger med klær og ustø. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå