Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med hjemmet mitt og får ofte høre at jeg har det fint. Jeg har alltid vært interessert i interiør, design og pene ting, men vil ikke si jeg er overfladisk av den grunn. 

Anonymkode: a2fd5...8aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har stolthet i hjemmet mitt. Nå er vi veldig nyinnflyttet og holder fremdeles på med oppussing, og å bo oss til. Men jeg er stolt av hva jeg får til. Vet jeg er flink til å lage det koselig, god på farger og matrialer. 

så ja, jeg syns jeg har et flott hjem. Flyttet fra et hus absolutt alle forelsket seg i, men hadde null tro på da jeg overtok. Så jeg tror jeg vet hva jeg gjør. Følger min egen stil, selvsagt noe preget av trender, fordi man kan bli tiltrukket av de. Men opptatt av at de store tingene skal være tidløse. Jeg maler ikke veggene ofte for eksempel. 

men dette huset jeg nå har er ikke drømmehjemmet. Langt ifra. Men vi hadde lett etter hus i nesten 2,5 år. Vi begynte å bli litt lei/desperate. Dette huset hadde noen av kravene våre, men langt fra alle. Jeg tror uansett jeg skal klare å lage det mye mer tilnærmet drømmen. Med nok tid og penger 🫣, og nok penger tar tid. 

Ønsket meg badekar, stort soverom, bibliotek/atlier, adskilt stort kjøkken med frokostkrok og lang spisestue med god plass til 3.3m bord. Null til nada naboer. 

fikk ikke badekar (men skal ha badekar ute. Slik jeg hadde i forrige hjem), har et lite soverom med skråtak (grøss), åpen løsning kjøkken/spis/stue (grøss). Så ble ikke noe frokostkrok (og det er et savn). Har god plass til spisebord da. Og har flere naboer (men ikke så nærme heldigvis, me nære nok til at jeg bekymrer meg for om jeg kan spille musikk i hagen for eksempel). 

En av to ganger (yttergang) må fungere som bibliotek, men jeg skal få det til. 

drømmer om bedre, penere bad. Men det er kjøkkenet som skal til pers først når penga får spart seg opp. Da skal jeg ha drømmekjøkken mitt. 

Ting jeg elsker ved dette huset? Separat vaskerom og stor bod. Flat stor hage. Stor garasje med plass til 2 biler og masse mer. Karanappvindu (alltid ønsket meg). Gjestetoalett i første etasje. Eget stort rom til Lego/gaming/mancave. Mye benkeplass på kjøkkenet. Skogen rett utenfor døra.

Endret av WhimsyTea
AnonymBruker
Skrevet

Jeg keiet. Bodd her 14 år. Absolutt ikke fint, men grei husleie, ok beliggenhet og greie naboer. Har det stort sett ryddig og rent og får sjelden besøk av kongen eller andre fornemme. Slekt og venner kommer for å treffe oss og ha det hyggelig, ikke for å beundre inventaret, så det funker fint. Skulle jeg noengang ønske meg et penere hjem? Selvfølgelig. Ville jeg kjøpt hus med to leiligheter, hage, anneks og hytte attått hvis jeg vant Eurojackpot eller arvet en ukjent amerikaonkel? Absolutt. Men i hverdagen er jeg fornøyd.

Anonymkode: 1e9fe...1d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...