AnonymBruker Skrevet 18. februar #21 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blomster og en liten sjokolade til meg. Jeg er østeuropeisk, og hos oss er denne dagen ganske stor. Anonymkode: 3574f...6d5 Kjæresten min er øst-europeisk. Hennes forventninger ligger langt høyere enn det. 😳 Kanskje du er beskjeden? 😉 For meg er det litt rart at dere øst-europeere feirer 8.mars (kvinnesaksdagen) som valentinsdagen på stereoider. Men greit nok for meg. Mye heller det enn å gå og være sur i demonstrasjonstog bare for å late som vi har noe å klage over i Norge. Anonymkode: 0065b...4bd 1
Sophie-Ann Skrevet 18. februar #22 Skrevet 18. februar Ligge på en strand på en sydhavsøy og drikke paraply drink 🤓
AnonymBruker Skrevet 19. februar #23 Skrevet 19. februar Flagger for å markere dagen selv om det vel ikke er en offisiell flaggdag, ellers en helt vanlig dag. Anonymkode: 56d07...e71 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #24 Skrevet 19. februar Vi skal på burlesqueshow med noen venner 😅 tenkte ikke over hvilken dag det var da vi bestilte billetter, men kan ikke tenke meg en bedre måte å markere dagen på, selv om ultrafeministene helt sikkert ikke synes det er greit. Anonymkode: 224d9...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #25 Skrevet 19. februar Ingen markering her, da det er en helt vanlig dag. Anonymkode: 5375c...9f4 1 3
Kålrota Skrevet 19. februar #26 Skrevet 19. februar Går i tog og deltar på arrangementet i kulturhuset. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #27 Skrevet 19. februar Flagger, går i tog og på foredrag etterpå. Viktig dag! Anonymkode: 28356...053 2 1
SynneD Skrevet 19. februar #28 Skrevet 19. februar Går i tog, også gjerne på konsert eller annet form for sosial markering på kvelden. 2
Capazitet Skrevet 19. februar #29 Skrevet 19. februar Ikkje noko spesielt. Kanskje eg kjøper blomar til meg sjølv. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #30 Skrevet 19. februar Jeg markerer dagen ved å gå på jobb i topplederstilling med god lønn, somden første kvinnen i firmaet jeg jobber. Jeg markerer 8. mars som alle dager ved å framsnakke andre kvinner og støtte de jeg kjenner i et krevende arbeidsliv. Jeg markerer 8. mars med å inspirere og støtte mine døtre som er i - og er på veg inn i - høyere utdanning. Jeg markerer dagen ved å støtte min venninne som har falt utenfor arbeidslivet og alle de kvinnene som så gjerne skulle ha jobbet.. Så markerer jeg dagen for meg selv ved å reflektere over at jeg står på skuldrene til alle mine formødre ❤️ Anonymkode: 05499...1e7 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #33 Skrevet 19. februar Nå har vi fått: Kvinnedagen 08.03- Mannedagen 19.11- Morsdagen- Menstrasjonsdagen 28.05- Morsdagen i februar og Farsdagen - i november. Kvinnedagen er vel forlengst utgått på dato ? https://www.ta.no/kvinnedagen-sier-du-trenger-vi-den-egentlig-mer-ja-mer-enn-noen-gang/o/5-50-2046086 Anonymkode: 2db36...8c2
Gulline Skrevet 19. februar #34 Skrevet 19. februar Feirer ikke dagen. Kommer som regel ikke på at det er kvinnedagen før menn på jobben gratulerer meg med dagen.
AnonymBruker Skrevet 19. februar #35 Skrevet 19. februar Har gått i toget i Oslo noen år, er for syk til det nå - så markerer hjemmefra Anonymkode: eb019...714 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #37 Skrevet 19. februar Han gir meg blomster og lager middag Anonymkode: 4e525...1ed
AnonymBruker Skrevet 19. februar #38 Skrevet 19. februar Helt vanlig dag for min del, har ingen partner som gjør stas på meg. Min eksamboer var fra østeuropeer og fikk alltid blomster og sjokolade på dagen og så disket han opp med god middag. Har aldri fått noe oppmerksomhet fra norske mennn, men de utenlandske på jobben min pleier å gratulere med dagen. Og det har hendt jeg har fått små gaver også fra noen av de gjennom årenes løp. Anonymkode: 16baa...8c2 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #39 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå har vi fått: Kvinnedagen 08.03- Mannedagen 19.11- Morsdagen- Menstrasjonsdagen 28.05- Morsdagen i februar og Farsdagen - i november. Kvinnedagen er vel forlengst utgått på dato ? https://www.ta.no/kvinnedagen-sier-du-trenger-vi-den-egentlig-mer-ja-mer-enn-noen-gang/o/5-50-2046086 Anonymkode: 2db36...8c2 Du kan jo lese parolene i 8.mars toget i Oslo. Da skjønner du nok at dagen ikke har gått ut på dato. Anonymkode: 171e6...48b 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #40 Skrevet 20. februar Jeg sier til kona at hun kan slippe å ta oppvasken i dag og at den kan vente til i morgen Anonymkode: 9932e...4d3 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå