Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blomster og en liten sjokolade til meg. Jeg er østeuropeisk, og hos oss er denne dagen ganske stor.

Anonymkode: 3574f...6d5

Kjæresten min er øst-europeisk. Hennes forventninger ligger langt høyere enn det. 😳 

Kanskje du er beskjeden? 😉 

For meg er det litt rart at dere øst-europeere feirer 8.mars (kvinnesaksdagen) som valentinsdagen på stereoider.  Men greit nok for meg. Mye heller det enn å gå og være sur i demonstrasjonstog bare for å late som vi har noe å klage over i Norge. 

Anonymkode: 0065b...4bd

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligge på en strand på en sydhavsøy og drikke paraply drink 🤓

AnonymBruker
Skrevet

Flagger for å markere dagen selv om det vel ikke er en offisiell flaggdag, ellers en helt vanlig dag.

Anonymkode: 56d07...e71

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal på burlesqueshow med noen venner 😅 tenkte ikke over hvilken dag det  var da vi bestilte billetter, men kan ikke tenke meg en bedre måte å markere dagen på, selv om ultrafeministene helt sikkert ikke synes det er greit.

Anonymkode: 224d9...bb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen markering her, da det er en helt vanlig dag.

Anonymkode: 5375c...9f4

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Går i tog og deltar på arrangementet i kulturhuset. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Flagger, går i tog og på foredrag etterpå. Viktig dag!

Anonymkode: 28356...053

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Går i tog, også gjerne på konsert eller annet form for sosial markering på kvelden.

• Liker 2
Skrevet

Ikkje noko spesielt. Kanskje eg kjøper blomar til meg sjølv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg markerer dagen ved å gå på jobb i  topplederstilling med god lønn, somden første kvinnen i firmaet jeg jobber. Jeg markerer 8. mars som alle dager ved å framsnakke andre kvinner og støtte de jeg kjenner i et krevende arbeidsliv. Jeg markerer 8. mars med å inspirere og støtte mine døtre som er i - og er på veg inn i - høyere utdanning. Jeg markerer dagen ved å støtte min venninne som har falt utenfor arbeidslivet og alle de kvinnene som så gjerne skulle ha jobbet.. Så markerer jeg dagen for meg selv ved å reflektere over at jeg står på skuldrene til alle mine formødre ❤️ 

Anonymkode: 05499...1e7

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri markert den. 

Anonymkode: b01a8...0e2

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting

Anonymkode: 2e773...c1d

Skrevet

Feirer ikke dagen. Kommer som regel ikke på at det er kvinnedagen før menn på jobben gratulerer meg med dagen. 

AnonymBruker
Skrevet

Har gått i toget i Oslo noen år, er for syk til det nå - så markerer hjemmefra :) 

Anonymkode: eb019...714

• Liker 1
Skrevet

Nyter en fridag fra jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

Han gir meg blomster og lager middag :) 

Anonymkode: 4e525...1ed

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig dag for min del, har ingen partner som gjør stas på meg. Min eksamboer var fra østeuropeer og fikk alltid blomster og sjokolade på dagen og så disket han opp med god middag.  Har aldri fått noe oppmerksomhet fra norske mennn, men de utenlandske på jobben min pleier å gratulere med dagen. Og det har hendt jeg har fått små gaver også fra noen av de gjennom årenes løp. 

Anonymkode: 16baa...8c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå har vi fått:  Kvinnedagen 08.03- Mannedagen 19.11-  Morsdagen- Menstrasjonsdagen 28.05- Morsdagen i februar og Farsdagen - i november. 

Kvinnedagen er vel  forlengst utgått på dato ?

https://www.ta.no/kvinnedagen-sier-du-trenger-vi-den-egentlig-mer-ja-mer-enn-noen-gang/o/5-50-2046086

Anonymkode: 2db36...8c2

Du kan jo lese parolene i 8.mars toget i Oslo. Da skjønner du nok at dagen ikke har gått ut på dato. 

Anonymkode: 171e6...48b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier til kona at hun kan slippe å ta oppvasken i dag og at den kan vente til i morgen

Anonymkode: 9932e...4d3

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...