Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som ser på? Hadde ikke trodd jeg skulle like det, men det fenger altså 😅 Liker alle deltagerne, selv om det er kjendiser så er det ikke noen som har deltatt på alt av Farmen/julekalendere/sistemann ut. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var gøy 😀 kommer til å følge med videre. Likte også casten godt. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble ikke fristet til å se pga reklamen for programmet, klippene viste bare roasting, en humortype jeg ikke har så stor sans for. Men jeg ble sittende å se da datteren min så og må si programmet var noe bedre enn reklamen tilsa. Terningkast 3 på første episode fra meg. 

• Liker 1
Skrevet

Syns det var veldig morsomt, men casten kan nok ta æren for mye av det. 😊

• Liker 3
Skrevet

Alt med Jenny som konkurrerer er gøy. Hun har et forferdelig konkurranseinstinkt, og er kanskje den dårligste vinneren i verden. Jeg lo SÅ GODT da hun vant Kongen Befaler! Hysterisk morsomt! 

Dette er jo Kongen Befaler sports edition, men ærlig talt - jeg lot meg fenge og lo godt av flere av klippene!

Underholdningsverdi: 6 av 6 poeng.

Jeg blir ikke akkurat smartere av programmet, men det er heller ikke meningen. Jeg kommer til å se resten av sesongen! Gøy med Truls og Morten, Helene har jeg ikke noe forhold til så jeg stiller med litt åpent sinn der. Tete er en snodig fyr, skjønner at han har sports-kompetanse, men syns kanskje han er den mest malplasserte av deltakerne. Kjenner han mest fra tiden i p3, så mulig det er JEG som er malplassert 🤣

• Liker 4
Gjest Ninaen
Skrevet
Hirondelle skrev (27 minutter siden):

Alt med Jenny som konkurrerer er gøy. Hun har et forferdelig konkurranseinstinkt, og er kanskje den dårligste vinneren i verden. Jeg lo SÅ GODT da hun vant Kongen Befaler! Hysterisk morsomt! 

Dette er jo Kongen Befaler sports edition, men ærlig talt - jeg lot meg fenge og lo godt av flere av klippene!

Underholdningsverdi: 6 av 6 poeng.

Jeg blir ikke akkurat smartere av programmet, men det er heller ikke meningen. Jeg kommer til å se resten av sesongen! Gøy med Truls og Morten, Helene har jeg ikke noe forhold til så jeg stiller med litt åpent sinn der. Tete er en snodig fyr, skjønner at han har sports-kompetanse, men syns kanskje han er den mest malplasserte av deltakerne. Kjenner han mest fra tiden i p3, så mulig det er JEG som er malplassert 🤣

Jenny i Komgen befaler: «jeg har innsett at jeg har et syndrom som heter «høy på pæra»» 🤣🤣🤣 En ting skal Jenny ha: hun scorer også høyt på selvinnsikt. 😅 Og hun er kvikk i replikken. 

synes også dette er lovende så langt. Deilig med kombo av høyt konkurranseinstinkt og høy selvironi, og masse elsk-hat mellom deltakerne. Og null av «seriøs reality». 

Skrevet

Hadde null forventninger, men vi ga første episode en sjanse og jeg synes det var overraskende morsomt. Morsomme deltakere med, og ikke så mange å holde styr på. Truls er alltid morsom, men flere her som jeg ler av. 

• Liker 3
Skrevet
Mediocre skrev (På 18.2.2026 den 20.23):

Noen som ser på? Hadde ikke trodd jeg skulle like det, men det fenger altså 😅 Liker alle deltagerne, selv om det er kjendiser så er det ikke noen som har deltatt på alt av Farmen/julekalendere/sistemann ut. 

Det var bedre enn jeg hadde forventet, og vil følge med framover. Mange artige "sportsgrener". 🤣

• Liker 2
Skrevet

Så episode 2 i går. Hysterisk morsomt!! 😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Litt usikker på serien etter siste episode. Ble direkte uvel jevnt over av øvelsene 

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hvor Ligaen er spilt inn? 

Skrevet
Nicky B skrev (3 minutter siden):

Noen som vet hvor Ligaen er spilt inn? 

På Jeløya i Moss. Godset du ser i bakgrunnen er Refsnes Gods :) 

• Nyttig 1
Skrevet

100 meter geit.  🤣

Dyrebeskyttelsen Norge mener at TV2 og kjendiser mishandler dyr i programmet 'Ligaen'. De har derfor anmeldt programmet.  (LINK)

Skrevet
yamask skrev (9 timer siden):

På Jeløya i Moss. Godset du ser i bakgrunnen er Refsnes Gods :) 

Tusen takk! Jeg trodde først de var i utlandet et sted, men så var naturen så utpreget norsk at de kunne ikke være det liksom. Skikkelig fint der i hvert fall!

Skrevet
NordicViking skrev (8 timer siden):

100 meter geit.  🤣

Dyrebeskyttelsen Norge mener at TV2 og kjendiser mishandler dyr i programmet 'Ligaen'. De har derfor anmeldt programmet.  (LINK)

Helt enig, dette var lavmål, i likhet med resten av det drittprogrammet, som består av folk som brekker seg og spyr 90 % av tiden.

• Liker 1
Skrevet

Tenk at Jenny Skavlan er 40 år i år. Hun ser så bra ut!

• Liker 2
Skrevet

Har ikke «turt» å se på programmet pga anmeldelsene om dyremishandling. Synes generelt det er en uting at kjendiser skal more seg selv og andre på dyrs bekostning. Denne geite-øvelsen viste jo et klipp av en livredd geit som ble dratt etter halsen. Hva i all verden er komisk med det? 

• Liker 2
Skrevet

Dette var kjedelig og teit, typisk le av andre-humor. 

Skrevet
Snuse skrev (På 17.3.2026 den 8.35):

Har ikke «turt» å se på programmet pga anmeldelsene om dyremishandling. Synes generelt det er en uting at kjendiser skal more seg selv og andre på dyrs bekostning. Denne geite-øvelsen viste jo et klipp av en livredd geit som ble dratt etter halsen. Hva i all verden er komisk med det? 

De driver ikke med dyremishandling. Det er med folk i produksjonen som ser til at det går greit for seg. Det klippet du så ble tatt ut av kontekst, - geita ble ikke dratt etter at den lå nede. 

Sist skulle de fange høner/gjess/kalkun, men de fleste var mer redd for fuglene enn motsatt. Kunne riktignok ha brukt fôr og lokket de med det, - hadde vært mer virkningsfullt.

De fleste konkurransene foregår uten bruk av dyr, og flere episoder uten.

• Liker 1
  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde ingen planer om å se dette programmet men en venninne sa at jeg burde sjekke det ut, og jeg liker det faktisk. En veldig morsom cast, er veldig glad i Tete. Morten er jeg ikke så fan av men det funker. 

så akkurat episoden med geit, syns ikke det så ut som noe dyremishandling. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...