AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Skrevet 18. februar Hvordan opplevde du det? Og ble du bedre etter å ha kuttet ut visse typer matvarer? Anonymkode: af8c0...0a5
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Skrevet 18. februar Jeg tror ikke noe på at oksalater er noe problem. Føler meg aldri så bra som når jeg spiser masse oksalater i form av spinat og bladbete hver dag. Anonymkode: 8ad4f...d75 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke noe på at oksalater er noe problem. Føler meg aldri så bra som når jeg spiser masse oksalater i form av spinat og bladbete hver dag. Anonymkode: 8ad4f...d75 Får håpe du ikke begynner å tisse mandler da Anonymkode: af8c0...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får håpe du ikke begynner å tisse mandler da Anonymkode: af8c0...0a5 Aldri hatt nyrestein, er 56 år gammel. Tipper de som får nyrestein har spist ett spinatblad i sitt liv. Anonymkode: 8ad4f...d75 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #5 Skrevet 18. februar Hos meg går oksalatene til ledd og muskler og gir meg vondter. Jeg kjenner det spesielt godt i en gammel skade i ryggen. Jeg blir helt smertefri noen uker etter at jeg kutter ut oksalater, og så kommer smertene tilbake hvis jeg spiser oksalater igjen. En kollega av meg har hatt mye problemer med nyrestein, og ble helt kvitt dem da han også kvittet seg med oksalater. Anonymkode: 74d3a...30e 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #6 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hos meg går oksalatene til ledd og muskler og gir meg vondter. Jeg kjenner det spesielt godt i en gammel skade i ryggen. Jeg blir helt smertefri noen uker etter at jeg kutter ut oksalater, og så kommer smertene tilbake hvis jeg spiser oksalater igjen. En kollega av meg har hatt mye problemer med nyrestein, og ble helt kvitt dem da han også kvittet seg med oksalater. Anonymkode: 74d3a...30e Interessant! Har du kuttet dem helt ut? Hvilke matvater med oksalat spiste du mye av før? Anonymkode: af8c0...0a5
AnonymBruker Skrevet 19. februar #7 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Interessant! Har du kuttet dem helt ut? Hvilke matvater med oksalat spiste du mye av før? Anonymkode: af8c0...0a5 Jeg har kuttet dem helt ut, ja. Jeg følger et carnivore-kosthold nå. Jeg kommer fra langvarig keto og brukte mye mandler og spinat, og bakte med mandelmel. Anonymkode: 74d3a...30e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå