Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Agnethe er ganske glup.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kalkula skrev (På 8.4.2026 den 9.25):

Agnethe er ganske glup.

Absolutt. Hun er vel den som har mest å fare med. Ved siden av Terje, som scorer høyt da han er ganske sympatisk.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
FORFAR skrev (På 12.4.2026 den 1.11):

Absolutt. Hun er vel den som har mest å fare med. Ved siden av Terje, som scorer høyt da han er ganske sympatisk.

Synd at hun ble stemt ut, men det lå vel i kortene siden hun tapte konkurransen om å stable steiner og fikk én stemme i minus.

Dessuten var hun en sterk konkurrent. 

• Liker 1
Skrevet

Det startet så kjipt og bedritent, og har kommet seg voldsomt de siste 2-3 episodene! Gårsdagens episode var bare fin. Emil er jo faktisk genuint god, utrolig smart løsning han valgte! Håper likevel at de gjør endringer hvis de skal lage flere sesonger, at det ikke blir daglig utstemming på den måten, men heller mer fokus på selve overlevelsen og ulike ressurser og premiering for å mestre ulike beredskapsting. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
NedOpp skrev (2 timer siden):

Det startet så kjipt og bedritent, og har kommet seg voldsomt de siste 2-3 episodene! Gårsdagens episode var bare fin. Emil er jo faktisk genuint god, utrolig smart løsning han valgte! Håper likevel at de gjør endringer hvis de skal lage flere sesonger, at det ikke blir daglig utstemming på den måten, men heller mer fokus på selve overlevelsen og ulike ressurser og premiering for å mestre ulike beredskapsting. 

Ja, det er godt å se utviklingen som har skjedd.

Enig med deg i forslaget til konsept, og at utstemmingen blir fjernet. Den har gjort det altfor urettferdig. I og med at de skal bli færre for å sitte igjen med en vinner, så kan den som gjør det dårligst i overlevelse gå ut i hver episode. 

Mulig det er en sånn konkurranse blant de fire som er igjen nå, - hvem av dem som er best i overlevelse? 🤔 

• Liker 4
Skrevet

Konseptet har helt klart løftet seg, og jeg setter pris på den mere feelgood takknemlighetstemningen som har vokst frem.

I retrospekt så har det sosiale spillet som var noe meningsløst i starten også bidratt til en del av stemningen og refleksjonene som har oppstått etterhvert.

Mest trist at Vebjørn ikke fikk være med så langt egentlig. Tror han kunne vært en moro karakter etter at stemningen ble bedre.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Hva synes dere om KP sitt stunt? 

Skrevet (endret)
Ksaurus skrev (2 timer siden):

Mista all respekt for han. Denne kommentaren gjekk på nattvalget. Han gjorde opp for seg i tårnvalget.

Endret av oss-to
La til.
  • Liker 1
Skrevet
Ksaurus skrev (2 timer siden):

Spoiler

KP forklarte i et intervju med TV2 hvorfor han valgte å ta mesteparten av summen, og for å være helt ærlig så skjønner jeg 100% hvorfor han tok den beslutningen. Kul fyr og en verdig vinner for min del!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Synes KP fremstår sutrete. Vil ha trøst når spillet går i mot, for så å forvente god stemning når han selv spiller.

Synes Terje kommer klart best ut av dette.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
keops skrev (8 timer siden):

Synes Terje kommer klart best ut av dette.

Helt enig! Hadde håpet at han eller Emil skulle vinne men helt ok at KP vant.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

I og med at det var igjen fire tilslutt i finalen, så synes jeg absolutt at alle kunne fått  mulighet til å dele premien. Trist å se Terje forlate fyret uten å ha fått med seg noe.

Hadde det blitt stilt spørsmål i en annen rekkefølge, så kan det godt hende han hadde kommet høyere opp. 

Uansett hadde det vært best om bare  kunnskap hadde telt, og ikke det å ta fra noen poeng om man selv svarer riktig. Da går man jo etter de som har flest riktige.

Forøvrig var jo kunnskapsnivået jevnt over dårlig da, så de var ganske like i så måte. 😊

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
oss-to skrev (14 timer siden):

Mista all respekt for han. Denne kommentaren gjekk på nattvalget. Han gjorde opp for seg i tårnvalget.

Ja, det var nattevakta jeg siktet til. Synes han var veldig sutrete. synes Terje håndterte det greit.

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde en knapp på Terje. Ikke så fan av KP. Og jeg likte ikke helt hvordan den siste oppgaven var. Kunne det ikke bare vært en helt vanlig oppgave uten den teite tvisten. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Synes Terje slang KP ganske under bussen for å sikre god posisjon i gruppa.. sikkert ikke bevisst fra Terje sin side, men likevel ganske vondt å se.. 

(ikke ferdig med alle episodene enda)

Endret av Potetjinta
  • Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...