AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Synest det er masse trolling på forumet her om dagen og mange litt merkelige innlegg + en del spam og reklame. Er vi iferd med å undergrave oss selv? Anonymkode: 3ee94...94d 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar Det har de årene jeg har vært her, 3, bestandig vært en dramatisk troll side som undergraver seg selv. Anonymkode: f4195...b85 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Skrevet 18. februar Nei, men mye mas om at folk troller. Faktisk ekstremt mye mas, som om det var en konkurranse. Anonymkode: aef9c...e24 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar Dette er vel det største norskspråklige debattforumet, så da er det ikke unaturlig at det også er noen troll her. Der det er internett finnes det alltid troll. Anonymkode: b0c83...59c 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar #5 Skrevet 18. februar Ja. Hilsen Anonymkode. Anonymkode: 3b444...eea
Beneath the Moon Skrevet 18. februar #6 Skrevet 18. februar Syns det er verre med de som skriker TROLL i tide og utide. 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar #7 Skrevet 18. februar Ja, KG er et paradis for troll, for det er alltid noen som biter på. Anonymkode: ac953...b37 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #8 Skrevet 20. februar jeg syns ikke det er så mye nå som det var før men det er mange som tror at det er trolling uten at det faktisk er det Anonymkode: f0753...bee
AnonymBruker Skrevet 21. februar #9 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2026 den 2.57): Nei, men mye mas om at folk troller. Faktisk ekstremt mye mas, som om det var en konkurranse. Anonymkode: aef9c...e24 Trolljeger er et eget yrke på KG Anonymkode: 3f965...9ce 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #10 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 17.2.2026 den 23.15): Synest det er masse trolling på forumet her om dagen og mange litt merkelige innlegg + en del spam og reklame. Er vi iferd med å undergrave oss selv? Anonymkode: 3ee94...94d Kan du referer til noe?Reklame spam,gi med 1 eksempel. Anonymkode: db5b1...457
AnonymBruker Skrevet 21. februar #11 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Trolljeger er et eget yrke på KG Anonymkode: 3f965...9ce De tror iallefall det selv. Anonymkode: aef9c...e24 1
Gjest Ramsay Street Skrevet 25. februar #12 Skrevet 25. februar Men siden det ifølge en hobbypsykiater i innlegg nr.32 i tråden under er mange psykiatriske tilfeller her og andelen psykisk syke her inne er altfor stor så kan det forsvares at det blir en del trolling.
AnonymBruker Skrevet 25. februar #13 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2026 den 12.17): jeg syns ikke det er så mye nå som det var før men det er mange som tror at det er trolling uten at det faktisk er det Anonymkode: f0753...bee Jeg irriterte meg over det før men nå går det ikke an å debattere noe for man aner ikke hva som er ekstreme meninger og hva som er trolling. Så jeg er av dem som roper stadig om trolling. Anonymkode: 80fe1...c5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå