Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ender opp sammen så kommer han til å gjøre det samme mot deg når hverdagen treffer dere.

Han har nå sett hvor enkelt det er å få i pose og sekk.

Anonymkode: f9336...ae8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (12 minutter siden):

Hun er singel. 

Jeg mente selvfølgelig samboeren hans. Beklager. 

Ts har i hvertfall ikke gjort noe uredelig mot andre enn seg selv, og er den som trenger støtte og sympati for alt det presset hun er utsatt for. 

Anonymkode: aac1f...437

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til alle som sier at han ikke vil gå fra kona, så kan jeg bare si at jeg vet at de er i skillsmisse-prosess

Skilsmisse er vel noe som kreves når man er gift?

Hvis de er kjærester/samboere så kan han flytte inn til deg i dag, hvis han vil.

Hva er det som får deg til å tro at han ikke vil være utro mot deg også? Samboeren hans var sikkert spesiell den gangen de flyttet sammen, inntil hun en dag ikke var så spesiell lenger.

Nå er du spesiell i hans øyne, du er spesiell nok til å ligge med han. Det varer sikkert til han treffer en annen som er spesiell.

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor nevnte du ikke at de holder på å skilles? Tenkte du ikke deg ville være relevant rundt deg som person for oss og for å svare på dette scenarioet?

De kan ikke skilles om de bor på samme adresse.

Anonymkode: fd46c...fcd

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er 31 år og singel, og har en affære med en kollega av meg som er noen år eldre som har kjæreste og barn. Han har alltid vært veldig flørtete og gitt meg mye oppmerksomhet. Etter år med flørting ga begge etter og gikk hele veien fysisk sett, og slik har det nå holdt på i over et halvt år. Jeg føler meg mer og mer knyttet til han emosjonelt og syntes det er vanskelig å bryte ut av. Jeg vil liksom være med han, og jeg er ganske sikker på at han egentlig vil være med meg og og forlate forholdet sitt. Jeg tror dog ikke han har planer om å fortelle nåværende partner om dette enten de går fra hverandre eller ei. Hvordan forholder jeg meg til dette? Syntes det er vanskelig å ikke vite hva han tenker, og syntes det er vanskelig å vite om han er en man kunne stolt på hvis det potensielt hadde blitt noe mer mellom oss på et senere tidspunkt med tanke på hva han har gjort mot sin nåværende partner… Mener de det når de sier at jeg er spesiell, eller kunne det samme like gjerne skjedd med meg senere? 

Anonymkode: 5d648...2c6

Hvorfor vil du ha en mann som hopper på første og beste kollega? 

Og nei, han vil selvfølgelig ikke være med deg. Da hadde han behandlet både deg og sin partner med respekt og avsluttet med henne før han starta med deg. 

Du er hans skitne lille hemmelighet, og deres kollegaer og bekjente vil dømme deg hardere enn ham. 

Ryktet vil trolig komme deg i forkjøpet, så alle damer skyrdeg på ny arbeidsplass. 

Gratulerer, du har skutt gullfuglen

Anonymkode: 5c144...ef5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De kan ikke skilles om de bor på samme adresse.

👆🏼

Anonymkode: be06f...b09

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var deg ts så ville jeg droppet ham tvert.  Og så sier du bare at han kan komme igjen når han er skilt. Så får du jo se. 

Kanskje han skiller seg og det blir dere to. 

Anonymkode: ce7e9...3f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med noen som er utro?

Anonymkode: b3550...e29

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også et forhold med en kollega som er gift med barn. Ca 7 mnd nå.. Hun har funnet ut av det en gang, så det er enda vanskeligere å fortsette..

Men nei, selv om vi har følelser for hverandre så kommer han aldri til å gå ifra kona. Han ville aldri gått over til en 50% samværsordning med barna frivillig. Og han er glad i henne.

Og det sier uansett nok for meg.. At han likevel er villig til å ha et forhold med meg, selv etter å ha sett henne gjennomgå smerten ved å finne ut om forholdet vårt.. Jeg kunne aldri, aldri stolt på han dessverre... Selv om jeg ikke klarer å rivløse meg fra han i det forholdet vi har, så hadde jeg aldri turte å bygge et liv med han...

Anonymkode: 114eb...316

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har også et forhold med en kollega som er gift med barn. Ca 7 mnd nå.. Hun har funnet ut av det en gang, så det er enda vanskeligere å fortsette..

Men nei, selv om vi har følelser for hverandre så kommer han aldri til å gå ifra kona. Han ville aldri gått over til en 50% samværsordning med barna frivillig. Og han er glad i henne.

Og det sier uansett nok for meg.. At han likevel er villig til å ha et forhold med meg, selv etter å ha sett henne gjennomgå smerten ved å finne ut om forholdet vårt.. Jeg kunne aldri, aldri stolt på han dessverre... Selv om jeg ikke klarer å rivløse meg fra han i det forholdet vi har, så hadde jeg aldri turte å bygge et liv med han...

Anonymkode: 114eb...316

Glad i henne er han ikke, da har hun fått seg en ny mann og ekte kjærlighet.

Jepp han er psykopat. Men du bygger det bak hennes rygg vel vitende om hennes smerte. Send henne en melding å slipp henne fri. Serr. Det er det minste du kan gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Til info til alle som har kommentarer på ting jeg opprinnelig ikke lurte på/var ute etter.

1. Ikke en ønsket situasjon, helt klar over det så trenger ikke innspill på hvor fæl jeg er. Jeg så KUN på vedkommende som en nær venn i lang tid. Det var ikke før det skjedde noe fysisk at jeg skjønte at det hadde utviklet seg følelser fra min side som jeg har undergravd i lang tid ubevisst. Og jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det er kjipt/krevende når jeg har fått følelser. 

2. Til alle som sier at han ikke vil gå fra kona, så kan jeg bare si at jeg vet at de er i skillsmisse-prosess. Grunnen vet jeg ikke, men at han aldri kommer til å gå fra familie stemmer ikke til dere som skriver det. 

Håper det er noen som har noe å si på det jeg faktisk lurte på….

Anonymkode: 5d648...2c6

Hvordan vet du at de er i en skilsmisse prossess? Da bor de ikke lengre sammen? For som tidligere nevnt så kan man ikke skilles og separeres når man bor sammen. 

Gifte menn som har noe på si sier gjerne at er i en skilsmisse prossess, de sier også at det er så vanskelig pga barna og økonomien. Av og til har kona en sykdom og stakkars stakkars mannen. De sier du er spesiell, deres livs kjærlighet. Du må bare vente og ikke spørre eller mase. Han er i en prossess. 

Dette sier jeg av erfaring. Jeg har selv blitt rundlurt av en kynisk og manipulerende drittsekk som sa han skulle gå fra kona. Hun var syk og de stakkars barna og alt var så vondt å vanskelig. Kom stadig noe i veien. 

Jeg var dum å trodde på det han sa. Jeg havnet i ett hekt og lot meg manipulere fordi jeg var veldig psykisk nedbrutt fra før. Han brøt meg helt bevisst videre ned for at jeg skulle finne meg dårligere og dårligere oppførsel fra hans side. 

Tro du meg når jeg sier det, denne mannen er ingen ting å spare på! 

Jobb med selvfølelsen og egenverdien din. Dette er ikke en situasjon du burde stå i og du kommer til å angre på at du lot det gå så langt og hvor langt ned i søla du lot han dra deg. 

Ønsker deg oppriktig alt godt TS, ta vare på deg selv. Dropp den utro dusten. 

Anonymkode: 371bb...77b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svar på spørsmålet: nei, dette er ikke en mann du kan stole på. 

Hvis og om dere ender opp i et forhold, så vil utroskapen hans alltid ligge i underbevisstheten din. Dette kan gjøre det vanskelig for deg å ha 100% tillit til han i et eventuelt forhold. Du har nå sett hva han er kapabel til, så det gir ingen garanti for trofasthet i framtidig forhold. 

Også er det noe med at en som har vært utro, ofte er utro igjen. Dårlig vane vond å vende. Jeg har dessverre erfaring med dette (ble sammen med en som hadde meg som sidesprang, vi endte til slutt opp sammen, men etter et par år sammen var det min tur å bli bedratt). 

Anonymkode: 08efb...b82

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg mente selvfølgelig samboeren hans. Beklager. 

Ts har i hvertfall ikke gjort noe uredelig mot andre enn seg selv, og er den som trenger støtte og sympati for alt det presset hun er utsatt for. 

Anonymkode: aac1f...437

hahaha sympati liksom - det fortjener hun iallefall ikke - hu er et tilgjengelig høl så lenge hun lar seg være det

Anonymkode: ad0e2...465

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags næring jobber dere i? 

Er de kjærester? Gift? Separert? Bor de sammen? Har de felles barn?

Anonymkode: 5e429...5bd

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet

Gi han et ultimatum. Da får du fasiten, om han forlater kjæresten sin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...