Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har 4 ulike annonser ute på finn på gis bort.  Hvor jeg skriver hentes i tidsrommet X-X pga flytting.

Det er en som er ute å svarer på alle annonsene og flere svarer også men den første ville ha alt. Jeg skriver at det kan hentes den og den datoen men sannsynligvis god tid før det, og alt ok. Det er 2 uker siden, og for 1 uke siden sendte han en mld om det var mulig for henting tidligere. Jeg svarer at ja og at jeg kommer tilbake til deg i løpet av neste dag.

Nå er det gått en uke siden jeg svarte og var rask på pletten med dato og klokkeslett, men han har ikke sett mld, og det må hentes allerede nå på fredag, da nye folka som skal flytte inn her kommer på lørdags kvelden. Når kan jeg på en måte sende mld til neste mann på lista? Jeg kan ikke ta det med meg til nye plassen da det er 13 timers flytur.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På gis bort holder jeg aldri av noe mer enn maks en dag. 

Anonymkode: 002e9...855

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ventet en hel uke? Jeg ville umiddelbart tatt kontakt med nestemann og spurt om de kan hente i morgen. 

Anonymkode: ddd09...d8a

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde sendt en ny melding nå med "Hvis jeg ikke hører fra deg innen onsdag kl 18 (eller hva du vil), kommer jeg til å gi bort alt til noen andre".

Til en annen gang, - når du skal gi bort noe, ikke la mottakerne få styre og ordne så mye. La heller de som er enkle å forholde seg til, få tingene. (Samme gjelder hos meg hvis jeg selger noe også, men i hvert fall ved gis bort)

AnonymBruker
Skrevet
tankebobla skrev (9 minutter siden):

Jeg har 4 ulike annonser ute på finn på gis bort.  Hvor jeg skriver hentes i tidsrommet X-X pga flytting.

Det er en som er ute å svarer på alle annonsene og flere svarer også men den første ville ha alt. Jeg skriver at det kan hentes den og den datoen men sannsynligvis god tid før det, og alt ok. Det er 2 uker siden, og for 1 uke siden sendte han en mld om det var mulig for henting tidligere. Jeg svarer at ja og at jeg kommer tilbake til deg i løpet av neste dag.

Nå er det gått en uke siden jeg svarte og var rask på pletten med dato og klokkeslett, men han har ikke sett mld, og det må hentes allerede nå på fredag, da nye folka som skal flytte inn her kommer på lørdags kvelden. Når kan jeg på en måte sende mld til neste mann på lista? Jeg kan ikke ta det med meg til nye plassen da det er 13 timers flytur.

Hva tenker dere?

Gi det til neste. 

Anonymkode: f4fff...eb0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...