Gå til innhold

Morgenrutiner

Fremhevede innlegg

Skrevet

I hverdagen, opp 10-15 minutter før jeg må gå ut døra. Lett stell med deo, ansiktsvask og gre hår, klærne legger jeg fram kvelden før. Putte i sekken matpakken som jeg laget dagen før.

Når jeg har fri er det kaffekopp på senga før jeg gjør noe som helst annet, og jeg tar meg gode tid lm morgenen.

Anonymkode: 34bfe...8e0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hverdager: Opp 6.45, stelle og kle på barn, mannen lager matpakker. Så dusjer jeg og kler på meg mens ungene spiser frokost. Mannen kjører de to minste i barnehagen og seksåringen til skolebussen hvis jeg ikke skal på jobb. Om jeg skal på jobb tar jeg seksåringen med meg (jeg jobber deltid på samme skole). Ungene leveres i barnehagen mellom 7.30 og 8.00 en gang. 

• Liker 1
Skrevet

Alternativ 1

Opp 04.50

Rett i klærne 

1t tur med hunden

Sminke, pusse tenner osv.

Preppe mat

Gå til jobben

Alternativ 2

Opp 04.50

Rett i klærne 

1t tur med hunden

Trene 

Dusj og stell

Lage mat og kaffe

Jobbe mens jeg drikker og spiser

Skrevet

Står opp 05:45. Kler på meg, vasker meg og pusser tenner. Hopper på sykkelen rundt 06.05, er på jobb 6:45. Drikker kaffe der, og spiser først til lunsj. 

Når jeg leverer barnet om morgenen står jeg opp 06:45 for å stelle meg selv, vekker barnet rundt 7. Steller barnet og serverer frokost, går i barnehagen rundt kl. 8. Sykler derfra 8:15 og er på jobb ca. 9

Anonymkode: 7bfb8...66f

Skrevet

Trener på morgenen 4 ganger i uken. De dagene jeg trener: Opp rundt 6. Kaffe. Trening 30-45 min. Dusj. Er på jobb mellom 7.30 og 8. De dagene jeg ikke trener: Opp 6.30 ish. Kaffe. Dusj. På jobb mellom 7 og 7.30. Spiser ikke frokost. Spiser tidlig lunsj. 

I helgen har jeg ingen faste rutiner. Alt etter hva som skjer med familie og ellers sosialt, hvor sen jeg blir, om jeg har besøk ect. Men våkner alltid før 8 uansett. 

Rutiner i hverdagen, fleksibel i helgen. 

Anonymkode: 4e384...fa7

Skrevet

Sykt spreke folk er her.

Jeg står opp 07:00 drikker kaffe og leser nyheter på nett, sjekker sosiale medier, og spiser frokost rundt 09:00.

Så en tur i dusjen før jeg begynner å jobbe. Velger en treg morgen og jobber lengre, fremfor å stå opp tidlig.

Anonymkode: 8cc13...436

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...