AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Når står du opp, og hvilke morgenrutiner har du? Bruker du tid og slapper av, eller stresser du ut døra? Anonymkode: bf474...3dc
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Bruker god tid,må ha minst en time fra jeg står opp til jeg går ut døra, Og så starter jeg bil en halvtime før jeg begynner på jobb. Kjapp vask med våtservietter,deo og tannpuss, kaffe,frokost og god morgen norge på tv. Fyre litt i ovnen og scroller litt. Anonymkode: 264f4...b27 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Kaffe - trene - dusje - jobbe! Spiser først til lunsj. Anonymkode: 32784...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kaffe - trene - dusje - jobbe! Spiser først til lunsj. Anonymkode: 32784...6e3 Når står du opp ? Anonymkode: bf474...3dc
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Første alarm 06.25 og står opp 06.30. Sminker meg raskt, lett vask og pusse tenner. Ut døra 06:47 😂Toget går rett over 7. Finner frem klær kvelden før. Spiser frokost på jobb, orker ikke mat på morgen. Innimellom må jeg opp 15 min før for å gå tur med hunden. Da har jeg ofte 5 min til overs og sitter bare å venter på å dra. Synes nesten det er irriterende med for «god tid»! Skal ha mest mulig søvn, hehe! Anonymkode: 937ef...e21 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Ingen veldig faste rutiner. Opp kl 06, kaffe, få på klær og mascara, kjøre til jobb. Opp kl 04, kaffe, pakke bag og dra på trening, så på jobb. Opp kl 05 enkelte dager på sommeren, kaffe, og løpe en tur, dusj, kjøre til jobb. I helgene er det opp i 8-9 tiden, kaffe, så trening, deretter god frokost. Anonymkode: 17107...b7b 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Opp kvart på syv. Om jeg ikke slumrer… vask, sminke, ta med mat til lunch. Bruker ca 10 min til jobb, ut av døra så kjapt jeg kan, flekser så jeg kan gå tidligere hjem. Anonymkode: 80112...711 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Står opp klokka fem, drikker kaffe, trener, lufter bikkja, dusjer, fikser lunsjen, drar på jobb. Drar tidlig på jobb slik at jeg dra nytte av fleksitid, enten tjene opp timer eller dra hjem tidligere. Anonymkode: 04db8...580 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når står du opp ? Anonymkode: bf474...3dc Mellom 5 og 8.30. Oftest 6 Anonymkode: 32784...6e3 1
M0NSTER Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Når står du opp, og hvilke morgenrutiner har du? Bruker du tid og slapper av, eller stresser du ut døra? Anonymkode: bf474...3dc Har ingen faste rutiner, hver dag er forskjellig. Står opp alt mellom 0540 og 0745 i hverdagene. Noen ganger dusjer jeg på kvelden, andre ganger på morgen. Noen dager står jeg opp grytidlig for å trene før jobb. Noen dager jobber jeg hjemmefra. Noen dager må jeg levere barna i bhg. 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Står opp minst 1 time før jeg må ut. Helst 1,5 time. Trenger en rolig morgenstund med diger kaffekopp og ro&fred. Min mann vet (etter diverse erfaringer) at det er forbudt å snakke til meg før den digre koppen med morgenkaffe er drukket opp. Til og med kattene våre har lært seg at de venter med pøbelstreker til etter kaffen. Anonymkode: 3271e...609 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Når står du opp, og hvilke morgenrutiner har du? Bruker du tid og slapper av, eller stresser du ut døra? Anonymkode: bf474...3dc Slumrer alt for lenge, og stresser ut døra🤣 Ofte ender jeg opp med å stå opp 15 min før jeg MÅ kjøre for å rekke jobb. Det verste er at når jeg har veldig god tid, ender jeg likevel opp med å stresse ut døra... Generelt sett, utsetter jeg det meste til siste liten, og lever fint med det😅 Anonymkode: 1e9d3...076 1
Ramsay Street Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Når står du opp, og hvilke morgenrutiner har du? Varierer når jeg står opp. Morgenrutinene : Gå på badet, kle på meg, spise frokost. AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Bruker du tid og slapper av, eller stresser du ut døra? Hender jeg bruker tid og slapper av først, men det er sjelden (utenom i helgene) Jeg stresser aldri ut døra. Jeg går ut av leiligheten på en helt normal måte. Endret 7 timer siden av Ramsay Street 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden Beregner som regel en og en halv time. Dusjer, tar medisiner, pusser tenner, sminker meg, ordner håret og tar på klær. Skal jeg tidlig opp finner jeg frem dagen før. Ordner vesken og det jeg trenger oppi der. Er kronisk syk så ting som ikke burde ta så lang tid gjør fort det, har i tillegg store mageproblemer så ender som regel opp med å få dårlig tid uansett dessverre 😅 Anonymkode: cf11c...41f
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden Opp 6.15, kroppsvask, toalettbesøk, ordne håret. Vekke barna 6.30. Kler på meg. Smører frokost og lunsj mens de ordner seg på badet. Tannpuss og sminke 7.00, mens barna spiser frokost. Barna pusser tenner og kler på segyttertøy 7.10. Ut døra 7.15. Hver eneste vanlige arbeidsdag. Stress og kjefting omtrent hver dag. For alltid så skal «noen» sjekke fullstendig unødvendige ting, f.eks hvor mange ganger får jeg til å snurre genseren rundt arma? Er det mulig å få en også to også tre matbiter balansert? Mamma, hva er forskjellen på en leopard og en gepard? Og var det i dag du skulle ha med kake på det i kveld? Jobber med saken, men står vi opp tidligere blir det krangling da også, for da blir de ferdige før. Anonymkode: 0db8c...6a8
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden Siden jeg ikke har faste tider jeg starter på jobb så har jeg vaner som ikke kan endres uansett. Stå opp og lage frokost og kaffe. Spise frokost, lese nyheter på pc og ser noen ganger på God morgen Norge. Fra stå opp og ferdig frokost går det gjerne 1 time. Så i dusjen, kle seg, sminke osv. som tar max 30 min. Hvis jeg jeg ikke får den timen med frokost, kaffe og våkne opp er jeg sååå vrak 😄 Anonymkode: 92c53...5e8
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden Står som regel opp halv åtte. Noen ganger trener jeg med en gang jeg har stått opp (har treningsrom hjemme), dusjer og steller meg. Hvis jeg ikke trener om morgenen er jeg klar for jobb rundt kvart på åtte. Rekker å pusse tenner, vaske meg og sminke meg litt på 15 min. Har hjemmekontor, og veldig fleksibel arbeidstid. Spiser sjelden før ut på formiddagen, så bruker ikke tid på frokost. Anonymkode: b9c7c...6b5
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden Står opp 5.45. Dusjer, ordner matpakker, spiser frokost, sminker meg og pusser tenner, scroller litt på mobilen og drar 7.00 Anonymkode: 5f2ce...eb3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden Står opp 06.25, ordner meg, kler på meg og drar hjemmefra ca 06.50. Er på jobb ca 07.20-25 en plass. I helgene? Står opp ca 07.30-08.00, hopper i treningstøy og får unna en økt. Så er det kaffe med bok eller YouTube før jeg spiser rundt 11.00. Anonymkode: 09de3...228
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Skrevet 7 timer siden Var ikke så mange med barn her, føler det tar "hele" morgenen her i hvert fall. Om jeg trener på morgenen står jeg opp litt før 4.30, løper ca en time, dusjer og sminker meg. Vekker barna 06.30 så er det frokostkjør osv osv. Drar på jobb 07.15 ca. Om jeg ikke trener står jeg opp 05.40, dusjer og resten er likt. Anonymkode: 8d952...38f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå