AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Vær så snill og ikke døm meg for å være misunnelig. Er selv introvert og liker å ha en lav profil. Jeg skriver her som en nysgjerrig person på sosiale miljø. En person på jobben min utmerker seg i å være godt likt og tiltrekker seg mye oppmerksomhet. Hun er et automatisk midtpunkt. Når mange er i samme rom er det henne de snakker til selv om hun ikke er ansvarlig. Hun er helt midt på treet i jobben sin og er langt i fra den med mest kunnskap. Hun har et helt alminnelig utsende. Jeg har i en lenger periode jobbet ekstra tett på henne og har funnet ut at hun baksnakker og sladrer uvanlig mye. Hun svinger i humør, blir fort sint og kan bli usaklig om hun kommer i en diskusjon. Hun kan himle med øyne og baksnakke høyt så den det gjelder skal høre samtalen. Hun er åpenlyst rasist og liker ikke funksjonshemmede. Kan heller ikke fordra uføretrygdede og overvektige. Hun er åpenlyst egoistisk og får alltid viljen sin. Hun er ikke fornøyd før hun får det som hun vil, på bekostning av de andre. Hun viser overfladisk interesse for andre og kan være veldig søt, men samtalene ender alltid over på henne. Til tross for ingen hobbyer eller interesser. Hun deltar sjelden i spleis på gaver. Derfor er jeg dypt fascinert over hvordan dette mennesket mestrer å bli så godt likt. Jeg har over mange år aldri hørt et negativt ord om henne og det virker som alle liker henne. Til og med bedre enn de fleste. Anonymkode: ab636...fed
DoorKnob Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar Men er du sikker på at hun er godt likt, da? Ikke noe du skriver her er ensbetydende med det. De mest sosiale vil jo tiltrekke seg mest oppmerksomhet, selvfølgelig, men det betyr jo ikke at de er godt likt for det. 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Skrevet 17. februar DoorKnob skrev (1 minutt siden): Men er du sikker på at hun er godt likt, da? Ikke noe du skriver her er ensbetydende med det. De mest sosiale vil jo tiltrekke seg mest oppmerksomhet, selvfølgelig, men det betyr jo ikke at de er godt likt for det. Har aldri hørt eller sett tegn til misnøye eller hørt om noe varsel. Selv om mange har fått varsel for mindre saker enn det hun tillater seg. Mulig noen er litt redd henne. Er det selv.😬 Anonymkode: ab636...fed
AnonymBruker Skrevet 17. februar #4 Skrevet 17. februar Hun er falsk og det er oppskriften på å lykkes i dagens samfunn av en eller annen grunn.. Anonymkode: 28ca0...81f 5 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar #5 Skrevet 17. februar Folk er bare høflige og ingen har lyst til å lage bråk eller tiltrekke seg oppmerksomhet. Så da tolererer alle henne og fokuserer kun på de positive egenskapene hennes. Anonymkode: 8d909...b22 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar #6 Skrevet 17. februar Kan være hun er midtpunktet fordi de fleste tilpasser seg henne for å slippe å bli neste offer for de sterke meningene hennes. Anonymkode: e4452...100 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar #7 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan være hun er midtpunktet fordi de fleste tilpasser seg henne for å slippe å bli neste offer for de sterke meningene hennes. Anonymkode: e4452...100 Skulle til å skrive nettopp dette. Noen av de giftigste menneskene på en arbeidsplass, er ofte de som mange også føler de må «holde seg inne med», for å ikke bli utstøtt/baksnakket. Anonymkode: b8192...115 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar #8 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skulle til å skrive nettopp dette. Noen av de giftigste menneskene på en arbeidsplass, er ofte de som mange også føler de må «holde seg inne med», for å ikke bli utstøtt/baksnakket. Anonymkode: b8192...115 Interessant. Enig med dere begge i tanken. Anonymkode: ab636...fed
Stjertmeis Skrevet 17. februar #9 Skrevet 17. februar Du skriver du til nå aldri har hørt et negativt ord om henne, men har du hørt mye positivt om henne fra de andre? Det er der du har målestokken din. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #10 Skrevet 17. februar Stjertmeis skrev (1 minutt siden): Du skriver du til nå aldri har hørt et negativt ord om henne, men har du hørt mye positivt om henne fra de andre? Det er der du har målestokken din. Egentlig ikke så mye positivt når hun ikke er der. Men når hun er til stede så smisker alle med henne. Anonymkode: ab636...fed
AnonymBruker Skrevet 17. februar #11 Skrevet 17. februar Veldig rart det der. De slemme kommer seg opp og ut, mens de snille og gode pushes ned. Det er urettferdig, men folk er svake og tørr ikke være seg selv. Derfor finner de den i flokken som framstår mest populær. Anonymkode: b36d7...dc1 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #12 Skrevet 17. februar Kjenner til problemet ditt. Enkelte kan uten grunn begynne å dyrke slike personer,blir som en gud. Her var det en som het Raymond,komplett idiot,kvisete og bleik. Når han pratet hørtes det ut som han jodlet. Alle mellom 2 og 90 år var stormende forelsket i han,kvinner som menn. Bestandig i avisen om det skjedde noe. Var det et bilde i avisen,kunne man se det kritthvite mandel formede ansiktet så kvisete at man skulle tro det hadde blitt brukt som leirdue Han var til og med på dagsrevyen å suttret,trodde jeg skulle spy! Raymond på TV!! Kvalmeste mennesket på kloden. Byens svar på Trump. Heldigvis bosatt seg i Thailand på heltid. Anonymkode: 5f09b...3d1 3
Strigiformes Skrevet 17. februar #13 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær så snill og ikke døm meg for å være misunnelig. Er selv introvert og liker å ha en lav profil. Jeg skriver her som en nysgjerrig person på sosiale miljø. En person på jobben min utmerker seg i å være godt likt og tiltrekker seg mye oppmerksomhet. Hun er et automatisk midtpunkt. Når mange er i samme rom er det henne de snakker til selv om hun ikke er ansvarlig. Hun er helt midt på treet i jobben sin og er langt i fra den med mest kunnskap. Hun har et helt alminnelig utsende. Jeg har i en lenger periode jobbet ekstra tett på henne og har funnet ut at hun baksnakker og sladrer uvanlig mye. Hun svinger i humør, blir fort sint og kan bli usaklig om hun kommer i en diskusjon. Hun kan himle med øyne og baksnakke høyt så den det gjelder skal høre samtalen. Hun er åpenlyst rasist og liker ikke funksjonshemmede. Kan heller ikke fordra uføretrygdede og overvektige. Hun er åpenlyst egoistisk og får alltid viljen sin. Hun er ikke fornøyd før hun får det som hun vil, på bekostning av de andre. Hun viser overfladisk interesse for andre og kan være veldig søt, men samtalene ender alltid over på henne. Til tross for ingen hobbyer eller interesser. Hun deltar sjelden i spleis på gaver. Derfor er jeg dypt fascinert over hvordan dette mennesket mestrer å bli så godt likt. Jeg har over mange år aldri hørt et negativt ord om henne og det virker som alle liker henne. Til og med bedre enn de fleste. Anonymkode: ab636...fed Likt? Du tror ikke de er redd for henne altså? 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #14 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har i en lenger periode jobbet ekstra tett på henne og har funnet ut at hun baksnakker og sladrer uvanlig mye. Hun svinger i humør, blir fort sint og kan bli usaklig om hun kommer i en diskusjon. Hun kan himle med øyne og baksnakke høyt så den det gjelder skal høre samtalen. Anonymkode: ab636...fed Hva skjer hvis du sier høyt så andre hører at du ikke synes noe om denne baksnakkingen hennes? Får du støtte da? Anonymkode: ccf05...2f1 2
Gjest Bombasi Skrevet 17. februar #15 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vær så snill og ikke døm meg for å være misunnelig. Er selv introvert og liker å ha en lav profil. Jeg skriver her som en nysgjerrig person på sosiale miljø. En person på jobben min utmerker seg i å være godt likt og tiltrekker seg mye oppmerksomhet. Hun er et automatisk midtpunkt. Når mange er i samme rom er det henne de snakker til selv om hun ikke er ansvarlig. Hun er helt midt på treet i jobben sin og er langt i fra den med mest kunnskap. Hun har et helt alminnelig utsende. Jeg har i en lenger periode jobbet ekstra tett på henne og har funnet ut at hun baksnakker og sladrer uvanlig mye. Hun svinger i humør, blir fort sint og kan bli usaklig om hun kommer i en diskusjon. Hun kan himle med øyne og baksnakke høyt så den det gjelder skal høre samtalen. Hun er åpenlyst rasist og liker ikke funksjonshemmede. Kan heller ikke fordra uføretrygdede og overvektige. Hun er åpenlyst egoistisk og får alltid viljen sin. Hun er ikke fornøyd før hun får det som hun vil, på bekostning av de andre. Hun viser overfladisk interesse for andre og kan være veldig søt, men samtalene ender alltid over på henne. Til tross for ingen hobbyer eller interesser. Hun deltar sjelden i spleis på gaver. Derfor er jeg dypt fascinert over hvordan dette mennesket mestrer å bli så godt likt. Jeg har over mange år aldri hørt et negativt ord om henne og det virker som alle liker henne. Til og med bedre enn de fleste. Anonymkode: ab636...fed Noen mennesker bare har en aura ved seg som tiltrekker seg andre. En aura som gir respekt, beundring og/eller oppmerksomhet. De bare tar ord, plass og rom. I dette kan det også ligge redsel og underkuing - hvis hun er en som er kvass og direkte f.eks. Konfliktskyheten til andre gjør at hun da stiger frem. Hun blir da en levende hersketeknikk. Det er helt typisk at de med spisse albuer og hersketeknikker kommer mye bedre ut av det sammenlignet med den ordinære eller passive.
AnonymBruker Skrevet 18. februar #16 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vær så snill og ikke døm meg for å være misunnelig. Er selv introvert og liker å ha en lav profil. Jeg skriver her som en nysgjerrig person på sosiale miljø. En person på jobben min utmerker seg i å være godt likt og tiltrekker seg mye oppmerksomhet. Hun er et automatisk midtpunkt. Når mange er i samme rom er det henne de snakker til selv om hun ikke er ansvarlig. Hun er helt midt på treet i jobben sin og er langt i fra den med mest kunnskap. Hun har et helt alminnelig utsende. Jeg har i en lenger periode jobbet ekstra tett på henne og har funnet ut at hun baksnakker og sladrer uvanlig mye. Hun svinger i humør, blir fort sint og kan bli usaklig om hun kommer i en diskusjon. Hun kan himle med øyne og baksnakke høyt så den det gjelder skal høre samtalen. Hun er åpenlyst rasist og liker ikke funksjonshemmede. Kan heller ikke fordra uføretrygdede og overvektige. Hun er åpenlyst egoistisk og får alltid viljen sin. Hun er ikke fornøyd før hun får det som hun vil, på bekostning av de andre. Hun viser overfladisk interesse for andre og kan være veldig søt, men samtalene ender alltid over på henne. Til tross for ingen hobbyer eller interesser. Hun deltar sjelden i spleis på gaver. Derfor er jeg dypt fascinert over hvordan dette mennesket mestrer å bli så godt likt. Jeg har over mange år aldri hørt et negativt ord om henne og det virker som alle liker henne. Til og med bedre enn de fleste. Anonymkode: ab636...fed Det er fordi hun får alle til å føle seg bedre med sin dårlige personlighet og middelmådighet. Hun trigger ikke misunnelse eller usikkerhet hos noen, derfor. Anonymkode: af527...606 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #17 Skrevet 18. februar Jeg har en slik i familien og har vært borti dem på arbeidsplasser. Og jo, de ER veldig godt likt og beundret av de fleste. Fellestrekket er at de er ekstroverte og ekstremt utadvendte, kjappe i replikken og får lett folk til å le. De har en evne til å få folk rundt seg til og føle at de er bestevenner. Men de er også de første til å snakke dritt om noen som forlater et rom eller ikke er tilstede. De er humørsyke med et lynne som kan snu på sekundet, uten at du skjønner hva du har gjort galt. Jeg tror at fordi de så lett kommer i kontakt med folk, får venner og beundrere, trenger de ikke behandle de rundt seg bra. Venner og mennesker blir forbruksvarer som lett kan byttes ut med noen bedre, noen som ikke gir dem motstand. Har inntrykk av at Epstein var en lignende karakter. Dog med en mye mørkere side enn «tante Grete» og «Ina på jobben». Anonymkode: 8e795...ca9 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #18 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): De har en evne til å få folk rundt seg til og føle at de er bestevenner. Anonymkode: 8e795...ca9 Du har mange gode poeng her. Anonymkode: ab636...fed
AnonymBruker Skrevet 18. februar #19 Skrevet 18. februar Så lenge man er ekstremt utadvendt og pratsom, så er det lettvint å gravitere mot slike personer når folk skal samles til f.eks lunsj. At man trekkes mot slike mennesker skjer ikke nødvendigvis fordi de er så godt likt eller interessante, men fordi de klarer å holde samtalen i gang og fungerer som sosialt smøremiddel. Innimellom er det greit å ha en "sosial hub" man kan samles rundt. Anonymkode: ee991...c24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå