shab Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Hei! Ingen tråd? Det må vi ha! Der venninnene mine ser på Love Island og Ex On the Beach er min "guilty pleasure" de siste årene blitt Paradise Hotel (igjen). Jeg husker at jeg så sesong 1-7, også begynte jeg plutselig å se igjen da legendesesongen sesong 16 kom. Noen av årets deltagere som kan være "verdt" å nevne: Tobias: Lillebroren til Staysman, og snakker om det hele tiden. Det ser heller ut som at han er sønnen til "Charter-Svein". Kornelia: Var med på "Farmen sesong 19 (2023)" Johannes: "You are the one for me". Legende. Melbu. Emre: Vært med i andre reality-program i følge ham selv. Love Island? Noen andre som ser på?? 2
alkasil Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar shab skrev (3 timer siden): Emre: Vært med i andre reality-program i følge ham selv. Love Island? Ex on the beach 😆
Kvittre Skrevet 17. februar #3 Skrevet 17. februar Emre var med i ex on the beach, da var han søt og uskyldig. Nesten ikke til å kjenne igjen. tobias er jo litt lik staysman, de har noen like fakter. Er uenig i at han nevner det hele tiden, det kom jo fram for noen der inne nå i uke 3 eller 4? Produksjon nevner det ofte da. jeg liker Kornelia, husker hun fikk mye pepper i farmen. Hun er naturlig vakker med litt brautende språk og bryggesjauerhumor, synes det er en sjarmerende kombo. Ikke ironisk. johannes er en legende ja. Han må dra fram det mokkasin kaoset sitt igjen, det var hakket over you are the one for me. han som røk ut sist.. husker ikke hva han heter 🤦♀️ han var med i et realityprogram som gikk for ca 1 år siden hvor de var i en villa i et sydenland og måtte gjøre ulike oppdrag for å få mat og drikke og penger til å gå på byen - husker ikke hva det het heller 😅 dårlig konsept men med noen deltakere som dro det opp. det er ikke nok drama ennå for meg - det nærmeste er vel emre prøver å styre og påstår det er demokrati og hans avgjørelser er felleskapets avgjørelser . Sånne program blir jo gjerne mer spennende over tid , så følger vel med fremover.
shab Skrevet 18. februar Forfatter #4 Skrevet 18. februar Kvittre skrev (18 timer siden): Emre var med i ex on the beach, da var han søt og uskyldig. Nesten ikke til å kjenne igjen. tobias er jo litt lik staysman, de har noen like fakter. Er uenig i at han nevner det hele tiden, det kom jo fram for noen der inne nå i uke 3 eller 4? Produksjon nevner det ofte da. jeg liker Kornelia, husker hun fikk mye pepper i farmen. Hun er naturlig vakker med litt brautende språk og bryggesjauerhumor, synes det er en sjarmerende kombo. Ikke ironisk. johannes er en legende ja. Han må dra fram det mokkasin kaoset sitt igjen, det var hakket over you are the one for me. han som røk ut sist.. husker ikke hva han heter 🤦♀️ han var med i et realityprogram som gikk for ca 1 år siden hvor de var i en villa i et sydenland og måtte gjøre ulike oppdrag for å få mat og drikke og penger til å gå på byen - husker ikke hva det het heller 😅 dårlig konsept men med noen deltakere som dro det opp. det er ikke nok drama ennå for meg - det nærmeste er vel emre prøver å styre og påstår det er demokrati og hans avgjørelser er felleskapets avgjørelser . Sånne program blir jo gjerne mer spennende over tid , så følger vel med fremover. Jeg likte Kornelia først, men nå er jeg litt mettet pga hun er forelsket. Nå er det to kjæreste-par der inne. Orker ikke en reprise av Dennis + Kristin og Andreas + Camilla. Håper Johannes og dansken (husker ikke hvordan navnet skrives. Alahji?. Nei). lager litt kaos der inne. Har også sansen for Eline. Emma. Emre er så lol. Han måååå være med.
shab Skrevet 18. februar Forfatter #5 Skrevet 18. februar Kvittre skrev (18 timer siden): det er ikke nok drama ennå for meg - det nærmeste er vel emre prøver å styre og påstår det er demokrati og hans avgjørelser er felleskapets avgjørelser . Sånne program blir jo gjerne mer spennende over tid , så følger vel med fremover. "Eg e ikke redd han. Eg e ikke redd en eneste danske fra Danmark".
shab Skrevet 18. februar Forfatter #6 Skrevet 18. februar Emre sin følelesregulering er 10 av 10! Selveste Miguel Kristiansen når ham ikke opp til skuldrene.
Queen94 Skrevet 22. februar #7 Skrevet 22. februar Syntes det ble for mye kjærlighetshistorie nå. Synd Emre røk. 1
Tantemor Skrevet 23. februar #8 Skrevet 23. februar Kvittre skrev (På 17.2.2026 den 22.11): jeg liker Kornelia, husker hun fikk mye pepper i farmen. Hun er naturlig vakker med litt brautende språk og bryggesjauerhumor, synes det er en sjarmerende kombo. Ikke ironisk. Naturlig vakker med masse fillers og silikon som bowlingkuler? 🤔 4
Me for life Skrevet 23. februar #9 Skrevet 23. februar (endret) Queen94 skrev (9 timer siden): Syntes det ble for mye kjærlighetshistorie nå. Synd Emre røk. Nei det var noe av det morsomste som kunne skje. Reaksjonen hans idet han spaserte ut gjorde det bare enda mer morsomt. Mer ufyselig person skal en lete lenge etter, han får meg faktisk til å digge Johannes 😳 Men ser han nok snart igjen, de rekker jo knapt å forlate hotellet før de blir sendt inn igjen både en og to ganger nå. Skikkelig teit. Endret 23. februar av Me for life 6
Babyface Skrevet 23. februar #10 Skrevet 23. februar Queen94 skrev (10 timer siden): Syntes det ble for mye kjærlighetshistorie nå. Synd Emre røk. Nei, han er jo ekstremt selvgod, gøy å jekke han ned litt. 3
Queen94 Skrevet 23. februar #11 Skrevet 23. februar Me for life skrev (9 timer siden): Nei det var noe av det morsomste som kunne skje. Reaksjonen hans idet han spaserte ut gjorde det bare enda mer morsomt. Mer ufyselig person skal en lete lenge etter, han får meg faktisk til å digge Johannes 😳 Men ser han nok snart igjen, de rekker jo knapt å forlate hotellet før de blir sendt inn igjen både en og to ganger nå. Skikkelig teit. Syntes Emre, Kornelia, Johannes og Emma er de eneste som spilte jeg. Resten bare følger strømmen.
Jaimatadi Skrevet 25. februar #12 Skrevet 25. februar Slutten av gårsdagens episode! Hva skjedde med Cornelia? 🤯
Kvittre Skrevet 25. februar #13 Skrevet 25. februar Jaimatadi skrev (2 timer siden): Slutten av gårsdagens episode! Hva skjedde med Cornelia? 🤯 Hva mener du? Det med at hun trodde emre kom inn igjen eller oppdraget?
Jaimatadi Skrevet 25. februar #14 Skrevet 25. februar Kvittre skrev (58 minutter siden): Hva mener du? Det med at hun trodde emre kom inn igjen eller oppdraget? Ser ut som hun bytter type?
Kvittre Skrevet 26. februar #15 Skrevet 26. februar Jaimatadi skrev (På 25.2.2026 den 15.53): Ser ut som hun bytter type? Nei. Ja, hun byttet partner fordi hun måtte. Tobias flyttet inn hos henne etter innspillingen , så hun bytter nok ikke type der inne.
shab Skrevet 28. februar Forfatter #16 Skrevet 28. februar Jaimatadi skrev (På 25.2.2026 den 15.53): Ser ut som hun bytter type? Jeg håper ikke K og TT er sammen i dag. Jeg synes seansen i badekaret og at hun lot den danske fotballspilleren smake på foten sin. Kan ikke være greit fot TT å se den episoden. 2
missmcbeal Skrevet 28. februar #17 Skrevet 28. februar shab skrev (2 timer siden): Jeg håper ikke K og TT er sammen i dag. Jeg synes seansen i badekaret og at hun lot den danske fotballspilleren smake på foten sin. Kan ikke være greit fot TT å se den episoden. TT sin reaksjon var ekstremt red flag. Tydeligvis veldig sjalu type. 1
shab Skrevet 28. februar Forfatter #18 Skrevet 28. februar missmcbeal skrev (26 minutter siden): TT sin reaksjon var ekstremt red flag. Tydeligvis veldig sjalu type. Ja, det er jeg helt enig. Tydelig at han blir fort forelsket mtp. det han sa om penger og gaver til damer. Men Kornelia oppførte seg ikke så redelig heller da.. 2
missmcbeal Skrevet 28. februar #19 Skrevet 28. februar shab skrev (3 minutter siden): Ja, det er jeg helt enig. Tydelig at han blir fort forelsket mtp. det han sa om penger og gaver til damer. Men Kornelia oppførte seg ikke så redelig heller da.. Hun er for laidback type på disse tingene, tror ikke hun mente noe vondt med det. Trur hun er en veldig naturlig flørtete type, og det går jo dårlig sammen med en som er sånn sjalu type. Hørt at de bor sammen nå, så det har vel ordna seg i etterkant, men ser fort for meg at det kan komme noen reaksjoner i etterkant når episodene ruller på TVen. Jeg gir dem et halvt år ish og så tipper jeg de har flyttet fra hverandre. 3
Kvittre Skrevet 1. mars #20 Skrevet 1. mars shab skrev (På 28.2.2026 den 18.09): Jeg håper ikke K og TT er sammen i dag. Jeg synes seansen i badekaret og at hun lot den danske fotballspilleren smake på foten sin. Kan ikke være greit fot TT å se den episoden. De så på det sammen. Kornelia sa hun gruet seg, men at det var verre enn hun trodde fordi det var klippet sånn og sånnog det samme ble vist flere ganger slik at det så gjentagende ut. Begge oppførte seg dumt, begge er enige om det ble klippet dumt og at de var møkk dritings. Og at de ikke var sammen da dansken slikket tåen til Kornelia 1 gang . De ble sammen når de kom hjem. Og de er fortsatt samboere etter 1 år og mener de er ment to be. ( i følge programmet paradise baksnakk , dagbladet og rød løper ) de er begge litt mye, men de passer jo sammen. Synes de er morsomme. Håper det varer, de ser happy ut. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå