AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Siden jeg var ungdom har min "go to"-fantasi vært gruppesex. Flere menn og meg. De siste par årene har jeg kommet til at jeg vil oppleve det i virkeligheten en gang. Jeg er fortsatt under 30 år, er single, og vet at dette er et tidsvindu som kan lukke seg. Hvis jeg skal gjøre det, bør jeg gjøre det snart. Spørsmålet er hvordan. Jeg har søkt på nettet etter "miljøer" der slikt kan være mulig, i trygge rammer. Men det er vanskelig å vite. Mitt spørsmål her er om noen vet, og kan gi råd/tips. (Til de som ikke har peiling: Jeg trenger ikke fordømmelse, eller kommentarer om at fantasier bør være fantasier etc. Jeg har brukt tid på dette.) Anonymkode: 325f8...228 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden jeg var ungdom har min "go to"-fantasi vært gruppesex. Flere menn og meg. De siste par årene har jeg kommet til at jeg vil oppleve det i virkeligheten en gang. Jeg er fortsatt under 30 år, er single, og vet at dette er et tidsvindu som kan lukke seg. Hvis jeg skal gjøre det, bør jeg gjøre det snart. Spørsmålet er hvordan. Jeg har søkt på nettet etter "miljøer" der slikt kan være mulig, i trygge rammer. Men det er vanskelig å vite. Mitt spørsmål her er om noen vet, og kan gi råd/tips. (Til de som ikke har peiling: Jeg trenger ikke fordømmelse, eller kommentarer om at fantasier bør være fantasier etc. Jeg har brukt tid på dette.) Anonymkode: 325f8...228 Prøv en nordisk swingersklubb. Der har du både muligheten til å prøve det spontant, en kveld der dette er temaet, og du kan få det fasilitert på en trygg måte av klubbens vakter hvis du kontakter dem på forhånd. Dette er også en måte som gjør deg mye mer anonym enn hvis du skal arrangere det privat. Identiteten din vil forbli ukjent for alle involverte, inklusive klubben. Anonymkode: 2ee02...d99 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Skrevet 17. februar «Vakter» er egentlig feil uttrykk. Verter er mer korrekt. De klubbene jeg kjenner er drevet på dugnad, og de kvinnelige vertene, som kan hjelpe deg, er selv swingers. Men du kan også bare dra dit en kveld, legge deg på en av benkene i fellesområdet og markere med «kom hit»-bevegelse med pekefingeren til de mennene du vil ha med i leken. Du kan også markere med flat hånd de du ikke vil ha med. Spillereglene i slike klubber, de nordiske som er basert på dugnad, blir fulgt nøye. Du kan også få vertene til å sette opp et sperrebånd for det området dette skal foregå i, og bare slippe innenfor de mennene du vil ha med. Du vil nok få mange tilskuere. Anonymkode: 2ee02...d99 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar #4 Skrevet 17. februar Og dette er anonymt fordi du kan komme dit og betale inngang kontant, uten å være medlem. Du kan også ha et anonymt medlemskap via fiktiv e-post-konto, og betale medlemskapet kontant i døra. Anonymkode: 2ee02...d99
AnonymBruker Skrevet 17. februar #5 Skrevet 17. februar Mitt tredje og beste tips vil være at du via en swingersdating-app skaffer deg en elsker som er innforstått med planene dine. Da kan han være med deg på klubb og være portvokter som sørger for din trygghet. Jeg garanterer deg at du vil finne han ganske enkelt. Anonymkode: 2ee02...d99 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #6 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Siden jeg var ungdom har min "go to"-fantasi vært gruppesex. Flere menn og meg. De siste par årene har jeg kommet til at jeg vil oppleve det i virkeligheten en gang. Jeg er fortsatt under 30 år, er single, og vet at dette er et tidsvindu som kan lukke seg. Hvis jeg skal gjøre det, bør jeg gjøre det snart. Anonymkode: 325f8...228 Du er kvinne. Dette er på ingen måte noe vindu som vil lukke seg. Du vil sannsynligvis kunne oppleve dette hele livet om du vil. Det eneste er om singlestatusen din endrer seg. Det er sannsynlig at din kommende partner ikke aksepterer dette og da har jo vinduet lukket seg. Anonymkode: 9f739...864 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar #7 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er sannsynlig at din kommende partner ikke aksepterer dette og da har jo vinduet lukket seg. Det er jo selve grunnen til at ts opprettet denne tråden: Hun vil oppleve det før hun får kjæreste og livspartner, fordi hun anser det som usannsynlig at dette kan bli realisert da. Derfor litt merkelig svar fra deg. Anonymkode: 2ee02...d99 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar #8 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er kvinne. Dette er på ingen måte noe vindu som vil lukke seg. Du vil sannsynligvis kunne oppleve dette hele livet om du vil. Det eneste er om singlestatusen din endrer seg. Det er sannsynlig at din kommende partner ikke aksepterer dette og da har jo vinduet lukket seg. Anonymkode: 9f739...864 Ja, vi går jo alle utifra at det er singelstatusen hun referer til med dette vinduet. Anonymkode: 6aaa6...0e0
AnonymBruker Skrevet 17. februar #9 Skrevet 17. februar Takk for nyttige og gode svar. Har allerede tenkt på noe nordisk, utenfor Norge. København er en mulighet. Anonymkode: 325f8...228
AnonymBruker Skrevet 17. februar #10 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for nyttige og gode svar. Har allerede tenkt på noe nordisk, utenfor Norge. København er en mulighet. Anonymkode: 325f8...228 København er best! Anbefales. Anonymkode: 2ee02...d99
AnonymBruker Skrevet 17. februar #11 Skrevet 17. februar Du må forresten gjerne spørre anonymt i denne tråden hvis det er noe mer du lurer på. Jeg har mange års erfaring med swingersklubber i København. Skal svare så godt jeg kan. Anonymkode: 2ee02...d99 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #12 Skrevet 17. februar Tidsvinduet kan lukke seg hvis du kommer inn i et forhold eller gifter deg, men ikke tenk at det lukker seg pga alder. Mange blir bare mer frigjorte med årene. Anonymkode: 25fa9...c84
AnonymBruker Skrevet 17. februar #13 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tidsvinduet kan lukke seg hvis du kommer inn i et forhold eller gifter deg, men ikke tenk at det lukker seg pga alder. Mange blir bare mer frigjorte med årene. Anonymkode: 25fa9...c84 Det er jeg enig i. Jeg ser at det kanskje til og med er et flertall voksne kvinner som lever ut denne fantasien i swingersklubber, men felles for de fleste av dem er at de har menn som er med på det. De fleste menn - på gruppenavnet / ville nok aldri godtatt dette annet enn i fantasiens verden. Jeg innser at jeg tilhører en minoritet i så måte. Anonymkode: 2ee02...d99 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #14 Skrevet 17. februar Gruppenivå - skulle det være 😊 Anonymkode: 2ee02...d99
AnonymBruker Skrevet 17. februar #15 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Takk for nyttige og gode svar. Har allerede tenkt på noe nordisk, utenfor Norge. København er en mulighet. Anonymkode: 325f8...228 Du bør kanskje ta med i vurderingen at ved å gjøre dette så lukker du vinduet for et forhold med en god del menn. De færreste ønsker å gifte seg og få barn med ei som driver/har drevet med med gangbanging. Just sayin. Det er en litt annen type menn som liker/aksepterer dette. Ikke sikkert du ønsker å stifte familie med den typen mann - og jo, du må være ærlig med din tilkommende om aktiviteter som dette. Du kan ikke basere et samliv og familieliv basert på en løgn. Bordet fanger. Anonymkode: 245cb...094 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #16 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du bør kanskje ta med i vurderingen at ved å gjøre dette så lukker du vinduet for et forhold med en god del menn. De færreste ønsker å gifte seg og få barn med ei som driver/har drevet med med gangbanging. Just sayin. Det er en litt annen type menn som liker/aksepterer dette. Ikke sikkert du ønsker å stifte familie med den typen mann - og jo, du må være ærlig med din tilkommende om aktiviteter som dette. Du kan ikke basere et samliv og familieliv basert på en løgn. Bordet fanger. Anonymkode: 245cb...094 Men herregud da, hun har da ikke rapporteringsplikt på tidligere seksuelle erfaringer til ny kjæreste. Makan til eierskapsholdning... Anonymkode: 6e2eb...a6f 10 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar #17 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): g jo, du må være ærlig med din tilkommende om aktiviteter som dette. Det er din menig. Det finnes intet statlig organ som kontrollerer at slike opplysninger blir oppgitt. Dessuten er det aksept for, innenfor fagfeltet parterapi, at man ikke er forpliktet til å oppgi tidligere seksuelle erfaringer. Så igjen, det er din mening. Intet opplest og vedtatt fasitsvar. Anonymkode: 2ee02...d99 4 3
Stillalive Skrevet 17. februar #18 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Siden jeg var ungdom har min "go to"-fantasi vært gruppesex. Flere menn og meg. De siste par årene har jeg kommet til at jeg vil oppleve det i virkeligheten en gang. Jeg er fortsatt under 30 år, er single, og vet at dette er et tidsvindu som kan lukke seg. Hvis jeg skal gjøre det, bør jeg gjøre det snart. Spørsmålet er hvordan. Jeg har søkt på nettet etter "miljøer" der slikt kan være mulig, i trygge rammer. Men det er vanskelig å vite. Mitt spørsmål her er om noen vet, og kan gi råd/tips. (Til de som ikke har peiling: Jeg trenger ikke fordømmelse, eller kommentarer om at fantasier bør være fantasier etc. Jeg har brukt tid på dette.) Anonymkode: 325f8...228 Ha en fast partner som du stoler på, så invitere flere sammen. Trenger ikke å være en kjæreste eller samboer, det viktige er at du stoler på han som er med enten som tilstedeværende, eller som aktiv deltager. Skal du gjennomføre på egenhånd så er som nevnt klubb et alternativ, dog jeg vil heller anbefale å komme i kontakt med noen via swinger sider.
Langline Skrevet 17. februar #19 Skrevet 17. februar Vurder også klubb i Gøteborg, den har godt rykte. Har ikke vært der selv, men hørt det av folk jeg stoler på. Når jeg har vært på klubb har det enkelte ganger vært single jenter der. De blir alltid behandlet pent og grenser du setter blir respektert. Kos deg og drit i innlegget om at du må rapportere sexlivet ditt til fremtidig partner.. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #20 Skrevet 17. februar Stillalive skrev (6 minutter siden): Ha en fast partner som du stoler på, så invitere flere sammen. Trenger ikke å være en kjæreste eller samboer, det viktige er at du stoler på han som er med enten som tilstedeværende, eller som aktiv deltager. Skal du gjennomføre på egenhånd så er som nevnt klubb et alternativ, dog jeg vil heller anbefale å komme i kontakt med noen via swinger sider. Ulempen med å arrangere dette privat, gjennom swingers-dating, er flere: For det første er det vanskeligere å ivareta anonymiteten. Risikoen for at det kommer ut er derfor større. For det andre er det mye mer krevende. Man må finne er egnet lokale (hvor finner man det), man må bruke tid på å finne menn som kan/vil delta - og så må man gjerne møte disse mennene i forkant for å ta dem i selvsyn. Dessuten har man hele tiden risikoen for at de trekker seg eller ikke møter opp. Generelt er folk mer vågale i snakk enn i handling. Med andre ord - det er så mye organisering som skal til, og så mye følelser som skal håndteres, som man slipper på klubb. Ellers enig med deg, som jeg også skrev om lenger oppe i tråden, at det kan være en fordel å alliere seg med «swingerskjæreste». Anonymkode: 2ee02...d99 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå