Gå til innhold

Reise til annen verdensdel alene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det ikke Afrika som er mekka for single damer?

Anonymkode: fc59f...430

Jeg vet ikke hva du legger i mekka for single damer, men jeg er ikke ute etter et ligg. 

Anonymkode: dfcb3...5eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Zambia!

et av de tryggeste landene i Afrika, og tryggere enn så og si alle landene i sør- og mellom-amerika. Engelsk er det offisielle språket, og det er mye å se og gjøre! Victoria falls, safari, og å oppleve hovedstaden.

Ellers har jeg reist mye alene. Anbefaler ikke Singapore, som jeg så noen andre anbefale. Ikke så lett å bli kjent med folk.

Fiji og øyhopping var også en fantastisk opplevelse. Men usikker på om det ville vært like gøy nå i 30 årene som i 20-årene😅

Anonymkode: bbe0c...d36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 20.40):

Anbefaler Zambia!

et av de tryggeste landene i Afrika, og tryggere enn så og si alle landene i sør- og mellom-amerika. Engelsk er det offisielle språket, og det er mye å se og gjøre! Victoria falls, safari, og å oppleve hovedstaden.

Ellers har jeg reist mye alene. Anbefaler ikke Singapore, som jeg så noen andre anbefale. Ikke så lett å bli kjent med folk.

Fiji og øyhopping var også en fantastisk opplevelse. Men usikker på om det ville vært like gøy nå i 30 årene som i 20-årene😅

Anonymkode: bbe0c...d36

Jeg elsket Singapore. Dro på masse sosiale samlinger og ble kjent med folk, MEN det er sant at de fleste som bor der er veldig overarbeidet og virket generelt ganske negative til livet.

Det var sååå deilig å være helt trygg som kvinne da. Gikk rundt i hele byen i sommerkjole til klokka tre på natten, perfekt temperatur, følte meg aldri utrygg, og ååå, så nydelig det er i Gardens by the Bay. Gikk også masse turer i den jungelen de har der, det er masse kule oppbygde broer og stier. Jeg hadde blitt gal om jeg skulle bodd der fast, men noen dager i Singapore er topp om man ellers er i den delen av verden. Selv var jeg i Thailand (Bangkok), Vietnam (Hanoi og Cat Ba), Bali (Ubud) og så Singapore, og det var en flott tur. Fikk skikkelig matforgiftning siste dagen i Singapore og fikk sååå mye hjelp og folk var så greie med meg. En mann på hotellet fulgte meg til legen og tilbake, for jeg kunne nesten ikke gå 😂

Anonymkode: 29cda...7b4

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...