Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei «veninne» stiller meg ofte spørsmål på hvor god veninne hun egentlig er.. kjent hverandre i et år ca.. vi har ikke samboer eller barn. 

vi innimellom å tusler i byen, cafe osv..

hun jobber ikke å vil tro hun egentlig har mye ledig tid til å møtes.. de gangene vi møtes er hun ofte forsinket, mest opptatt å prate om seg selv, og håner meg litt humoristisk når jeg forteller om ting hva angår meg. 
hun vil gjerne allerede avtale nå avtale når vi møtes og gjerne i mange uker i forveien, hver gang endrer hun tidspunkt og dato… hver bidige gang, det passer stort sett for meg så jeg har sagt ok flere ganger, men nå kjenner jeg det begynner å irritere meg, det føles respektløst at hun alltid skal endre hele tiden.. 

hun deler også veldig lite av seg selv når vi møtes men graver å spør etter noe spennende som har skjedd fra min side.. 

hva synes dere? 

Anonymkode: 7565b...94d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første steg er alltid å prate med vedkommende.

Anonymkode: 2a7c1...244

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri giddi. 

Anonymkode: f51b9...d80

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde jeg aldri giddi. 

Begynner å bli passe lei av så mye om og men.  Man føler jo at min tid ikke blir respektert.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde jeg aldri giddi. 

Hun blir desverre fort veldig grumpy og følsom, må trå varsomt..  😳best å fase henne ut kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Første steg er alltid å prate med vedkommende.

Hun blir desverre fort veldig grumpy og følsom, må trå varsomt..  😳best å fase henne ut kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke du nylig laget en helt lik tråd? Fikk du ikke nok svart i den?

Anonymkode: aceb5...e52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun blir desverre fort veldig grumpy og følsom, må trå varsomt..  😳best å fase henne ut kanskje?

Herregud, hva ER det med folk på KG? Kan du ikke prate med henne først?

Hva er det med folk på KG som bare skal dumpe venner/kjæreste, helst på feigeste måte med ghosting/utfasing, og ser ut til å totalt mangle evnen til å kommunisere?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man både være mest opptatt av å prate om seg selv og ikke ville dele særlig om seg selv og graver etter noe spennende som skjer i ditt liv?

Å komme forseint og å endre tidspunkt er ofte relatert til angst. Det sliter jeg og med og vet at mange irriterer seg over meg. Det de ikke vet er at jeg nærmest får sammenbrudd av å forholde meg til avtaler som ikke innebærer rutine. Altså alt sosialt utenom jobb. 

Anonymkode: 4cb0d...20c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun blir desverre fort veldig grumpy og følsom, må trå varsomt..  😳best å fase henne ut kanskje?

Er du redd for henne? Da faser du henne ut. Ellers så sier du bare at nå er det så mye rot med deg at dette jeg gidder ikke. Hvorfor er folk så redde for å sette grenser for seg selv?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er det med folk på KG som bare skal dumpe venner/kjæreste, helst på feigeste måte med ghosting/utfasing, og ser ut til å totalt mangle evnen til å kommunisere?

Grenser på hvor mye energi man skal bruke på noen man har kjent i ett år da hvis det er helt natta mørkt. Det er ikke noe menneskerett å ha kjæreste eller venner, og klarer man ikke å være en god venn så gidder ikke folk å prøve noe særlig heller. Det er vel ikke så rart.

AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke være så tilgjengelig. Si at det ikke passer hvis avtalen flyttes. Og treff henne kortere 

Anonymkode: 2f2c8...c0d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Grenser på hvor mye energi man skal bruke på noen man har kjent i ett år da hvis det er helt natta mørkt. Det er ikke noe menneskerett å ha kjæreste eller venner, og klarer man ikke å være en god venn så gidder ikke folk å prøve noe særlig heller. Det er vel ikke så rart.

Så det å kommunisere med noen er "for mye energi". Hvor dårlig menneske kan man bli?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, dump dump dump!!!

Anonymkode: 576f1...ee9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så det å kommunisere med noen er "for mye energi". Hvor dårlig menneske kan man bli?

Så enig med deg! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Veldig bra sagt så enig 🥳🥳

AnonymBruker
Skrevet

Har du gitt beskjed? Hvis du bryr deg om henne vil du vel gjerne også gi henne sjansen til å rette opp i ting?

Anonymkode: 3fc2f...94d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...