Gå til innhold

Skulle gjerne holdt på lenger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen og jeg har et fint ok sexliv, men det har alltid vært et savn for meg at han ikke klarer å ha samleie særlig lenge før han kommer. Fint med fingring osv, men jeg er en som liker selve samleie aller best og kommer lett flere ganger. Det går nesten ikke at jeg sitter oppå han, for da har han så lite kontroll.

Han pleier noen ganger å stoppe litt for å holde ut litt til, men da kommer jeg litt ut av det og det varer uansett ikke så mye lenger. Har aldri snakket med han om dette, vil ikke såre han. 

Er det noe han/vi kan gjøre for å trene opp dette? Han er i 40-årene alderen.

Anonymkode: 7be8d...fa0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En liten brist i logikken din her. Hvorfor spør du om råd for mannen din, når du ikke kommer til å snakke med ham om det? 

Anonymkode: 95184...725

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg får noen konkrete råd, så kan jeg kanskje ta det opp. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Prøv og kjøp en kondom som er knudrette, si du ønsker og prøve en slik. Da kan det være han holder lenger, kanskje han og syntes det er greit

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger en mann til i senga!😋

Anonymkode: 17ffa...42c

AnonymBruker
Skrevet

Så en gang en beskrivelse av noe som het "start - stopp- metoden" I korthet gikk det ut på å trene opp kroppen til ikke å "slippe" utløsninga med en gang ved å avbryte samleie og roe ned når det var like før, og så gjenta og gjenta...

Om det er virkningsfullt eller ikke, vites ikke. 

Metoden bygger kanskje på en forutsetning, en idé, om at man antar at man har lagt seg til med en uvane å bli fort ferdig, og da skal avvenne seg med det.

Anonymkode: 08c06...884

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Mannen og jeg har et fint ok sexliv, men det har alltid vært et savn for meg at han ikke klarer å ha samleie særlig lenge før han kommer. Fint med fingring osv, men jeg er en som liker selve samleie aller best og kommer lett flere ganger. Det går nesten ikke at jeg sitter oppå han, for da har han så lite kontroll.

Han pleier noen ganger å stoppe litt for å holde ut litt til, men da kommer jeg litt ut av det og det varer uansett ikke så mye lenger. Har aldri snakket med han om dette, vil ikke såre han. 

Kan prøve på stopp, kjør, stopp. Men noen kan ig få orgasme før det går for de og muligens ikke få den stiv igjen,som om de er ferdig ferdig! Har dere sjeldent sex?

Anonymkode: 6f550...742

AnonymBruker
Skrevet

Kondom, bedøvelseskrem…

Anonymkode: f96ee...f12

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Har aldri snakket med han om dette, vil ikke såre han.

Kanskje på tide å ta den praten...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hmm. Ok. 

Hvis han er typen som bruker lang tid på å bli klar for neste runde, så kan du jo prøve å ta det over en hel dag. Et raskt nummer før dere står opp, en utløsning midt på dagen, og så kanskje han holder lenger til kvelden. I så fall gi uttrykk for at du setter pris på det.  Skyld på syklusen, og si at du har vært unormalt kåt den helga. 

Anonymkode: 95184...725

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kondom

Anonymkode: 0f307...90d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...